תגיד אתה צוחק, נכון?
בוא נחזור שוב על העובדות היבשות:
1. זה טיל ישן. לא חדש, כבר לא ייחודי ולא בטיח.
לא יודע איזה דור הוא, וגם מעדיף לא לדעת
2. הטיל כבר מספר שנים הוא נחלת הכלל ומוצע למכירה. לראיה:
http://www.google.com/search?source...-8&q=spike+NLOS
3. על שום מקום במטוס לא כתוב מספר טייסת. יש רק סמל טייסת שכבר מזמן לא מוסתר יותר...
נחמיה, אתה לא באמת חושב שאני לא יודע שלא כתוב ... ואתה לא באמת חושב שמישהו שמטפל בצוותי האויר שלנו לא יודע איזו טייסת זו. ממילא הכל חשוף למעט מספר באתר ח"א, והצלבות נעשו אין ספור
באותו הקשר, נאסר פרסום שם היחידות, הותרה לפרסום העוצבה וסמלה.
4. אתה חוזר על אותו טיעון מעגלי: הטיל מסווג לכן צריך לשמור אותו בשושו, ולכן הטיל מסווג, ולכן.... צריך לשמור אותו בשושו!!
אין לי מושג מה הסורים ידעו או לא. לא יודע אם ידעו את הטווח או את המערכות או שמשודר מקוברה. אם לא ידעו, עכשיו הם יודעים
הטיל היה מסווג, כי הוא היה ייחודי. כי הוא היה מכפיל כח ייחודי מול הסורים.
לכן הוסתרו גם הכלים שנשאו אותו, כדי לשמור על הפתעה.
אבל זהו, נגמר העידן שהטיל מיוחד.
5. אתה תתפלא לשמוע כמה מערכות מוטסות ישראליות הן נחלת הכלל. פשוט לא מספרים על הקונפיגורציה שלהם במטוסי חיל האוויר, ושומרים את הידע הטכנו-מבצעי טוב טוב. לא את עצם קיום המערכות והייעוד שלהן. אותו דבר על מערכות זרות במטוסים
לא כל המערכות שקיימות מוכרים לחו"ל, ולפעמים עושים גם הפחתת יכולות. כך האמרקאים מכרו מערכות.
6. שים לב מה לא סיפרו ולא יספרו:
שיטת השליטה על הטיל, איכות התמונה שרואה המפעיל, האם מדובר על שגר ושכח/שגר ועדכן כמו הגיל, טווח מדוייק, מתארי תפעול, כמות טילים, משך הכשרת הלוחמים, רש"ק הטיל, מרעום הטיל, מהירות הטיל, כמה לוחמים מפעילים כל טיל, כמה לוחמים מוסמכים קיימים...
באמת מזל שעוד נשאר משהו להסתיר
סתם ככה, במהירות...