12-04-2011, 21:09
|
|
|
|
חבר מתאריך: 19.11.10
הודעות: 63
|
|
הי חיים, יופי של בניה, בהצלחה!
מס' תיקונים: (מימין ציטוט שלך, משמאל הערות שלי).
מכסה בית הגיר = מיקסר שמן.
אגן שמן - במנועי שתי פעימות אין אגן שמן.
משאבות שמן או משאבות קירור מים = ראשי מנוע.
צינורות קירור = משאבת מים + צנרת.
פילטר שמן = חלק ממכלול מצמד רטוב.
מזרקים למשאבות = איגנייטורים (יחידה שכוללת מצת + קוייל אלקטרוני).
נראה לי שזה הגיר?! = מכסה מסוים על גוף המנוע.
או אולי זה הגיר??? = מכסה הגיר.
דרך אגב, במנועי שתי פעימות אין משאבת שמן, היות והשמן מעורבב עם הדלק... מה שכן, ישנו מיקסר שמן שדואג לערבב את כמות השמן הנכונה בדלק. המיקסרים לא קיימים בכל המנועים האלה משיקולי חסכון במשקל. אם אין מיקסר יש לתדלק בתערובת 2 פעימות מוכנה מראש. מנועי שתי פעימות שורפים את השמן יחד עם הדלק, וזאת הסיבה שהם מזהמים כ"כ ועוזבים לאט לאט את העולם המוטורי.
_____________________________________
"קיימות שתי אפשרויות: או שאנחנו לבד ביקום, או שלא. שתיהן מפחידות באותה המידה..." (ארתור סי קלארק).
בברכה. יורה יונה, קיבוץ עין זיוון 050-7928992.
www.enzivan.co.il
|