לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > הסטוריה ותיעוד
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 19-09-2016, 20:55
  irir irir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 2,239
לצערי תשובתך אינה עונה על השאלה.
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "עכשיו ממש - מנהריה עד הרצליה:112 ק"מ"

א.לא נשאל מה ארכו של המסלול, אלא מהו המסלול. כלומר תיאור המסלול הכי ארוך שניתן להרכיב ולסוע בו בפועל לפי התנאים הנ"ל.
כלומר רשימת תחנות הקובעות את המסלול. אין צורך לפרט את כל תחנות הביניים, ובלבד שרשימת התחנות יוצרת את המסלול הכי ארוך והוא מובן בצורה חד משמעית.
ב.אם התכוונת שאי אפשר בימים הקרובים, להתחיל בנהרייה ולהגיע דרומה יותר מהרצליה -טעות בידך.
ג.רכבת העמק החדשה, לא תיפתח לנסיעת הציבור בסוף החודש. היות והמסילה עדיין אינה פתוחה לציבור, היא איננה רלוונטית כרגע לשאלה .

הערה: לא מדובר במסלול תיאורטי. הוא בוצע בפועל היום 19.09.16

נערך לאחרונה ע"י irir בתאריך 19-09-2016 בשעה 20:57.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 25-09-2016, 08:53
  irir irir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 2,239
צילום נשבר שיא מרחק נסיעה ברכבת ישראל
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי irir שמתחילה ב "חידונת רכבת ישראל"

לצערי רק צדיק אחד בסדום התייחס לאשכול.

והנה הפיתרון:

מסילת הרכבת שותקה זמנית (בפועל ל 6 יממות) קצת מצפון לתחנת האוניברסיטה בת"א , ועד לא כולל, תחנת ההגנה בת"א.
נוצר מצב זמני בו ניתן לנסוע במסלול נסיעה הארוך ביותר בישראל מקום המדינה ועד היום. כאמור לפי הכללים:
1.נסיעה ברכבות נוסעים בלבד.
2.החלפת רכבות מבלי לצאת מתחנות הביניים.
3.בלי לעבור על קטע כל שהוא יותר מפעם אחת.

מדובר לא במסלול היעיל ביותר בין מנהרייה לדימונה. המסלול שיפורט, הוא זמנית הארוך ביותר בארץ.
הערה: מסילת הרכבת ממשיכה מדימונה דרומה, עד למפעלי צין. אולם קו זה פתוח לצערי רק לרכבות מסע.
תקציר המסלול הארוך ביותר לנוסעים (שיא ישראל):
מנהרייה להרצלייה. משם בקו נסיעה שנפתח מיוחד ללוד (עוקף את גוש דן ממזרח). משם לאשקלון דרך אשדוד. משם לבאר שבע דרך שדרות. משם לדימונה.

המסלול הארוך ביותר הקודם, היה דומה למסלול הזמני, אלא שבמקום הקטע מהרצלייה ללוד, ניתן היה לנסוע (וניתן שוב יהיה לנסוע בקרוב) מהרצלייה ללוד, דרך 4 תחנות תל אביב ותחנת לוד-גני אביב.

תיאור מימוש הנסיעה.
שלוש מתחנות ת"א נסגרו זמנית. לעשרות אלפים (ואולי מאות אלפים), מדובר בסיוט תעבורתי. אני ראיתי בכך הזדמנות לשבור שיא.
כבר ביום 19.09.16 הוא היום הראשון לביצוע השינוי הזמני, יצאתי לדרך. חששתי לבלגן וצפיפות, אך בפועל לאורך כל הדרך, התפוסה ברכבות שנסעתי בהן הייתה די דלילה.
להלן פירוט המסלול והתחנות שהרכבת עברה בהן .
הערות :
1.כוכבית (*), ליד שם תחנה, פירושה שהרכבת עברה בתחנה אך לא עצרה.
2.הזמנים הרשומים, הם בפועל. חלקם שונים במקצת מהלו"ז הרשמי. ללוד הרכבת ממש איחרה וכמעט פספסתי את הרכבת הבאה, כלומר הייתי על סף כישלון.
3.למען תאימות, השתמשתי בכיתוב המוזר "נהרייה", של רכבת ישראל. ולא בכיתוב הרשמי "נהריה". בדומה לכך "הרצלייה".

נהרייה. יציאה 6:27
עכו
קריית מוצקין
קריית חיים
חוצות המפרץ
לב המפרץ
חיפה מרכז – השמונה
חיפה – בת גלים
חיפה – חוף הכרמל (ע"ש רזיאל)
עתלית*
בנימינה
קיסריה - פרדס חנה*
חדרה – מערב*
נתניה*
בית יהושע*
הרצלייה
בני ברק*
פתח תקווה – קריית אריה*
פתח תקווה – סגולה*
ראש העין* (התחנה הישנה שנקראת גם ראש העין דרום. תחנה שונה מראש העין צפון). זו התחנה הישנה של ראש העין.
לוד. הגעה 8:36 . החלפת רכבת. יציאה 8:43.
באר טוביה*
רחובות (ע"ש הדר)*
יבנה – מזרח*
אשדוד – עד הלום (ע"ש בר כוכבא)*
אשקלון. הגעה 9:17. החלפת רכבת. יציאה 9:41.
שדרות*
נתיבות*
אופקים*
באר שבע - צפון / אוניברסיטה. הגעה 10:31. החלפת רכבת. יציאה 10:52.
דימונה. הגעה 11:16 . זאת לאחר קרוב ל5 שעות נסיעה ב 4 רכבות שונות.

תמונות :
1.הכרטיס נהרייה דימונה.
2.תחנת נהרייה.
3.נכנסים למסילה אשר מגיעה מתחנת האוניברסיטה, במשולש המסילות מצפון לגני התערוכה. ממשיכים קטע מזרחה בקו הרגיל (זה שמסתיים בתחנת הוד השרון).
4.עוזבים את הקו הרגיל ופונים דרומה, במשולש המסילות מצפון מערב לראש העין. משמאל מסילת הקו הרגיל.
5.עוברים על פני תחנת ראש העין הישנה.
6.תחנת לוד.
7.הרכבת לאשקלון מתקרבת לתחנת לוד.
8.תחנת אשקלון.
9.הרכבת לבאר שבע מתקרבת לתחנת אשקלון.
10.תחנת באר שבע. הרכבת השמאלית, זו הרכבת שמחכה לצאת לדימונה.
11.תחנת דימונה.






תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


מבט מלווין
12.משולש המסילות מצפון לגני התערוכה.
א. להרצליה. ב. לבני ברק. ג.לאוניברסיטה.
הרכבת עברה מ א' ל ב'. הקו הרגיל מת"א לתחנת הוד השרון, עובר מ ג' ל ב'. הקו הרגיל לתוך ת"א, עובר מ א' ל ג'.


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה



13. משולש המסילות מצפון מערב לראש העין.
א.לפתח תקווה.
ב.לראש העין.
ג.לכפר סבא והוד השרון.
הרכבת עברה מ א' ל ב'. הקו הרגיל להוד השרון עובר מ א' ל ג'. במצב רגיל, רק רכבות מסע עוברות בין א' ל ב' ודרומה מ ב'.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה



סיפור הרכבת לדימונה.
הרכבת הקצרה ביותר שנסעתי בה אי פעם בישראל.
לאחר שהגעתי לבאר שבע , היה עלי להמתין כ 20 דקות ולעלות על הרכבת לדימונה ברציף 4. הלכתי לעבר הרציף ושם ראיתי קטר גדול אשר אליו מחובר קרון קטן דו קומתי. ליד פתח העלייה לקרון מוטבע שלט "מקומות שמורים". בנוסף על הקרון דלוק השלט האלקטרוני: "עליה לרכבת אסורה". חשבתי שמדובר בקטר הגורר קרון לאיזה שהוא מקום, שנעצר לכמה רגעים. הזמן עבר וחשש התחיל להתגנב בליבי. עוד מעט תגיע הרכבת לדימונה והיא תתנגש עם הקרון. עבר שם עובד הרכבת. שאלתי: לא צריכה להגיע רכבת עוד מעט? תשובתו: טוב שאמרת לי. הוא רץ לקרון ומייד השלט האלקטרוני התחלף ל "דימונה". אז קלטתי במה מדובר. עדיין הייתה לי "בעיה" : הקרון כאמור היה למקומות שמורים בלבד. לי לא היה כרטיס שמור. בחשש גדול עליתי לקרון, בתקווה שלא אשלם קנס : - ) . הרכבת יצאה לדרך. הקרון על 2 קומותיו הכיל כ 80 מושבים. בפועל נסענו 6 נוסעים ומבקר כרטיסים אחד, שאף לא התעצל ובדק את הכרטיסים. כרטיס שמור, לא ביקש...
תמונות:
14.הרכבת לדימונה מכוון החזית.
15.הרכבת לדימונה מכוון אחורי.
16.מושבי הקרון בקומה שניה.
17.מכוון המושבים לכוון הקטר.



תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


הדרך חזרה צפונה.
את הדרך חזרה עשיתי כבר במסלול קצר יותר: דימונה, באר שבע, לוד דרך קריית גת. ומלוד שוב בקו הנסיעה המיוחד להרצלייה. משם צפונה.

נערך לאחרונה ע"י irir בתאריך 25-09-2016 בשעה 08:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:44

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר