10-08-2009, 18:00
|
|
|
חבר מתאריך: 03.09.04
הודעות: 815
|
|
השבחת מטוס
יש להביא בחשבון שהמטוסים הללו עמדו ללא שימוש שנים רבות,ולא ידוע אם שומרו לטווח ארוך לפני ש"פונו" לעובדה.
במטוס כזה יש להחליף את כל החלקים שעשויים מגומי,את כל החלקים שלפי ספרות המטוס הם פגי תוקף,לבדוק ולהשמיש את כל החלקים,החיווט המכשירים, וציוד מערכת הדלק,ההידראולית,המכנית
הפניאומטית,החשמל האלקטרוניקה והאויוניקה.יש לשפץ את כיסא המפלט כולל הרכבת כפט"ים חדשים.
יש צורך להסיר את הצבע ולבדוק את מעטה המטוס לשיתוך,לבדוק סדקים ולבצע אטימות היכן שצריך,והרי ידוע שמיכלי הכנף בכפיר הינם בעייתיים ונוזלים.
ולא נשכח את המנוע שצריך לשפץ ולהחליף את השמיכות התרמיות שלו,וזאת לפני ביצוע השינויים שכוללים (חיצונית)החלפת השמשה הקדמית לשמשה ממקשה אחת והוספת צינור תדלוק באויר על כל השינויים במערכת הדלק שמתבקשים מכך.
ואם ישנם שינויים ושידרוגים בתא הטייס ובמכשירים,הרי שגם את לוח המכשירים צריך לשנות.
וכך מגיעים לשיפוץ מלא....
_____________________________________
מרקיע שחקים האתר למחקר ותיעוד ההיסטוריה של התעופה בארץ. www.sky-high.co.il
|