23-10-2011, 01:08
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.01
הודעות: 1,084
|
|
רישום
ובכן, את השאלות הנ"ל כדאי להפנות לעו"ד נדל"ן... וכן, רצוי לפנות ללשכת הטאבו האזורית, על מנת לברר פרטים נוספים (כדוגמת נהלים, עלויות וכדומה)...
כדאי להכין את המסמכים הבאים מראש:
1. העתק שרטוטים מפרטים של הבניין\הדירות.
2. כתב מינוי לנציגות (ועד בית וכדומה), אשר יוכל לחתום בשם הדיריים.
3. אישור של הדיריים לביצוע הרישום.
* לא ברור אם צריך רוב של שני שליש מהדיריים למהלך, אבל לדעתי כדאי להכין מסמך הצהרת כוונות מראש, חתום ע"י רוב הדיריים (עדיף מעל לשני שליש). את המסמך צריך להחתים לאחר קיום אספת בית מסודרת.
בקשר לתביעת החברה: אם הוטלה חובה חוזית על הקבלן + העו"ד מטעמו לבצע רישום בטאבו, ניתן לפנות בבקשה לתביעת נזיקין בנושא - כאשר יש להתייחס לנושא הפרת הסכם, רשלנות, אי ביצוע פעולה - וזאת הניגוד לנהלי האתיקה של עו"ד, פגיעה בערך הנכס וכדומה.
כמובן שרצוי לשלוח מכתב לחברה + לעו"ד שהיו צריכים לרשום את הבניין, לשם קבלת הבהרות...
אני אחזור על ההמלצה להעזר בעו"ד בנושא.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|