10-08-2009, 20:24
|
|
|
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 136
|
|
חווית מימוש אחריות
שלום לכולם,אני לא נוהג לכתוב בפורום אלה רק לעקוב אחרי תגובות.
בחזרה לנושא : לפני שנתיים קניתי בtms מחשב גיימינג , המחשב פעל כמו שצריך רק שלפני שבוע התחילו להופיע ארטיפקטים על המסך בצורה משעשעת , בדיקה קצרה הראתה שיש לי עדיין אחריות על הכרטיס (הפך להיות 3 שנים בזמנו) הכרטיס הוא 8800gts 320mb של sparkle התקשרתי לחנות לאחר שכבר ידעתי שהם הפכו לרשת, וגיליתי אפילו שיש להם סניף קרוב אלי במגדל העמק.
האמת ציפיתי לבעיות בגלל שהסניף במגדל העמק הוא לא הסניף המקורי שבו קניתי את המחשב.
הגעתי לחנות ובלי בעיות בכלל גילו שהזיכרון של הכרטיס הוא כנראה נדפק החליפו לי ל radeon 2400
אפילו שלא היו חייבים , כדי שאני לא יתקע בלי כרטיס למשך זמן התיקון\ ההחלפה.
היום אחרי שבוע התקשרו אלי אמרו לי שהם מביאים לי כרטיס מסך 9600gt 512mb שלפי בדיקות שעשיתי הוא יותר טוב באחוזים בודדים מה8800gts 320 אז אני מרוצה , אני מתכוון אפילו להתקשר לחנות ולשאול אם אפשר לשדרג את הכרטיס ולקחת משהו יותר חזק.
רציתי לשתף אתכם במה שקרה לי ולהגיד לכם לא להתפשר על איכות בשום אופן, גם אם זה טיפה יותר יקר.
למי שחושב שאני מפרסם את החנות אז זה בעיה שלו אני פשוט לקוח מרוצה והאמת עד הגג
לא חשבתי ששנתיים אחרי שאני יקנה את המחשב עוד יתנו לי שירות באחריות בלי לנסות לדחוף לי כרטיס חדש במחיר מלא או משהו בסגנון
|