09-07-2009, 07:38
|
|
|
חבר מתאריך: 09.07.09
הודעות: 1
|
|
שאלות לגבי החזרת מוצר
מקרה די מסובך.
לפני מס' ימים קניתי סט מקלדת ועכבר אלחוטיים. הקניה התבצעה טלפונית ואספתי את המוצר בחנות באותו יום.
מיד כשקיבלתי את המוצר פתחתי אותו (המדבקות שעל הקופסא היו פתוחות כבר, אבל זה דבר די מקובל בעולם המחשבים) ווידאתי שכל החלקים (משדר, חוברת, דיסק. כאלה) נמצאים בפנים והכל שלם.
הבחנתי באבק מסביב לרגליות הגומי/טפלון, מה שמצביע כנראה על כך שהמוצר "מחודש".
שאלתי את המוכר אם דבר כזה ייתכן, והוא הבטיח לי שהמוצר חדש לחלוטין.
לא התווכחתי איתו, כי זה לא מפריע כלל כל עוד המוצר תקין.
המוצר לא תקין.
בעכבר היו נזקים פיזיים קלים שניתן להבחין בהם רק תוך שימוש במוצר (פתחתי אותו והשתמשתי בו לפני שהבחנתי בהם, מן הסתם.
רגליות הטפלון של העכבר לא ישרות, והעכבר מתנדנד על המשטח. זה לא מוציא אותו מכלל שימוש, אבל זה בהחלט מציק (חו בחשבון שאני עובד איתו לפעמים 12 שעות ביום).
יש גם סדק במכסה של תא הסוללות, אבל זה חסר חשיבות לחלוטין מבחינת השימוש בו.
בנוסף, אני רוצה להחזיר את המוצר.
הסיבה? העכבר לא נוח לי. מדובר בסט ארגונומי ולעכבר יש צורה די רדיקלית שיותר מאמצת מאשר מקילה על היד (שלי לפחות, אחרי 3 ימים של שימוש). אני מבין שמבחינה משפטית הנימוק הזה די שווה ערך ל-"כי בא לי". או שלא?
האם יש לי עילה להחזיר את המוצר (עם/בלי קשר לפגמים)?
המוצר נקנה ביום א' (היום יום ה') ועוד לא פניתי לחנות. הסיבה שאני מבקש מכם עזרה בהבנת הסיטואציה לפני שאני פונה אליהם היא שמדובר ברשת שיצא לה שם של תחמנים לא קטנים.
מה כדאי לי לעשות? להחזיר אותו "כי בא לי"? להחזיר כי הוא פגום? כי הוא מחודש?
מותר להם לתקן / להחליף במוצר תקין מאותו דגם ולא לאפשר לי להחזיר?
תודה לעונים.
|