03-07-2010, 22:16
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.09.05
הודעות: 5,321
|
|
חחח פספסתי את ההקדמה לקישורים, טעות שלי
אני ארשום כאן מה צריך ומה לא:
בד"ח לבן:
בדיקות בטיחות רק להכיר - וגם זה לא כ"כ לחוץ. בצ'ק ה-1 הצ'קר עושה איתך סיבוב סביב המטוס ומראה איך לבצע את הבד"ח. בשאר הצ'קים אתה עושה את הבדיקות חיצוניות בעצמך (אין שם כ"כ מה לזכור בע"פ כי זה פשוט סיבוב סביב המטוס ובחלקים הרלוונטים יש בדיקות תקינות)
אין צורך בכלל ללמוד התנעה, התנעה חמה, התנעת מנוע מוצף, אחרי התנעה, המראה, לאחר המראה (מלבד 3 הסעיפים של "אחרי חציית 1000'" שיש ללמוד), בדיקות בשיוט, הליכה סביב מהמסלול (את סעיף "מהאוויר" יש ללמוד), כיבוי ואבטחה. את שאר הבד"חים יש לדעת בע"פ ברמה שוטפת.
בד"ח ירוק:
אין צורך ללמוד את השמות המהירויות (VLO,VA...) אך יש לדעת את המגבלה ואת המהירות, אין צורך בללמוד מגבלות, דלק (מלבד קיבולת ותצרוכת), מגבלת תמנע להתנעה חוזרת.
בד"ח כחול:
יש לדעת הכול וברמה טובה.
אגב, אין צורך ללמוד ולהבין את המשפט "אחרי כ-90 מעלות... לכיוןן המנוגד" בבד"ח האחרון, זה חלק מתרגיל שמבצעים בצ'קים ומוסבר בצורה טובה יותר מהמשפט המסורבל הזה.
בהצלחה לכולם!
_____________________________________
בברכה, נעם בריקמן
|