30-07-2010, 12:39
|
|
מנהל ציור ותלת מימד ,עיצוב גרפי ותקשורת חזותית ומשחקי מחשב וקונסולות.
|
|
חבר מתאריך: 14.03.08
הודעות: 3,218
|
|
שאלה - פגיעה באמצעות לולאה
כל אוייב הריץ בלולאה את מספר הדברים שיכלו לפגוע בו וזה עבד טוב ויפה
קוד:
onClipEvent(enterFrame) {
for(var i = 0; i<_root.pignum+1; i++) {
if(this.hitTest(_root["piglet_"+i].hitbox)) {
if(_root["piglet_"+i]._currentframe == 1) {
removeMovieClip(_root["piglet_"+i])
hp-=dmg
}
if(_root["piglet_"+i]._currentframe == 2) {
removeMovieClip(_root["piglet_"+i])
hp-=100
}
}
}
}
עד שהבנתי שככול שיש יותר אויבים זה ירוץ יותר לאט
אז ניסיתי ליצור פונקציה בבמה עצמה שעושה את אותו הדבר עם ערך אחר בonEnterFrame
עכשיו זאת בעיה לא כל כך חשובה
השאלה שלי היא איך אני טוען ערך מהבמה (זה שבלולאה) לתוך הקוד של הפגיעה של האוייב
תודה
_____________________________________
*.*
|