לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 12-08-2011, 01:51
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,953
הכתבה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AKAM שמתחילה ב "אבטיפוס ספינת סופר-קוויטציה נחשף בארה"ב"

ציטוט:
Juliet Marine Systems Announces the First Super-Cavitating Ship

09:28 GMT, August 11, 2011 PORTSMOUTH, N.H. | Juliet Marine Systems, Inc. (JMS) announced Aug. 10 that the US Navy/USPTO have removed Secrecy Orders previously applied to GHOST. For the first time, Juliet Marine is able to release photographs of GHOST, the first super-cavitating craft, to the public. GHOST was designed and built by US Citizens for the US Navy at no cost to the government to protect US sailors, servicemen and servicewomen.

Development of the first ever super-cavitating craft, in many ways, is as difficult as breaking the sound barrier. GHOST is a combination aircraft/boat that has been designed to fly through an artificial underwater gaseous environment that creates 900 times less hull friction than water. GHOST technology adapts to manned or unmanned, surface or submerged applications.

Any Navy possessing GHOST technology could operate in international waters undetected and would have an overwhelming advantage against conventional ships. GHOST is specifically designed for Fleet Force Protection at its present size. GHOST technology is scalable and JMS is currently discussing a plan to build a larger Corvette-sized vessel (150 feet) by partnering with a large international defense company. The US Navy could reduce its Naval footprint and financial exposure by deploying a squadron of GHOSTs from Bahrain, which would free up larger assets, such as destroyers and cruisers, saving costs in manpower and maintenance. GHOST is ideal for piracy patrols and could be sea-based to provide protection from pirate attacks that cost our government an estimated $1.5 billion each year. The world-wide shipping industry could be provided with substantial fuel savings using JMS hull friction reduction super-cavitation.

A squadron of GHOSTs would not be detectable to seeking enemy ship radar and sensors. GHOST can carry thousands of pounds of weapons, including Mark 48 torpedoes, and would be virtually unstoppable. The GHOST platform and technology could reduce the need for LCS completely with the capability to travel long distances and conduct the same missions. GHOST could make LCS a defensible platform for combat - LCS is not currently rated for combat. Today, Iran has the capabilities to stop the US Navy from operating in the Straits of Hormuz, a critical passage for most of the oil our country uses.

The Navy compares GHOST to an attack helicopter with regard to its capabilities for force protection. GHOST can deliver forces to any beach location quickly and quietly with enough weapons to conduct a hot extraction. GHOST is designed to provide military game changing advantages for the USA.


Company or Organisation Portrait:
Juliet Marine Systems is located in the historic maritime community of Portsmouth, New Hampshire. This coastal community has prospered and grown as our nation's need for naval technology has increased over time. Across the Piscataqua River, Portsmouth Naval Shipyard overhauls, repairs and modernizes Los Angeles class submarines. Portsmouth Naval Shipyard provides the US Navy's nuclear powered submarine fleet with full service support for all multifaceted fleet requirements, from Revolutionary War times to today.

Since its early settlement, Portsmouth had been known for shipbuilding. Portsmouth was the site chosen for the construction and outfitting of three of the first twelve ships commissioned for the new Continental Navy. John Paul Jones, who came to the city to oversee the outfitting of two of these ships, is considered to be the father of the US Navy. The home he stayed in while working in Portsmouth still stands as a reminder to all of how important the actions and contributions of one visionary American were in creating the strongest and most capable Navy in the world today.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 12-08-2011, 04:30
צלמית המשתמש של DZZ
  DZZ DZZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 6,305
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "והתמונה"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי סירפד

קצת מוזר לי - "קצת" יותר מדי בליטות וחלקים עדינים (מגבים לחלון?!) בשביל כ"ש סופר-קוויטציה.



אני לא חושב שיש קשר בין הדברים. יש כאן ניסיון לבנות חלק על מימי בזויות שיאפשרו במידה מסוימת הקטנת RCS, וגם זה צולע עקב אי תשומת הלב לפרטים קטנים, כפי שאתה כותב.
הסופרקביטציה מתייחסת לחלק השקוע של כלי השיט. זו טכנולוגיה שמיושמת בטורפדות מהירים מאד, אך אינני רואה כיצד זה מישם בכלי שיט רגיל. מה שרואים בתמונה זה טרימרן, ואני מניח ששני החלקים הצדדיים הם אלה שתומכים בסופרקביטציה ובמהירות גבוהה מרימים את גוף הספינה וזו הופכת לקטמרן.
זו, כאמור השערה בלבד, שכן בידיעה המקורית, למרות כל המלל, אין כל מידע של ממש. יש לי גם ספק באשר לטיעון במקור שהתכנון הוא SCALEABLE, היות וניסיון לבנות כלי שיט גדול יותר, שישייט במהירות של 100 קשר ויותר, יצריך תכנון הרבה יותר חזק של גוף ומערכות הספינה, היות והיא תצטרך לעמוד בעומסים דינמיים הרבה יותר גבוהים ממה שמקובל היום.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 12-08-2011, 10:32
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 12,666
לפי הפולנים...
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי DZZ שמתחילה ב "[QUOTE=סירפד] קצת מוזר לי -..."

זאת ספינה מהירה מאוד. הייתה אחת Spirit of Australia, אשר הגיע למהירות 511 קמ"ש
כנראה שהיא מתבססת על טכנולוגיית טורפדו רוסי WA-111 Szkwał אשר מגיע למהירות 370-400 קמ"ש מתחת למים...


http://www.altair.com.pl/start-6685
_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

אשרי אדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן, ולקבל מבלי לשכוח אף פעם

לסלוח לרוצחים - זה תפקידו של האלוהים.
תפקידנו - זה לארגן להם פגישה


אנו לא בוכים, דואגים שאמהות שלהם יבכו

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 16-08-2011, 11:24
צלמית המשתמש של ISHPUZ
  ISHPUZ ISHPUZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.04.05
הודעות: 5,100
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "הבלוג ARES מוסיף עוד כמה פרטים"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קרן-אור
אני תוהה במה כלי כזה עדיף על הרחפות האירניות שבהן אנחנו נוטים לזלזל.

ואני תוהה בכיוון ההפוך - אולי במקום להפסיק לגחך על ההמצאות האיראניות המאולתרות כדאי לבדוק במה הכלי הזה שונה מהבדיחות ההן. הוא נראה מאוד "גס" ומאולתר. ממש חיפשתי את המזגן ביתי על הגג והמשלחת של הגנרלים המזוקנים ממשמרות המהפכה שעומדים סביבו. במילים אחרות - i call bullshit, ואנמק -

א. זה לא כלי של הצי, של DARPA או של כל גורם ממשלתי או רשמי אחר, למרות הרמיזות בהודעה. זה כלי של חברה שעושה רושם (לפי גוגל והאתר שלה) של עסק לא גדול ולא מנוסה בייצור מהפכות. אם זה היה כלי של לוקהיד, GD או אחד הקבלנים הגדולים והמוכרים היה לי קל יותר לקנות את זה. כשמדובר בחברה שחצי מה-about us שלה מתאר כמה ציורית והיסטורית העיר בה היא שוכנת, אני מתחיל לתהות.

ב. זה מיחזור של פיץ' שהם ניסו לעשות כבר בשנה שעברה בכנס של מרכז המחקרים של הצי האמריקאי בו ניתנת לתעשייה הזדמנות לפגוש ולהציג פרויקטים בפני אנשי הצי. אמנם בכנס השתתפו גם השמות הגדולים של התעשיות הבטחוניות האמריקאיות אבל שימו לב שהגדולים הופיעו באולם אחד, ואוסף של חברות קטנות עם פרויקטים קטנים הופיעו באולם אחר. כל החברות הקטנות הציגו תתי מערכות ורק הם הציגו Wunderwaffen.
כמו כן, הם כבר ניסו לעניין את חברות הספנות בפלטפורמה הזו לפני כמעט חצי שנה כך שאני לא מבין את "החשיפה" הגדולה "לראשונה באישור של הצי". כבר אז הם ציינו שהם מחפשים תמיכה של הצי כך שהם לא קשורים אליו.

ג. לעניין ה-Wunderwaffen, הם מציעים כלי שיהפוך את ה-LCS למיותרת, יחליף את המשחתות והסיירות במפרץ הפרסי, יוכל לשרת חברות ספנות במלחמה בפיראטיות, ולמעשה חוץ מלהחליף את מעבורות החלל יעשה הכל.

ד. הקונספט עצמו - אני לא מבין גדול במודלים המתימטיים של סופרקוויטציה, אבל לפי מה שכן הבנתי, הבועה צריכה להקיף את כל הכלי, צריך מהירות גבוהה מאוד כדי להתחיל את האפקט (בגלל זה השקוואל מונע רקטית) וזה פועל רק בקו ישר. אני רואה כל כך הרבה בעיות בתכן של כלי שיט שחלקו השקוע עושה שימוש באפקט, ואני לא רואה שום יתרון משמעותי על פני כלי אפקט קרקע (אקרנופלאנים) שהם טכנולוגיה מוכחת וותיקה.

ה. כל הרטוריקה שלהם עושה רושם של ח'ברה שריתכו מיגונים לבאגי וחושבים שזה יפתור את בעיות ה-IED באפגניסטאן.- "GHOST was designed and built by US Citizens for the US Navy at no cost to the government to protect US sailors, servicemen and servicewomen."

ו. אין שום תגובה או פרסום של גורם בטחוני רשמי לגבי הכלי הזה.

מצטער - לא נראה לי מספיק רציני.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 10-11-2011, 01:45
  erangh1 erangh1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.06.05
הודעות: 214
קצת עדכונים...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AKAM שמתחילה ב "אבטיפוס ספינת סופר-קוויטציה נחשף בארה"ב"

אז ככה,

הכלי חי וקיים ומחר הוא יורד למים בפורטסמות' (מדינת ניו המפשייר).

נושא הסופר-קויטציה לא נראה בתמונות, הקונספט דומה ל-swath כך שיש במים שני גופים גליליים הכוללים בתוכם טורבינת גז, מיכלי דלק גיר מיוחד שיוצר ע"י החברה כדי שיתאים למימדים למשקל ולמחיר, ובחרטום שני הגופים הגליליים יש מדחפים (contra rotative) קונספט דומה לטורפדו, אבל המדחפים מושכים במקום לדחוף. המדחף הקדמי אחראי על הדחף, והאחורי מבין השניים מייצר את הקוויטציה, ומעשה "מרתיח" את המים" כך שנוצרת בועה או יותר נכון ענן בועות מסביב לחרטום הגופים הגליליים וכך יורד הגרר ועולה המהירות.

שתי ה"כנפיים" בצדדים משנות את הזווית שלהם, כך שככל שהכלי יותר מהיר, הם נסגרות לכוון מטה.
בנושא ההיגוי - בשני הגופים הגליליים קיימים 16 משטחים שיכולים לבלוט או לשקוע וכך משנים כוון וגם עוצרים בחירום.

התכנית היא שהכלי יישא אמל"ח ולמעשה ימגן כ"ש אמריקאים כנגד מתקפות טרור והתקפות "נחיל" כמו כן יש הצעות לצי להשתמש בו כנושא כוחות מיוחדים (יש לו חתימה נמוכה והנעה שקטה).

כרגע אין שום התחייבות של הצי לכלי הזה, הכל במימון פרטי ויוזמה של בעל החברה, כאשר בדירקטוריון אפשר לראות שמות מעניינים ר.אדמירל כהן שהיה ממונה על מחקר ופיתוח בצי ועוד שמות של אנשים רציניים.

אז כמו שאמרתי, מי שיש לו מחר כמה דקות לקפוץ לפורטסמות'....מוזמן לצפות.

אגב זה היזם - הבחור לא פרייר, ויש לו המון פטנטים על שמו:
http://www.hampton.lib.nh.us/hampto...0s/onux2000.htm

וזה אתר החברה - http://julietmarine.com/index.html

נערך לאחרונה ע"י erangh1 בתאריך 10-11-2011 בשעה 02:10.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:09

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר