ועד שהמנעול מגיע ולא ממש פותר את הבעיה ...ומגיע חימוש אגד עם הפיטר שלהם..ועובדים כל הלילה בזמן שאני מנסה לישון בקבינה של האלפא ולא יכול (בגלל כאבי שיניים, לא בגלל המקצוענים שקורעים ת#$%).
בבוקר החזרתי את האלפא לסוללה, והצוות המסכן סגר כמעט 24 שעות באותו מקום. רק לפני השקיעה הם הצטרפו לשאר הסוללה. בערב לפני השחרור נבחרו לצוות מצטיין. בצדק.
בתותחנים פריסת זחל הוא שם הקוד לכמה שעות מנוחה? אז למה להשקיעה במתיחת זחל...
כחמש צריח נתקלתי גם באלטרנטיבות אחרות, אך למען טוהר הצעירים, אחסוך בפרטים...
נ.ב. מתנצל עמוקות, אם משהוא מן שכמותי פגע בשנת כבודו לו רק הייתה אומר מילה! עם פטיש ואיזמל, אפשר לפתור כל כאב
_____________________________________
I like my islamist extremist like my roasted chicken... dead and fried to the bones
גם לי, גם לי בבקשה תקנו את שגיאות הכתיב
נערך לאחרונה ע"י 2liviu בתאריך 14-02-2016 בשעה 00:35.
התמונה צולמה בלילה בין רביעי לחמישי, והכלי כנראה חולץ במהלך היום - התמונה צולמה בשעה 08:40, כנראה עוד לפני שהאירוע הסתיים.. הייתי זורק את המטומטם שצילם ואת האידיוט שפירסם ישר לכלא - לפרסם אירועים כאלה לאחר מעשה זה בסדר, להוציא צילומים של אירוע מתגלגל בגזרה מבצעית לפני סיום זה ביזיון!
_____________________________________
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל
נערך לאחרונה ע"י סירפד בתאריך 10-09-2015 בשעה 22:44.
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "למה המפקד שלו אישר לו את המסלול הזה?"
כל הירידות מרמת הגולן דורשות ערנות ונהיגה זהירה,כשזה לא קורה, תאונות קורות
אפשר שמדובר בכשל טכני של הבלמים בנגרר
כשל טכני בגורר
או כמו ברוב המקרים, טעות אנוש של הנהג, מהירות מופרזת, התעסק במשהו אחר וכו.
למה לרוץ ישר לכיוון של "מחדל של המפקד" ?
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "לא כל המורדות של הגולן מסוכנים..."
959 הוא כביש יחסית בסדר, למעט החלק הקרוב לגונן שבו יש כמה סיבובים חדים, בשאר הכביש יש מרחק רב בין הסיבובים והרבה מקום. הוא דורש מהנהג להשאר בהילוך נמוך יחסית ולא לסמוך על הבלמים כל הזמן.
כביש 98 זה כביש שחוצה את כל הרמה, הוא לא משמש לרדת\לעלות. מניח שהתכוונת לכביש 91.
תקלה טכנית יכולה להתרחש גם ברכב תקין כביכול, צינור אוויר שמתפוצץ, בלמים שנתפסים, יש מספיק דברים שלא קשורים לתחזוקה השוטפת.
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "התמונות האלה הועלו למשטח, ממה..."
מחכים שהבוץ יתייבש?
דואגים לייבש את האזור?
הרי זה ברור שבמצב כזה לא ניתן להביא משאית גרר - היא תשקע בבוץ בעצמה (במיוחד כשהיא צריכה לגרור כלי ששוקל עשרות טונות).
או שהוא גורר את הכלי התקוע, או שהוא חופר מסביבו. לעיתים מספיק עוד כלי אחר (נניח עוד טנק) כדי לגרור, או שאפשר לשרשר אפילו שני טנקים ולגרור, אבל עדיף D9...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם." -בנג'מין פרנקלין
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי Benjamin Willard שמתחילה ב "אם יהיה בארץ כזה בוץ ש D9..."
היה סיפור על מרכבה סימן 3 שנתקע ברמת הגולן, בסופו של דבר שלושה D9 היו מעורבים בחילוץ (כנראה אחד או שניים נתקעו בעצמם). יש מצב שהסיפור אפילו מתגלגל איפהשהוא ברחבי הפורום, משום מה זכורה לי במעומעם תמונה של הסיפור חד גדיא הזה.
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי Benjamin Willard שמתחילה ב "אם יהיה בארץ כזה בוץ ש D9..."
ועוד איך יש.
ראיתי D9 תקוע בבוץ עד הקבינה למרות שאי אפשר לאמר שלגאון שהוביל את הטור בתוך תעלה רחבה אחרי גשם לא היה יד בדבר.
והיה צריך 2 מרכבות לשלוף אותו משם.
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי Fxtrage שמתחילה ב "מדהים אותי כל פעם מחדש שסרטון..."
זה משטח טנקים לטיפולי דרג ג', ולפי הבחור שמדבר בוידאו מדובר על יחש"מ שמשון.
הכלים שם לא חמושים ולא מזוודים, כנראה הדליקה פרצה עקב חומרים דליקים על רצפת המשטח שנדלקו מגיצים של ריתוך (בכלל לא נדיר במשטחי טנקים).
לא יודע איך זה נגמר, אבל קצת מפריע לי כל האנשים שנראו מתרוצצים כמו ברווזים במקום למשוך צינורות מים ומטפות ולנסות ולכבות את השריפה... אגב, הנזק שיגרם לטנק, במידה והדליקה באמת כובתה זמן קצר לאחר מכן, הוא בוודאי נזק מינורי.
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם." -בנג'מין פרנקלין
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי סמוראי שמתחילה ב "כן, יש מטפים יעודיים לכיבוי..."
ציטוט:
במקור נכתב על ידי סמוראי
החיילים עוברים אינסוף תדריכים בנושא. למה הם מנסים במקום זה לכבות עם מים? שאלה טובה.
אמרת הכול.
זה צה"ל, זה כסת"ח. עוברים הכשרות כאלה רק כדי לסמן V. בשעת אמת כלום לא שווה.
וחייל אידיוט (סליחה על הבוטות) עומד ומצלם במקום לתפוס מטף ולעזור.
_____________________________________
" למה לרוץ כשאפשר לנסוע! " בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על מותה של אהובתנו-מדינת ישראל. נרצחה בידי בני בליעל, רודפי בצע ושררה, אנשי ריב ומדון.
ב21 במאי 2013 נשרף טנק מרכבה סימן 3 בשטחי האימון של צאלים. במהלך תרגיל גדודי התלקח המנוע של אחד הטנקים, הצוות ניסה לכבות אותו וכשלא הצליח הזעיק עזרה ונטש את הטנק. מאחר ולא בוצע צידוד של הצריח, היה קושי רב להגיע אל תא המנוע. למקום הוקפץ דחפור D-9 שצודד את הצריח ע"י דחיפת הקנה, ולאחר שהתזת מים לא כיבתה את השריפה חזר הדובי אל הטנק הבוער וכיסה אותו בחול כדי לחנוק את האש ולמנוע התבשלות ופיצוץ של התחמושת. מספר אתרי חדשות דיווחו על האירוע, להלן שתי תמונות שפורסמו - הראשונה בכתבה של וואלה והשניה בכתבה של מאקו (שגם מכילה סרטון של האירוע).
נראה כאילו כל הצלמים-בשקל והסקרנים שם עומדים קצת קרוב מדי לטנק בוער (שבתוכו אפשר שיש תחמושת).
הייתי מצפה שיהיה שם מישהו שידאג להעיף את כולם כמה עשרות מטרים. אם לא כדי להגן עליהם מפיצוץ אפשרי אזי כדי לאפשר למפעיל השופל לעשות את עבודתו בלי לדאוג שהוא ידרוס מישהו...
טנק התלקח במהלך אימון בדרום הארץ. אין נפגעים. צה"ל חוקר את נסיבות התלקחותו של טנק, במהלך אימון בבסיס בדרום הארץ. חיילים שהבחינו בלהבות הזעיקו את כוחות הכיבוי במקום, ואלו השתלטו על האש. בגלי צה"ל דווח כי בטנק היתה תחמושת בלבד, ואיש לא נפגע.
פגז התלקח בטנק, שני חיילים נפצעו
יומיים לאחר פציעתם של שלושה חיילים מפיצוץ רימון בטנק בגבול הצפון, נפצעו אמש שני חיילים נוספים משריפה בתא הלוחמים של טנק. השריפה התרחשה במהלך אימון של חטיבה ברק 188 במרכז רמת הגולן
שני חיילים נפצעו, האחד בינוני וחברו קל בשריפה שפרצה בתוך טנק מרכבה במהלך אימון של חטיבת ברק ברמת הגולן. הפצועים פונו לבית החולים רבקה זיו בצפת. הפצוע בינוני פונה לאחר מכן לבית החולים רמב"ם בחיפה. הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ עם כוויות בחלק גופו העליון. ברמב"ם מעריכים כי היום הוא יועבר למחלקה הכירוגית.
סיבת השריפה כפי שנראית כעת, היא התלקחות אבק שריפה של אחד הפגזים בטנק, שנפגע במהלך צידוד הצריח. מערכות הטנק כיבו את השריפה. בצה"ל חוקרים מדוע נמצא הפגז במקום בו היה והאם הונח שם כתוצאה מטעות אנוש או שמא מדובר בתקלה טכנית באחת המערכות בטנק או בפגז.
התאונה אמש היא השלישית במספר במהלך החודש האחרון, בה נפגעים חיילי צה"ל במהלך אימוני שריון ופעילות מבצעית של טנקים בגבול הצפון. לפני כחודש נהרג חייל צה"ל, סמל ראשון לירון יהודה ז"ל ואחרים נפצעו בהתהפכות טנק מרכבה סימן שלוש, אף הוא מחטיבת ברק, במהלך אימון. מתחקיר התאונה, שהוצג לרמטכ"ל, עולה כי הטנק נסע לאחור מבלי שמפקד הטנק צפה על הדרך, עלה על תלולית עפר והתהפך. בעקבות התאונה החליט אלוף פיקוד הצפון, גבי אשכנזי, להדיח את מפקד הפלוגה ומפקד המחלקה, מאחר שלא ניהלו את האימון על פי רמות קושי מדורגות ובדיעבד הוטלה על החיילים משימה שלא היו מוכנים לה.
ביום א' בלילה נפצע באורח קשה קצין שריון ושניים מחייליו נפצעו קל, לאחר שרימון התפוצץ בתוך תא הלוחמים של הטנק. התאונה אירעה במוצב 'פרג', באזור המזרחי של גבול הצפון בשעה שטנק מחטיבה 7 היה בתצפית לילית לעבר לבנון. בעקבות תאונה זו מינה אלוף פיקוד צפון, גבי אשכנזי, ועדת חקירה. בשלב זה נראה כי הרימון התפוצץ כתוצאה ממשחק של החיילים.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "תמונות של תאונות טנקים ורק"ם מס' 2"
ב28 במאי 2013 - רק שבוע אחרי שריפת הסימן 3 - התהפך טנק מאותו הדגם, הפעם של גדוד מילואים. התמונה הראשונה מאתר מידה, השתיים הנוספות מהדיווח על התאונה במאקו.
יש שם ירידה עם שבירות חדות שמאלה וימינה אל הנחל. יצא לי לעמוד ולכוון מהקרקע בעצמי כמות גדולה של כלים בתרגול לילי שם בדיוק. ובדיוק משום החשש מאירוע התהפכות.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)
"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'
לגבי התהפכות הטנק יש פרטים נוספים?
לא ברור כל כך מהתמונה מה גרם להתהפכות.
בכתבה של מאקו מצוטט קצין שריון שאמר "זה נראה כמו טעות אנוש של נהג הטנק וכמובן גם של מפקד הטנק שאמור לפקח על הנתיב. בסופו של דבר התקרית הסתיימה במזל גדול ללא נפגעים רציניים בנפש".
אכן דיברתי על הטנק,
האזור מוכר לי לדעתי אזור שיקאגו,
אולי ירד מדרגה בהפתעה- פיספס את הציר ושבר שמאלה.
לדעתי בנושא הנח"ל זו טעות בכתבה ואולי שיוך לא נכון- יותר הגיוני שיהיו בטנק מאשר בפומה עם ריצוף.
לפי הכתבה, התקרית אירעה בשנת 2014.
התמונות צצו אתמול ברשת במספר פורומים ולפי אחד המשתמשים, התמונות הועברו אליו ע"י חייל לשעבר לאחר שהן עברו צנזורה.
לפי הנזק ניתן להבין שזו הייתה תאונה ולא תוצאה של ירי פגז בקנה מעוקם או ירי נשק נ"ט.
התמונה של הטנק מראה שהוא עוד לא השתתף בפעילות מבצעית וחזר מאימון, מכיוון שמערכת "מעיל רוח" חמושה במיירט לאימונים (כחול).
ישנן מספר השערות שרצות ברשת:
הטנק לאחר ההורדה מהמוביל, בשוגג נתקע בבניין כלשהו עם הקנה, מה שיצר טבעת לחץ.
השערה שנייה היא שמערכת הייצוב נפגעה או לא פעלה, והקנה "השתולל" בעת ירידה מהמוביל.
מקרה דומה היה בביאטלון הטנקים ברוסיה, כאשר מערכת הייצוב של טנק T-72B3 נפגעה ובעת ירידה מגבעה הקנה השתולל, פגע באדמה ודרש החלפה ותיקונים יקרים.
הסיכוי שנגרם נזק למכלולי משנה בצריח הוא נמוך אבל קיים - התותח והצריח בדרך כלל נמצאים בלחצים ועומסים רבים מאוד ולכן נבנו כך שיעמדו בהם, ואף יותר מהרגיל.
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם." -בנג'מין פרנקלין
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"
בתגובה להודעה מספר 61 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "החלפת תותח (לפחות במגחים) היא פעולה שלוקחת יום-יומיים של עבודה מאומצת וזהו"
אני לא יודע מה הנסיבות, קח בחשבון שהמכלולים אכן עומדים בלחץ וברתע לכיוון מסוים,
תאונה כזו יכולה להגרם מהפעלת כוחות שלא בציר הרגיל- ולהכניס את כל המערכת לוינץ'.
אם למשל התותח נכנס בקיר הכוח יכול לפעול ממאונך לציר הקנה ועד זויות בהתאם לעלרוד שנמצא בו.
בתגובה להודעה מספר 61 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "החלפת תותח (לפחות במגחים) היא פעולה שלוקחת יום-יומיים של עבודה מאומצת וזהו"
במגחים אין שום סיבה שיקח יום-יומיים - עבודה של כמה שעות (שרק חלק קטן ממנה מתבצע על ידי הצוות, אגב). בתמונה החלפת קנה שביצענו בסיום חומת מגן. משמאל לתותח אפשר לראות את השרוול התרמי המפורק מונח על הקרקע.
בתגובה להודעה מספר 64 שנכתבה על ידי ninesouls שמתחילה ב "במגחים אין שום סיבה שיקח..."
כמו שאפשר להחליף חט"כ גם כן תוך שעות מעטות אם חייבים להחליף בתנאי לחץ, אפשר להחליף קנה בצורה רגועה שתיקח יום עבודה (אם ישנם בלת"מים אז גם יומיים) ועל הדרך להחליף שמן בבלם הרתע, להוציא את התחמושת מהטנק ולנקות וכו'.
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם." -בנג'מין פרנקלין
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"
טעות נהג מטופשת
במקום לעצור לרגע, להזיז שלוש אבנים מהכביש תחת חיפוי ולהמשיך הלאה בלי שום סיכון. ההפס"ד לא נראה רציני..
לחלופין לעבור את המכשול לאט מאוד באופן מבוקר...
לפעמים צריך מפקד עם שכל וניסיון שיגיד לנהג. לאט, לאט, לאט במקום סע,סע סע ...
ככה זה כשמקצועיות נהיגה בצבא שמורה למחלקות סיור ביחידות מיוחדות.
מקווה שהם נפצעו קל בלבד. כשהכלי הזה מתהפך בדרך כלל הפגיעות רעות.
מעניין...
בצה"ל מותר לעבוד עם כבלי גרירה?
אין הגבלה למוט גרירה?
וגם אם אין הגבלה, זה ממש לא חכם לעמוד ליד הכלים הגוררים או הנגררים. כבל שנקרע יחצה בן אדם לשנים וכמעט לא יאט אפילו.
בתגובה להודעה מספר 74 שנכתבה על ידי Yanni שמתחילה ב "מוט גרירה - לרכבים.
כבל גרירה..."
כיום יש גם שרשראות גרירה לרק"מ ולגביהן שינו את תרגולת הגרירה:
בין הטנק הגורר לנגרר 2 שרשראות (השפעות של היגויים) ובין הבולם לנגרר ניתן להשתמש בשרשרת 1.
בתגובה להודעה מספר 73 שנכתבה על ידי איש123 שמתחילה ב "מעניין...
בצה"ל מותר לעבוד עם..."
במקומות אחרים בצה"ל בניגוד לחבר'ה המצולמים פה, יש נהלים מאוד מחמירים בנוגע לגרירה. חלקם בנוגע לנקודה שאותה העלת.
מניח שזה מסוג המקרים שפעם נגמרים בסרטון שנראה רע ופעם בכותרת "חייל צה"ל נהרג בתאונת אימונים...".
רואים את זה בצבא, בתאונות, בפיגועים, אנשים חושבים קודם כל על הצילום ולא על החיים שלהם. דור שלם של...
17.06.2017 האמר קטלן של גדוד 101 התהפכות עצמית ליד כיסופים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "תמונות של תאונות טנקים ורק"ם מס' 2"
במהלך התאונה שהיתה לקראת סיום סיור התהפך ההאמר מספר פעמים.
כתוצאה מהתאונה הרוג אחד ושלושה פצועים אשר פונו במסוק יסעור לבי"ח סורוקה
ע"פ המפורסם מהממצאים הראשונים הגורם לתאונה הוא נהיגה שלא בהתאם לתנאי הדרך (ירדו מהציר וניסו לחזור במהירות כתוצאה מכך הרכב התהפך מספר פעמים), אלוף פיקוד הדרום מינה צוות לבדיקת האירוע
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "תמונות של תאונות טנקים ורק"ם מס' 2"
למישהו יש מידע נוסף על התקרית?
התמונה הזאת פורסמה לאחרונה ב-VK עם התיאור שמדובר בפגיעת טיל נ"ט במהלך מלחמת לבנון השנייה. האש כובתה והמנוע הוחלף. זה כל מה שידוע עד כה.
את התמונה הראה לי לפני 10 שנים ד', אחד מאנשי הצוות של הטנק ואולי גם זה שצילם אותה (לא סגור על זה). הטנק אכן נפגע מטיל נ"ט, הצוות נטש אותו ללא נפגעים, בהמשך הם פונו לארץ. לא שאלתי והוא לא סיפר מה הם בדיוק עשו ואם הם כיבו את השריפה בעצמם, כיום כבר אין לי כל קשר איתו.
וזאת במידה והוא בכלל נפגע בצורה כלשהי.
מים בתוך הטנק זה דבר שכיח, ולרוב הטנק יוצא מזה בלי בעיות כי הוא מתוכנן לכך.
לצורך העיניין, את המגחים שלנו, היינו פעם בשנה שוטפים מבפנים עם גרניק לחץ מים. מוציאים את המצברים ואת כל התחמושת, פותחים פתח ריקון משקעים בתובה, נכנסים פנימה ומתחילים לשטוף מלמעלה ללמטה.
נותנים לטנק להתייבש לילה אחד, מחזירים הכל פנימה והכל בסדר.
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם." -בנג'מין פרנקלין
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"
אם את המצברים בטנק ניקינו עם מגל"ר במקום עם מים זורמים כדי שלא תהיה קורוזיה,
אני תוהה כמה צרות יכולות להיות למערכת האב"כ-מיזוג אוויר / 10פ (תוף הפגזים החשמלי) / חיישני ספקטרוניקס / וכו' וכו'.
על כבלים רתומים ומערכות הידראוליות אני לא מפחד, וזה למה השאלה שלי יותר ייחודית לטנק כמו הסימן 4, שמאופיין בהרבה יותר חשמל מאשר ההידראוליקה והמכניות ה"ברזלית" של הסימן 2, נגיד (מנסיון לא קצר על שניהם).
למישהו יצא להיות עד? נגיד לתהליך ההחזרה לכשירות אחרי לבנון השניה?
נערך לאחרונה ע"י arielsh בתאריך 26-04-2018 בשעה 21:28.
בתגובה להודעה מספר 88 שנכתבה על ידי efekt שמתחילה ב "לאן זה כבר יכול להיכנס כדי לפגוע במנוע בצורה בלתי-הפיכה?"
השיטה שדל מנועים להתמודד עם שלולית זה לשים קולטי אוויר גבוה. אפשר לראות את זה בג'יפים למיניהם ובברדס, שאמור לצוף לכאורה. כשהטנק מוצף עד מעל התובה, זה לא ממש עוזר.
בתגובה להודעה מספר 90 שנכתבה על ידי vitaman שמתחילה ב "צפו: טנק חילץ טנק אחר ששקע במים"
אישית, לא חשבתי שיעשו את זה.
כבל גרירה עומד במתחים עצומים (עשרות טונות שמושכים עשרות טונות, אחרי הכל) ולעתים גם נקרע מהעומס ומצליף בכוח שקשה לתאר. אני תוהה אם מי שפיקד על הגרירה ראה דבר כזה פעם, כי אני בספק שהוא היה נותן לאנשים לעמוד בצד ולצלם בנונשלנטיות.
אגב, זה כשמדובר בכבל מקורי, ולא בחיבור של ארבעה חמישה כאלו ביחד בשטח, כפי שאפשר לראות בסרטון.
מדהים שבשנת 2020 עדין מעמיסים ככה למובילים,שום אמצעי בקרה אלקטרוניים.
אני מנחש שמדובר על נהג מילואימניק שקצת העלה חלודה (לא שריונר אבל אף פעם לא ראיתי העמסה עם מדפים סגורים) ועל טנק עוד יותר מילואימניק שמאה אחוז לא תקין
בנס לא נגמר עם 2 הרוגים.
בתגובה להודעה מספר 97 שנכתבה על ידי Jaguar890 שמתחילה ב "מדהים שבשנת 2020 עדין מעמיסים..."
לא צריך על כל דבר אלקטרוניקה.
מי שלא עושה, לא טועה...
כל הזמן מעמיסים ופורקים טנקים ורק"מ כבד, אז פעם בכמה זמן אחד מתהפך מהמוביל,
כשמסתכלים על זה בראיה רחבה, זה כלום.
יש כישורים שצריך לשמר ולהבטיח שהם בידייים של מפעילי הכלים הללו
תקלות קורות, גם טעויות קורות אבל זה חלק מהעשייה.
לא אומר שאנחנו מושלמים, לא אומר שאנחנו לא טעוני שיפור... ובכל זאת, תקלטו איזה פתטיים פעילים אנטי-ישראלים יוצאים כשהם נתקלים בסרטונים האלה. הם נצמדים וחיים על השטויות האלה כמו לא יודע מה.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "תמונות של תאונות טנקים ורק"ם מס' 2"
דיווח ראשוני
נמרה טיפסה על ׳הגוזניק׳ של העגלה - גלשה מהמוביל למרפסת בצמוד לקבינה.
יחידה
גדוד 601 פלוגה ג
תאריך
23/08/21
שעה
16:30
מיקום
משטח העמסת רקם - רוויה
תיאור כללי
במסגרת ריכוז הכלים לתרחט רובאית גרזן מעמיסה כלים על מוביל.
בעת העמסת הנמרה הראשונה הקצין מכווין את הנהג, הנהג מרגיש שהכלי מדרדר לאחור ולוחץ על הגז.
הממ מסמן לנהג לעצור אך הנהג לא מבחין בו וממשיך בנסיעה. הקצין קופץ מהמוביל כדי להימנע דריסה על ידי הנמר
תוצאות
יש נזק אין נפגעים
מצורפת תמונה.
לקחים
1.כאשר הנהג לא רואה את המכווין נדרש לעצור במקום.
2.שיקול הדעת של הנהג היה מוטעה בכך ששיחק עם ההילוכים ולא דיווח שלא מצליח לעלות עם הכלי