04-06-2013, 10:49
|
|
|
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
|
|
אנחנו מארחים את U21! אבל למה אנחנו עושים מעצמנו צחוק
יש לנו הזדמנות לעשות אחלה אירוח! למה אנחנו מתעקשים לפשל!?!? מישהו שם קלט שאולי יבואו אורחים מחו"ל לראות את המשחק והם לא מכירים את המנהגים המקומיים כאן?
אני וכמה חברים זרים הזמנו כרטיסים, יש אתר אינטרנט מכובד ביותר (שאפו!) גם באנגלית (שאפו!). הבעיות החלו כשחבר לא דובר עברית הזמין לכולנו את הכרטיסים. מוזר היה לו שמשלמים 15 שקל עבור כל הזמנה לא משנה מה היא מכילה. אני לימדתי אותו שבישראל - מדינה מסודרת, אתה משלם עבור שירות כרטיסים שמופעל באינטרנט (אתם יודעים, כמו שאנחנו משלמים 8 שקל עבור הזמנת כרטיסים לסרט באינטרנט), הרי אתר עולה כסף. אם תלך לקופה באצטדיון ביום המשחק, הסברתי לו, לא תשלם דמי טיפול, כי הבחורה בקופה עובדת בהתנדבות.
טוב, עברו כמה ימים מאז ההזמנה, כרטיסים לא התקבלו. יש מספר טלפון של חברת "לאן" (שמתברר שבתרגום לעברית זה אומר "לך חפש מי יענה לך בטלפון"). התקשר הבחור ("לחץ 9 לדוברי אנגלית" שאפו כבר אמרנו?) והמתין חצי שעה לבחורה שתענה לו, תגיד בנימוס שהיא מעבירה אותו, שם הוא ממתין עוד קצת עד שהוא שומע מישהו מרים ומנתק מיד. עצוב.
אבל היי, החבר שלי מקומבן, אני דובר עברית (שאפו? לא?!? טוב, נו), התקשרתי ל-"לאן" ואחרי 16 דקות המתנה ענתה לי בחורה נחמדה שאמרה שאוספים כרטיסים באצטדיון (אז למה זה לא רשום במייל שמאשר את הזמנת הכרטיסים). למה ההמתנה כ"כ ארוכה בכלל? הם לא ציפו ללחץ על המוקדים לפני אירוח אירוע בסדר גודל כזה? שימו לב שיותר ממאה אלף כרטיסים נמכרו! (מעניין כמה כללו "דמי טיפול"?), כמות כסף כזו אינה משקפת את רמת השירות שקיבלנו עד כה!
מתברר שהוקם מערך היסעים (שאפו גדול!, אבל זה סוד! לא לגלות לזרים כי באתר באנגלית זה לא יופיע - יותר מקומות לנו ), זה יאפשר לנו לחנות במקום מוסדר, רחוק מהפקקים ולהגיע בשאטלים לאצטדיון וחזרה אחרי המשחק, אדיר! לפי האתר " רכבת ישראל וגורמים נוספים חברו יחדיו להקמת מערך היסעים שכולל בין היתר שורה של חניוני חנה וסע בחלק מהערים" וכשמסתכלים על רשימת הערים שבהם יהיה שאטלים: ירושלים. נו? ו...? זהו. אהה, אבל יש מפות של החניונים (אל תנסו, לא עובד).
עצוב.
טוב, נקווה שיהיו עוד הזדמנויות.
בהצלחה לנבחרת!
_____________________________________
|