היי,
אני לקוח של גולן כבר מספר חודשים,
מאז היום הראשון היו לי בעיות תקשורת כאלו ואחרות ותהיתי אם חוזר אצלכם/מה ניתן לעשות כדי לטפל בהן:
והתקלות הן:
1. ניתוקים אקראיים של המכשיר, פתאום אין קליטה משום מקום ולוקח זמן עד שמתחבר שוב לרשת של גולן
2. בתום שיחה (בה אין בעיות תקשורת והיא נשמעת מצויין) המכשיר פשוט מתנתק מהרשת (no service) וכאמור - לוקח המון זמן עד שמתחבר מחדש
3. החלפת אנטנות בקצב מסחרר - אפילו כשאני נמצא באותו איזור - אני רואה שהטלפון קופץ מ 3g ל H ל edge וחוזר חלילה כל הזמן (שלא לדבר על הבדלים בקליטה כל הזמן)
4 אינטרנט איטי ברמות, ולא מדובר על edge, כאשר אני על h או על 3g עדיין מקבל שירות לקוי
5 pingים ארוכים מידי פעם (לפי תוכנות בדיקת מהירות גלישה למיניהם)
2 התקלות לעיל "מסתדרות" לזמן מסויים אם אני מכבה/מדליק את המכשיר, ניסיון לבטל גלישה/לעבור ל roaming/לשנות לגלישה ברשת דור 2 ולהחזיר או להחליף אנטנה ידנית ולחזור לאוטומטית לא מטפל מסדר את זה
אני יודע שהכול קשור, בעיקר הנקודה השלישית אבל אני לא מצליח למצוא נוסחה לטפל בזה,
שירות הלקוחות טוענים שהסים מנסה להתחבר למפעילה הקודמת שלי כל הזמן וזה גורם לתקלה והמליצו לי לעשות תיקון בצורת - להתחבר ידנית לרשת גולן, לאתחל את המכשיר, להגדיר למכשיר להתחבר אוטומטית, לאתחל שוב, לא עזר, המליצו לי לעשות את זה על מכשיר iphone/android (כי יש הבדל משמעותי בין winphone ל-2 המובאים לעיל
)
המכשיר שלי הוא htc 7 mozart, quad band כך שהוא תומך בתדר 2100 שאמור להיות של גולן,
למישהו יש טיפים איך לדאוג שיהיה לי קשר.. רציף יותר לספק או שאאלץ להחליף?
בתודה מראש.