לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 29-09-2013, 19:40
  yizhaq yizhaq אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.08.10
הודעות: 94
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "[QUOTE=yizhaq]טל יש לינק..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי טל ענבר
הוידאו מופיע באשכול בפורום על כטב"מים איראניים:

http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...02&postcount=26

מה שנראה לי מעניין הוא לא המנועים ולא המשגר, אלא המטעד , אמצעי השידור, והאוויוניקה. מקורות שונים בכלי תקשורת איראניים מדברים על ייצוא כטב"מים, מעבר לאבאביל ונגזרותיו.


תכנון וייצור מטעד בסיסי לכלי קטן זו משימה פשוטה יחסית ביחס לתכנון וייצור מנוע. יצרנים רבים לא מוכרים מנועים לאיראן, מה שמוביל לקניית מנועים סינים לטיסנים שלא מתאימים כלים שאמורים לעלות לגובה ולשהות שם מספר שעות או לחילופין להשתמש במנועים של כלי גינון שגם לא מתאימים מאותן סיבות.
אוויאוניקה בסיסית ניתן לקנות מהמדף, כמו גם אמצעי שידור פשוטים שניתן לשדרג אותם על בסיס התעשיה האיראנית

נערך לאחרונה ע"י yizhaq בתאריך 29-09-2013 בשעה 19:43.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 28-09-2013, 22:34
  double_o double_o אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.09.07
הודעות: 2,855
סיפור לכידת הסקאןאיגל הראשון על ידי איראן
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "איראן מציגה "קו ייצור" לכטב"ם שלל Scan Eagle"

הסיפור הבא הועלה לבלוג איראני לפני כחצי שנה, עם כי הבלוג הורד די מהר. בנוסף לכך צורפו לבלוג תמונות של המזל"ט הלכוד שמקנות לו אמינות מסויימת:
ציטוט:
first Scan Eagle, was landed in a rice field in early 2006,
in early stages, IRGC Air force was using a device for sending intensive and centralized Electromagnetic waves on target ( from different location for more effect) causing it's certain boards unaccessable for it's central processor.
in fact it was very simple and innovative, and hardest part was targeting moving drone for a certain period of time.
in this type of attack, drone becomes uncontrollable, but unfortunately, some of the circuits and memory will get permanent damage too.
For example, I can tell that all of it's memory was completely destroyed and only log data and data location remained healthy.
this drone violated our territories for several times. in the 7th or 8th stage, a night before capture we decide to cover rice fields with water.( gosh, Lack of equipments)
The next day drone entered the region with very low altitude and high speed.
About 10 seconds after sending the noise,engine sound become very treble and instead of a soft landing,drone got down vertically,
in fact this attack increased drone's speed instead of turning it off.
After sending waves (they called it,the scourge of God) drone just hit the ground like a meteorite.
probably whatever happend in engin control unit, the same thing has happen for the flap step motors, cause wing's flaps were in maximum drag state.
Cruise altitude was so low that noise signals damaged some of the cell phones in the town.(memory loose, ...)
in the result of heavy crash,unfortunately optical cover and it's lens destroyed. this problem solved in later hunts by using nets.
after crash still it's engine was working so we cut off it's spark plugs.
fuel hose was torn but it enjoyed a high tech to block itself in the the case of exposure to air and stretch. This was really interesting for our material staff.
petrol tank was built using grade one fiber carbon and was intact.
crash mostly impacted on Optics section ,prevented of further harm to Nano SAR section,fortunately noises didn't harm the radar, so it was completely healthy and we send it to Tehran the same day.
interestingly the mother ship was sending rescue signal even an hour after the crash .
Note that the rescue signal circuit does not use battery power. But charges itself by receiving strong rescue signal and then discharges by sending replying signal.
However, after the fall we isolated the drone to prevent it's responds(we were prepared for such a scenario)
More interestingly the square above the drone is place of the rescue circuit which other ignorants think it's GPS navigation position.
position of GPS is in front of the wing root line and above the SAR radar.
most of the damages was given by the small rocks which you can see it's signs on the body. however optical lens was broken, but it's UV-Vis and CCD was healthy.
The most important part in the report of the polymer staff was small gasket between the engine and chassis interface which have the highest technology to prevent the transmission of engine vibrations to the drone body.

Now some good news:
Radar-absorbent coating and carbon fiber and alloy blade and the detector is now fully localized.
remains SAR radar which is under development and probably will finish in one year.one of our aircraft will be equipped with this radar, I don't know maybe qaher313.


והקישור לתמונות (רצוי שמישהו יעלה אותם לפרש): http://imgur.com/a/zyWVP#18
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 29-09-2013, 19:55
  yizhaq yizhaq אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.08.10
הודעות: 94
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי noam_h שמתחילה ב "בתור חובב טיסנאות מה שלי תפס..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי noam_h
בתור חובב טיסנאות מה שלי תפס את העין זה שיש למנוע סטרטר מובנה, אבל בכל זאת רואים על הספינר לכלוך בצורת מעגל שקורה כאשר משתמשים בסטרטר חיצוני (בתמונה שבה הוא מקופל בארגז).

אז משהו לא עובד שם כמו שצריך, או שאולי אני לא כ"כ מבין בכטב"מים צבאיים ואולי שם תמיד נהוג לעשות את ההתנעה הראשונית עם סטרטר חיצוני (כדי לחסוך בסוללה).


מה שאתה רואה זה לא סטרטר. זה אלטרנטור שמספק חשמל למערכות של ההמטוס כמו המטעד, משדר וכו..

שאלות שכן צצות הן:
1.למה להוסיף הגה V לכלי שהוא כנף טסה?
2. למה להעתיק את אחד המשגרים הכי לא יעילים, מסובכים ואני מרשה לעצמי להסתכן ולומר אחד הטיפשיים שיש בשוק?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 21-10-2013, 23:21
  Sarhang Sarhang אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.09.13
הודעות: 46
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי טל ענבר שמתחילה ב "איראן מציגה "קו ייצור" לכטב"ם שלל Scan Eagle"

^


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/7/29/425023_457.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/7/29/425024_354.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/7/29/425025_923.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/7/29/425027_389.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/7/29/425030_293.jpg]


סרטון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:19

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר