10-12-2012, 07:29
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
תתחיל מלהסיר אותה מהמחשב (Uninstall דרך Control Panel), ותבדוק אם חיבור המכשיר למחשב עדיין גורם לאותה תופעה. אם כן, אולי האשמה לא בה (אבל לא מחייב, ייתכן שיש גם באג בהסרה, וחלקים נשארים...).
אם ההסרה גרמה לתופעה להעלם, אפשר לומר די בוודאות שזו אכן הייתה הסיבה. ואז אפשר לנסות את המזל ולהתקין שוב. מעבר לכך... אם זה עדיין קורה, צריך לחקור עמוק יותר, לחפש קובצי DUMP של הקריסה של מערכת ההפעלה, לבדוק מה בדיוק גרם להם, לחפש ברשת אם מישהו אחר נתקל.
במוצא אחרון, לעתים, אין ברירה, ובשביל לסדר את ה iTunes צריך להתקין את כל מערכת ההפעלה של המחשב מחדש. משום מה, לקוחות אפל מקבלים את זה וממשיכים לשבח את המוצר שהם רכשו, וכמה הוא עליון יחסית למוצרים המתחרים (למרות ששטויות כאלה, כמו שודאי הבנת את הקו שלי עד עכשיו, קורות רק באפל...). אני אישית חושב שזה הזוי
|