07-04-2005, 10:56
|
|
|
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
|
|
אוהדי בית"ר יתחילו לקלל מול תשדירי מפעל הפיס
מפעל הפיס מעלה לאוויר קמפיין בכיכובו של הכדורגלן עבאס סואן, שחקן נבחרת ישראל. הקמפיין, למשחק הצ'אנס, נועד להחדיר את המשחק למגזר הערבי ולהניע את הקהל הרלוונטי להתנסות בו.
עלות הקמפיין היא 100 אלף דולר, וההערכות הן כי סואן יקבל כמה עשרות אלפי דולרים עבור השתתפותו. הקמפיין יעלה באמצעות חברת הפרסום מגזרים תקשורת שיווקית משולבת, וכולל שלטי חוצות, עיתונות ופוסטרים בנקודות המכירה.
דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס, אמר כי "למחרת המשחק נגד אירלנד פנינו לסואן בבקשה שיוביל עבורנו את הקמפיין לצ'אנס. ההחלטה לבחור בו להובלת הקמפיין נבעה מאופיו, כשחקן נועז ויצירתי בעל אופי, המתאים למשחק הצ'אנס ולשחקניו".
אנגל הוסיף עוד, כי "העובדה שלקח צ'אנס במשחק הנבחרת מול אירלנד וממש בשניות הסיום, הבקיע שער ממרחק 20 מ' שהביא לשוויון, הקפיץ את מעמדו גם במגזר הכללי וגם במגזר הערבי, שם ההצלחה חיזקה את דמותו כמקור לגאווה ומודל לחיקוי במגזר".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3069287,00.html
_____________________________________
"החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה קורא ציטוטים של אחרים"
(אח של מישהו שהכיר את ג'ון לנון)
נערך לאחרונה ע"י העכבר ששתק בתאריך 07-04-2005 בשעה 11:12.
|