לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 30-05-2012, 09:48
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי yrevach שמתחילה ב "העניין הוא שלא נתנו אזהרה"

אתה צריך להבין טכנית איך זה עובד...

ברגע שאתה מבקש ניוד, קורים מספר דברים:

1. החברה שאליה אתה עובד, פונה אל החברה המקורית (בתקשורת מחשבים), ואומרת לה "הלקוח עם המספר 05X-1234567" (ואולי פרט זיהוי נוסף כגון ת.ז. / ח.פ) - עבר אליי. תאשרו בבקשה.

2. מחשב החברה שממנה עברת יכול לעשות אחד משני דברים: לא לאשר את הבקשה (ואז לא קורה כלום, כאילו לא התחלת את התהליך), או לאשר אותה. אם הוא מאשר אותה, הוא גם אוטומטית מנתק לך את הקו בחברה שנטשת, שהרי הם יודעים שמישהו אחר נותן לך את הקו הזה עכשיו

2-וחצי. בעצם בשלב הזה המספר שלך מנותק בחברה הישנה, ולא יהיה ניתן להגיע אליו מאף חברה אחרת ("לימבו"). שלב זה אמור לא להמשך יותר מ 30 דקות על פי חוק, אבל, כשיש תקלות בשלב #3, שום חוק לא יעזור, וגם להחזיר אחורה את המצב זה בעייתי, כי מבחינת החברה הננטשת - כבר נותקת כלקוח - ואתה צריך לנייד חזרה כלקוח חדש אם תרצה לחזור אליהם...

3. בעת קבלת האישור מהחברה הננטשת, המחשב של החברה החדשה מתחיל לידע את כל ספקי התקשורת בארץ (כל חברות הסלולר, כל חברות הטלפון הקווי, כל ספקי השיחות לחו"ל) - שמעכשיו - כדי להגיע אל המספר 05X-1234567 שלך, צריך לפנות למרכזיה שלהם, ולא לאף מרכזיה אחרת. בתהליך הזה יש בעייתיות. לא אמורה להיות בעייתיות, אבל יש. לדעתי (אבל אין לי איך להוכיח), דווקא בגלל החברות שיש להן אינטרס להפסיד מהעסק. למשל, במקרה שלי, הכל עבד כמעט מיד, למעט שיחות מטלפון קווי של נטויז'ן, שגם הסתדר אחרי כחצי שעה, שזה סביר ביותר, ו...סמסים. לא קיבלתי סמסים מפרטנר, וממירס. באופן משעשע, אלו שתי החברות שמפסידות מהמעבר שלי: פרטנר שאני כבר לא לקוח שלה, ושייתכן ועושה את זה כדי שאראה ש"לא טוב בחברה החדשה" ואולי אנייד חזרה, ומירס, ובכן, שהיא הוט-מובייל, שהייתה רוצה שאם אני כבר אעבור לחברה זולה, אני אעבור אליה. זה קצת יותר far fetched כמובן, כי הם לא באמת מפסידים עלי כסף ואני לא אמור להיות כזה מתוחכם, ואולי כן? (שאחשוב לעצמי: "גולן דפוקים, אעבור לספק זול אחר.. הממ... הוט מובייל!") כמובן, ייתכן שכמו כל דבר שיצא לי לפגוש עד היום תחת מטרית הוט, זו סתם תקלה. כך או כך, רק מולם היו לי בעיות. פניתי אל גולן, אמרו שיבדקו את זה. אחרי מספר שעות גם פניתי אל אורנג', שאמרו שגם אם הבעייה אצלם, אנשים טכניים של המפעיל החדש צריכים לדבר עם אנשים טכניים של המפעיל הישן, והיא כנציגת שירות לקוחות לא יכולה לעשות כלום. תשובה שאני יכול לקבל. עם, או בלי קשר, עשר דקות (!) אחרי שיחה זו, פתאום התחילו לזרום אלי כל הסמסים מאורנג', שהיו תקועים מספר ימים (שכללו שבת וחג, בפועל יום עסקים אחד).

4. מה שכן, אם התנתק לך הסים הישן *וגם* לא עובד לך המספר הזה בסים החדש (וזו לא בעייה של SIM FREE) *וגם* זה סים עם המספר שלך (כמו שקורה בגולן), זה כבר נשמע לחלוטין פאשלה של המפעיל החדש, לכאורה. אבל במקרה שלך, הסים שלך כן פעיל, וזה רק שהמספר הישן שלך לא מגיע אל יעדו החדש; בגלל הטריק של המספר הזמני, קשה לדעת אם זה בגלל שהמספר הישן לא הוקצה לקו שלך (ככה זה שעושים סתם קומבינות), או בגלל כשלון בהליך הטכני שהזכרתי ב #3

אז זהו, עכשיו אתה יודע איך טכנית זה עובד. לא בטוח שתוכל לתבוע את החברה החדשה, גם משום שלא בטוח שהם אשמים (אולי האשמה בספק הישן), אבל גם אם כן, זה יכול להיות "כוח עליון", ולא... משהו שהם עשו בכוונה. בקיצור, בעייתי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 30-05-2012, 11:18
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי yrevach שמתחילה ב "שימי תודה על ההסבר"

ובכן, כיוון שמדובר בנותני שירות ובחסדיהם, לא ניתן לעשות הרבה.

אם זו בירוקרטיה, ניתן לזרז אותה על ידי צעקות מנציגי החוק (נתתי לך טופס פנייה לעיל. ניסית להשתמש בו?)

אם מדובר באמת בתקלה וב incompetence מטעם המפעיל החדש שלך, וואלה, אין מה לעשות, גם הוראה מראש הממשלה לא תעזור אם הם פשוט לא יודעים איך לטפל בזה. אני ודאי שלא יכול לעזור לך, לא מאיפה שאני נמצא בסופו של דבר זו כנראה החלטה כספית של הגב' סטלה הנדלר; מוציאים את המזומנים, המומחים כבר יגיעו (ואת זה אני אומר לך מנסיון אישי )

חלק מהשיקולים בבחירת נותן שירות לשירות חשוב עבורך, הוא לדעת גם מה המחיר, וגם מה איכות השירות. אני מודה שאני הימרתי על גולן, כי את השירות שלו אינני מכיר - אבל ראיתי באיזה טכנולוגיות הם בחרו לעבוד, ולדעתי האישית, הן מוצלחות הרבה יותר משל המתחרות, מה שבעיני מראה שיש "ראש" למקבלי ההחלטות. לחשוב על הוט גרם לי מראש לחלחלה, בגלל התנהלות עבר מולם - גם טיפול בתקלות שתמיד, אבל תמיד, חייב לקחת סדר גודל של ימים, וגם בגלל שהם לא מכבדים את רצוני לעזוב כשאני רוצה. מבחינתי, זה שם אותם בעדיפות נמוכה, אפילו שהם טיפה יותר זולים (היה עדיף להם לו היו משאירים את השם "מירס"). בינתיים עושה רושם שלא טעיתי. לפי מה שאני רואה שאנשים כותבים באינטרנט - בגולן שיש תקלות ניוד (לדעתי, בגלל המפעילים הותיקים שמערימים קשיים), פשוט נשארים עם הקו עד הניוד, וכשהניוד מצליח, זה עובד לא רע, ולבסוף (אחרי שיחה עם המפעיל הננטש), עובד סבבה. אנשים שעוברים להוט נשארים ב"לימבו" שזה מצב גרוע בהרבה... כנראה בגלל קומבינת המספר הכפול, שאני לא מבין מה מטרתה.

אתה תמיד יכול לחזור לפלאפון, להזמין חבילה צרה זמנית, ולעבור לספק יותר competent, אבל זה השיקול שלך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 29-05-2012, 21:58
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
אני התניידתי להוט מובייל, ומקרה שהיה - כך היה:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי yrevach שמתחילה ב "אזהרה לכל מי שרוצה להתנייד להוט מובייל"

ביום שני שעבר הגיע אלי השליח עם ה-SIM המיוחל. לאחר שמילאתי את הטפסים, כולל את המספר שלי מסלקום שאני רוצה לנייד, השליח הלך לדרכו לאחר שבדק שהמכשיר שלי עם ה-SIM של "הוט מובייל" עובד ומוציא שיחות.
לאחר כמה שעות עלה בדעתי לבדוק האם המספר שלי נוייד - בדקתי (ע"י צלצול לטלפון של אשתי) והמספר שהופיע אצלה במכשיר היה מספר כלשהוא בקידומת 053, שהוא ממש לא המספר שלי.
טלפנתי לשירות לקוחות, ולאחר המתנה של יותר משעה (לא מפתיע במיוחד - גם כשהייתי צריך לתפוס את שירות הלקוחות של סלקום המתנתי זמן דומה - אם כי עדיין מרגיז מאוד) ענתה נציגה שהודיעה לי שבגלל העומס, המספר שלי ינוייד רק למחרת (יום שלישי) ב-8 בבוקר.

למחרת קמתי, שמתי את הסים של "הוט מובייל" וראיתי שהמספר שלי עדיין לא נוייד כמובטח. המתנתי עוד יום, וגם למחרת (יום רביעי) המספר עדיין לא נוייד. ניסיתי לטלפן לשירות לקוחות כמה פעמים, ולפעמים מערכת ניתוב השיחות האוטומטית של "הוט מובייל" קרסה וניתקה אותי (לדוגמא - חיוג, המערכת עונה, ישנה המתנה ארוכה, המערכת "קופצת" לתפריט כלשהוא שבכלל לא ביקשתי מבלי שלחצתי על כלום, ואז מתנתקת, או שפשוט אומרת שהמערכת לא זמינה ויש לנסות לטלפן אליה מאוחר יותר) ולפעמים פשוט המתנתי עד שנמאס לי (יותר משעה המתנה).

מאוחר יותר השגתי סוף סוף מענה של נציגה לאחר המתנה של כמעט שעה שגלשה אל מעבר לשעות פעילות המוקד (טלפנתי ב-20:30, ענו לי ב-21:20 כאשר המוקד נסגר רשמית ב-21:00) והנציגה אמרה לי שבגלל שהמוקד כבר סגור, היא לא יכולה להעלות את סטטוס הניוד שלי בשעה הזו, ושכדאי שאנסה למחרת בשעות הפעילות של המוקד.

טלפנתי למחרת (יום שישי) והצלחתי (שוב, לאחר המתנה של שעה) לתפוס נציג במוקד בשעות הפעילות שלו, שאמר לי שזה מאוד מוזר שהשליח שהביא לי את ה-SIM לא עשה לי ניוד במקום, ושהשליח היה אמור לדעת שזה מה שהוא צריך לעשות. בכל מקרה, הנציג אמר לי שאצטרך לטלפן ביום שני (יום ראשון היה יום חג כידוע) למוקד הניוד של "הוט מובייל" ע"י חיוג 230* (למה הייתי צריך להמתין כ"כ הרבה זמן בשביל שמישהו יגיד לי את פרט המידע הזה?!) כי מוקד הניוד לא עבד כבר בשעות האלה ביום שישי.

בקיצור, ביום שני (אתמול) טלפנתי בבוקר למוקד הניוד, ענו לי מיד ומהר טיפלו לי בניוד, והודיעו לי חגיגית שהמספר שלי ינוייד עד 14:15 באותו היום (שני). ב-14:20 בדקתי האם המספר שלי נוייד - והוא אכן נוייד ובזו תמה הסאגה הלא-נעימה במיוחד. אמנם ה-SIM שלי של סלקום עבד בכל הזמן הזה כך שלא היו לי בעיות עם אנשים שחיפשו אותי ולא מצאו. מה שכן, אני הולך לבקש מ"הוט מובייל" זיכוי על השבוע הזה, בו נרשמתי אליהם בתנאי שהמספר שלי ינוייד, אבל במשך שבוע זה לא קרה...

אגב, למי שתהה - הקליטה של "הוט מובייל" מצויינת וכמעט לא מצאתי מקומות בהם לא היתה לי קליטה מקסימלית...
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:31

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר