לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #11  
ישן 08-07-2009, 19:55
  amni amni אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.09
הודעות: 32
רוב הסיכויים שהמשחק מנצל רק ליבה אחת אולי מומהרת.
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי ofeking10 שמתחילה ב "אז זה מתאים או לא למשחק שדורש..."

השימוש במספר ליבות נעשה במקביל וזה אפשרי כאשר ניתן לצפות מראש
את מהלך השימוש ולחלק את המשימות בין מיספר ליבות.
עיבודי תמונה, עיבודי קול, עיבודי ווידאו הן דוגמאות בהן ניתן לחלק את העבודה
הין מיספר ליבות, כי בעיבודים אילו מהלך העבודה צפוי מראש וקל לחלקה משום
שהעבודות על קטעים שונים של החומר המעובד --- בלתי תלויות זו בזו.

ברוב המישחקים יש
עלילה שמפתחת בצורה לא צפויה מראש לכן לא ניתן לעשות חלוקת עבודה בין הליבות.

מאידך במעבדים רב ליבתיים חדשים יש MODE שבו במצבים בהם יש רק שימוש
אינטנסיבי בליבה אחת היא עוברת באופן אוטומטי למצב מומהר שניקרא, נידמה לי, מצב טורבו.

בדרך כלל במחשב מישחקים עדיף מעבד שתי ליבות שכל ליבה פועלת במהירות גבוהה
יותר ממהירות טיפוסית של מעבד ארבע ליבות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 08-07-2009, 22:26
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי yman36 שמתחילה ב "..."

כן, תודה שעדכנת אותי בטכנולוגיה משלימה לזו שנמצאת במחשב הישן של אחותי הקטנה. באמת שלא ידעתי על מה הוא מדבר וחשבתי שמדובר בכפתור טורבו של 486.

טכנולוגיית Turbo Boost של אינטל רחוקה כשמש מהירח ממה שהוא כתב "במצבים בהם יש רק שימוש
אינטנסיבי בליבה אחת היא עוברת באופן אוטומטי למצב מומהר".

אני חושב שעדיף שלא אתייחס לשאר השטויות (למשל, "ברוב המישחקים יש עלילה שמפתחת בצורה לא צפויה מראש לכן לא ניתן לעשות חלוקת עבודה בין הליבות.", משפט שמעליב אותי בצורה מקצועית).

נדמה לי שישנה סלחנות יתר בפורום לכותבים שמעלים בליל מילים על גבי הפורום, ועוד קובעים כל מיני עובדות מפוקפות ומרהיבים עוז להסביר לאחרים ("השימוש במספר ליבות נעשה במקביל וזה אפשרי כאשר ניתן לצפות מראש את מהלך השימוש ולחלק את המשימות בין מיספר ליבות." ועוד).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 08-07-2009, 22:33
  BRIK BRIK אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.05.09
הודעות: 105
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "כן, תודה שעדכנת אותי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Rationalist
כן, תודה שעדכנת אותי בטכנולוגיה משלימה לזו שנמצאת במחשב הישן של אחותי הקטנה. באמת שלא ידעתי על מה הוא מדבר וחשבתי שמדובר בכפתור טורבו של 486.

טכנולוגיית Turbo Boost של אינטל רחוקה כשמש מהירח ממה שהוא כתב "במצבים בהם יש רק שימוש
אינטנסיבי בליבה אחת היא עוברת באופן אוטומטי למצב מומהר".

אני חושב שעדיף שלא אתייחס לשאר השטויות (למשל, "ברוב המישחקים יש עלילה שמפתחת בצורה לא צפויה מראש לכן לא ניתן לעשות חלוקת עבודה בין הליבות.", משפט שמעליב אותי בצורה מקצועית).

נדמה לי שישנה סלחנות יתר בפורום לכותבים שמעלים בליל מילים על גבי הפורום, ועוד קובעים כל מיני עובדות מפוקפות ומרהיבים עוז להסביר לאחרים ("השימוש במספר ליבות נעשה במקביל וזה אפשרי כאשר ניתן לצפות מראש את מהלך השימוש ולחלק את המשימות בין מיספר ליבות." ועוד).


מסכים עם האיש, יש כאן קשקשנים ברמה עולמית - אולי צריך לפתוח פורום קשקושי חומרה ואז יהיה מקום לכולם להשמיע את שלהם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 09-07-2009, 20:15
  amni amni אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.09
הודעות: 32
שאל מישהו ששולט במדעי מחשב
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "גם רציונליסט וגם אנוכי לא..."

ויודע מתי ניתן לישם אלגוריתמים מקביליים ומתי זה בלתי אפשרי (או קשה מאוד).
פורום זה אינו המקום לפרט הרבה יותר ממה שציינתי.

נתתי דוגמאות בהן ישום של אלגוריתמים מקביליים קל יחסית (לכן תוכנות
טובות משתמשות אז בכל הליבות).

ציינתי שבמשחקים יש השתלשלות מצבי משחק סריאלית.
כלומר חישוב של מצב X במשחק יכול להתבצע ביעילות _רק כאשר_ ידוע בזמן החישוב של המצב X
מה היו התוצאות של החישובים של מצבי משחק שקדמו למצב X.
בסיטואציה כזו קשה לישם אלגוריתמים מקביליים, או שזה בלתי אפשרי.

אין טעם לנסות לפרט כאן יותר, כי מי שלא מבין את העיקרון שאמרתי לא יבין יותר מתוספת
פרטים. אפילו אם פירוט אפשרי, זה לא הפורום.

כנראה שהרציוניסט חושב שכל מה שהוא לא מבין זה סתם קישקוש. שיתבשם מעולמו הצר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 08-07-2009, 23:36
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי yman36 שמתחילה ב "אם חלק מהליבות לא פעילות,..."

אתה עוד פעם טועה... הבנת בדיוק הפוך מההסבר.

כתבת - אם חלק מהליבות לא פעילות, תהיה ירידה בטמפרטורה, כנ"ל לגבי צריכת החשמל.

מה שקורה מתרחש הפוך. מה שמאפשר את שיפור הביצועים (באמצעות העלאה דינמית של תדר המעבד) הוא העובדה שהמעבד פועל מתחת לגבולות מסוימים של כח, זרם וטמפרטורה. אני לא יודע איך אני יכול להיות יותר ברור מהמשפט הנ"ל, המהווה (פחות או יותר) תרגום של מה שכתוב בקישור שהבאת בעצמך.

לא מאמין? הנה ציטוט:
It automatically allows processor cores to run faster than the base operating frequency if it's operating below power, current, and temperature specification limits.

מילת המפתח - If. אם. יש כאן תנאי.

לסיכום: עדיף שתתעסק במה שאתה מבין, ולא במה שאתה בטוח שאתה מבין (אבל משום מה מפרש סרטון שנועד להדיוטות בתחום, לא נכון).

לחלופין, תוכל להגן על מי שכותב שטויות בפורום ומטעה את כולם (ואותך). בחירה שלך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 08-07-2009, 23:53
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי yman36 שמתחילה ב "לא, זה לא הפוך בכלל. נכון, יש..."

זה השלב שבו אני פורש מהדיון המלומד הזה.

בכדי שכולם יהיו מרוצים, אין לי התנגדות לקבל את ההסבר שלכם למה שאינטל מציגה כטכנולוגיה משלימה למשהו די עתיק. מקובל עליי כל מה שכתבתם ואני מאמין שאתם צודקים.

הפוך, לא הפוך, מה זה משנה. כל עוד לכולנו יש דעה מלומדת סביר שהאמת נמצאת איפשהו בממוצע. בוא לא ניתן למציאות לבלבל אותנו וזהו.

עכשיו כשכולנו מסכימים שאתם צודקים, נשאר רק לבקש מאינטל לשנות כמה דברים ולהעלות סרטון חדש (או אולי ברמה של כיתה א', לא יודע). אין לי ספק שאינטל תסכים שמה שאתם מציעים נכון יותר מבחינתה ושהם פשוט לא הסבירו נכון את הטכנולוגיה שלהם. הנה, למדתי משהו חדש - בפעם הבאה שמישהו יישאל אותי שאלה מקצועית, אראה לו סרטון בן פחות מדקה ואפשר אותו כאוות נפשי (הרי ברור שזה יותר שווה מאיזה תואר הנדסי רלוונטי, ניסיון ואולי אפילו חברות בצוות הפיתוח הישראלי של אינטל. בקטנה).

לילה טוב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 09-07-2009, 10:15
  rlsf rlsf אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 15,910
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי yman36 שמתחילה ב "כלומר מה שחסר היה שהוא יכתוב..."

נראה לי שאתה עדיין לא מבין את ההבדלים בין המשפטים, בוא ננסה לנסח את זה אחרת:
1. ההדגשה של ההבדל בין ליבה אחת לבין כמה היא משמעותית, כי המעבד יכול להאיץ הרבה יותר מליבה אחת (נכון להיום, עד 4 ליבות יכולות לעבור האצה). לכן, המילה "רק" לא רק מיותרת אלא נוגדת את ההסבר של אינטל לגבי הטכנולוגיה.
2. ההאצה הזאת לא מתבצעת "באופן אוטומטי" - מזה אפשר להסיק שהליבות יואצו באופן חד פעמי ולא יחזרו למצב העבודה הנומינלי שלהן, כשהמעבד מאיץ את הליבות הוא בודק כל הזמן שהוא נמצא תחת מעטפת צריכת החשמל שלו, ברגע שהוא מזהה שהוא קרוב אליה או הולך לעבור אותה הוא יבטל את ההאצה הזאת, והוא יעשה את זה בהדרגה - ככל שיהיה עומס על יותר ליבות ההאצה תקטן.
אם אתה רואה הסבר שחלקו לא נכון, אל תנסה להצדיק אותו, לפחות כל עוד גם אתה לא בטוח לגביו.
_____________________________________
הראל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 11-07-2009, 13:44
  yman36 yman36 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.07.06
הודעות: 1,698
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "זו לא ציניות - במקם להתנצל..."

ברגע שהבנתי מה ההבדלים בין דעתו של הראל (וגם לדעתך ככל הנראה) לבין דעתי, לא ראיתי לנכון להמשיך את הדיון מפני שהוא לא טכני. בהתייחסות לנקודות שהראל העלה:

1. אכן יש הבדל בין רק ליבה אחת לבין ליבה אחת או יותר, והצורה השנייה מדוייקת יותר. יחד עם זאת, ההבדל אינו מהותי לדעתי ביחס לדיון הנוכחי.

2. אפשר לפרש אוטומטי כדבר שאינו מצריך התערבות ידנית של המשתמש (ע"ע כפתור הטורבו שהזכרת) ותו לא,
ואפשר בהחלט לפרש כהסברו של הראל שגם מנסה להדגיש נקודה מסויימת שחשובה לדעתו.

אז כמו שכבר הבנת, ההסבר שלך ושל הראל היה מדוייק יותר, אך אני עדיין עומד על כך שאתה טועה בכך שההבדלים רחוקים מלהיות "כמרחק השמש מהירח", וודאי שאינם מצדיקים את ההשתלחות שלך בבחור מלמעלה.

אני לא חושב שיש מישהו בפורום שלא טעה או לא דייק מתישהו, ולא על כל טעות או חוסר דיוק אני חש שיש צורך להתנצל, ודאי שהדבר נעשה בתום לב. אולי הייתי חושב אחרת אם היה מדובר בנושא מהותי הרבה יותר ולא בפיצ'ר טכנולוגי שנראה זניח למדי (לעת עתה לפחות).

אני מבין את הבעיה שלך עם כך שישנם אנשים שקופצים וזורקים דברים חסרי שחר בפורום, ונתקל בזה לפעמים גם בפורום רשתות ואבטחת מידע, ואין ספק שזה יכול לקומם. אך יחד עם זאת יש דרך להסביר ולתקן (וגם להתעצבן שצריך) כמו שהראל הראה, ויש את הדרך שלך. חבל שאתה הולך בדרך הזו, וחבל עוד יותר שהמנהלים כאן נותנים לך ללכת בה. אני רחוק מלהיות הראשון שמתלונן על כך פה, וכמו שזה נראה כעת, גם לא אהיה האחרון....
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #49  
ישן 11-07-2009, 21:38
  amni amni אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.09
הודעות: 32
לגבי ניסוח ולגבי טעויות.
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי yman36 שמתחילה ב "ברגע שהבנתי מה ההבדלים בין..."

הטעות המהותית היחידה בדברי למעלה היא רק במתן משקל רב מדי לגבי חוסר היכולת
לפצל בין מיספר ליבות תהליך חישובי (להלן: אלגוריתם) שהוא _סריאלי באופן מושרש_.
מה זה "סריאלי באופן מושרש" הסברתי בקצרה בתגובתי למעלה בה הזכרתי "מצב X"
(אין לי טעם לפרט יותר בעניין זה).

לגבי שאר הדברים, לרבות בעיית הפרלליזציה של אלגוריתמים אני עומד מאחורי
דברי (לפחות לגבי עיקרם). פרלליזציה זה שם אחר למה שנהוג לקרוא בשם
MULTI THREADING , בעברית יתכן שקוראים לזה רב-פתיליות.

לגבי עניין ההאצה של ליבה אחת אם היא היחידה שמופעלת , מה שאמרתי מדוייק.
העדפתי להשמיט בתשובתי דקויות לא-כל-כך-עקרוניות שהיו מסבכות את ניסוח התשובה
(והיו מפחידות את השואל). דיברתי שם רק על ליבה פעילה אינטנסיבית _אחת_
כי זו הסיטואציה הרווחת במשחקים גרפיים שאינם משתמשים בכל הליבות בזמן המישחק.
כמובן, כאשר אמרתי "אוטומטי" כוונתי הייתה ששינוי MODE הפעולה של ליבה
נעשה על ידי מערכת ההפעלה וה- BIOS (לא ביוזמת המשתמש),
זה צריך להיות מובן מהקונטקסט. גם לא ראיתי יתרון בניסוח שבו אכנס לפרטים על
התנאים והאופן שבו ההפעלה האוטומטית מבוצעת (כל המוסיף --- גורע).

לגבי החשיבות של הפרלליזציה (כלומר: MULTI THREADING) בהקשר להאצת
משחקים גרפיים, הדבר מוכר היטב ואין עליו שום וויכוח. חפש בגוגל.
אלא מה ? הפרלליזציה נעשית (אם נעשית) בדברים אותם _לא_ הזכרתי כגון:
יצירת פתילים ניפרדים לגרפיקה, פתילים לסימולציה פיסיקלית וכנראה עוד דברים.
בשעה שכתבתי את התשובה לא רציתי לשבת שעה שלמה לפחות
כדי לתת תשובה למהדרין, לכן נתתי תשובה חלקית שניראתה לי תשובה הולמת לפותח הפתיל.
אילו הייתי כותב מחדש את תשובתי הראשונה הייתי רק קובע כעובדה
שמישחקים רבים (במיוחד הישנים) משתמשים בליבה אחת בלבד בלי לתת נימוקים למה זה המצב,
הבאת נימוקים בפורום זה הייתה מישגה כי זה גרם לוויכוחי סרק (לדעתי).

הפתילים הגרפיים נעשים (בעיקר) על המעבדים הגרפיים לכן לליבות של המעבד
המרכזי _אין תפקיד חשוב_ בעניין הגרפיקה. המעבדים הגרפיים יכולים לעשות פרלליזציה
של החישוב אם יש עליהם יותר ממעבד גרפי אחד (השיטה המקובלת לפרלליזציה כזו
ניקראת SLI).

לבסוף. יש מישחקים שיכולים לנצל ריבוי ליבות והם אינם עושים כך משום שזה
מסובך.

אני כותב תגובה זו בחוסר רצון רב , כי כפי שאמרתי זה לא ניראה לי פורום מתאים
לדיון. לכן לא אגיב לשום תגובה על דברי הנוכחיים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #51  
ישן 11-07-2009, 23:08
  rlsf rlsf אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 15,910
ונסיים בדברים האלה
בתגובה להודעה מספר 49 שנכתבה על ידי amni שמתחילה ב "לגבי ניסוח ולגבי טעויות."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי amni
הטעות המהותית היחידה בדברי למעלה היא רק במתן משקל רב מדי לגבי חוסר היכולת
לפצל בין מיספר ליבות תהליך חישובי (להלן: אלגוריתם) שהוא _סריאלי באופן מושרש_.
מה זה "סריאלי באופן מושרש" הסברתי בקצרה בתגובתי למעלה בה הזכרתי "מצב X"
(אין לי טעם לפרט יותר בעניין זה).

אלגוריתם סיריאלי (ואם אתה מתעקש, טורי), אכן לא ניתן למקבל, אך מאידך, ההנחה שלך שקו עלילה במשחק היא אלגוריתם טורי שאינו ניתן למקבול היא עלבון די גדול לקהילת מפתחי המשחקים שעמלים בשנים האחרונות על מיקבול הקוד שבהם ומציגים תוצאות מרשימות. במשחקים מודרניים תתקשה למצוא משחקים שאינם מסוגלים לנצל שתי ליבות.
הסיבה לכך שמעבדים מרובעי ליבות לא מועדפים על פני כפולי ליבה איננה "חוסר המיקבול" שאז, ממילא יכולנו כולנו להסתפק בליבה בודדת ולא היה לנו צורך גם בשניה.
הסיבה היא שהמיקבול שבוצע בקוד הותאם לכפולי ליבה, ולא לקח בחשבון ריבוי ליבות גבוה יותר, גם מצב זה הולך ומשתפר, ולראיה GTA IV כבר מנצל באופן מרשים מרובעי ליבה.


ציטוט:
במקור נכתב על ידי amni
לגבי עניין ההאצה של ליבה אחת אם היא היחידה שמופעלת , מה שאמרתי מדוייק.
העדפתי להשמיט בתשובתי דקויות לא-כל-כך-עקרוניות שהיו מסבכות את ניסוח התשובה
(והיו מפחידות את השואל). דיברתי שם רק על ליבה פעילה אינטנסיבית _אחת_
כי זו הסיטואציה הרווחת במשחקים גרפיים שאינם משתמשים בכל הליבות בזמן המישחק.
כמובן, כאשר אמרתי "אוטומטי" כוונתי הייתה ששינוי MODE הפעולה של ליבה
נעשה על ידי מערכת ההפעלה וה- BIOS (לא ביוזמת המשתמש),
זה צריך להיות מובן מהקונטקסט. גם לא ראיתי יתרון בניסוח שבו אכנס לפרטים על
התנאים והאופן שבו ההפעלה האוטומטית מבוצעת (כל המוסיף --- גורע).

בפירוש לא נכון, כל משחק מודרני, כפי שהסברתי בחלק הקודם של תגובתי, מנצל יפה מאוד 2 ליבות, ללמדך שלפי הטיעון שהעלית תכונת הטורבו כנראה מעולם לא הייתה מופעלת.
הטיעון כל המוסיף גרוע תקף כשאתה מסביר את הבסיס ולא מרחיב מעליו, כשאתה מסביר את הבסיס בצורה חלקית אתה גורם להבנה שגויה של הקורא, ובכך מעורר בעיקר בלבול, במצב הזה, כל המרבה הרי זה משובח.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי amni
לגבי החשיבות של הפרלליזציה (כלומר: MULTI THREADING) בהקשר להאצת
משחקים גרפיים, הדבר מוכר היטב ואין עליו שום וויכוח. חפש בגוגל.
אלא מה ? הפרלליזציה נעשית (אם נעשית) בדברים אותם _לא_ הזכרתי כגון:
יצירת פתילים ניפרדים לגרפיקה, פתילים לסימולציה פיסיקלית וכנראה עוד דברים.
בשעה שכתבתי את התשובה לא רציתי לשבת שעה שלמה לפחות
כדי לתת תשובה למהדרין, לכן נתתי תשובה חלקית שניראתה לי תשובה הולמת לפותח הפתיל.
אילו הייתי כותב מחדש את תשובתי הראשונה הייתי רק קובע כעובדה
שמישחקים רבים (במיוחד הישנים) משתמשים בליבה אחת בלבד בלי לתת נימוקים למה זה המצב,
הבאת נימוקים בפורום זה הייתה מישגה כי זה גרם לוויכוחי סרק (לדעתי).

הטיעון הנכון הוא כנראה שמשחקים ישנים בלבד לא מנצלים יותר מליבה אחת. מכאן ועד הבלאגן שיצרת בתגובתך הראשונה יש מרחק גדול מאוד.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי amni
הפתילים הגרפיים נעשים (בעיקר) על המעבדים הגרפיים לכן לליבות של המעבד
המרכזי _אין תפקיד חשוב_ בעניין הגרפיקה. המעבדים הגרפיים יכולים לעשות פרלליזציה
של החישוב אם יש עליהם יותר ממעבד גרפי אחד (השיטה המקובלת לפרלליזציה כזו
ניקראת SLI).

מי לדעתך מכין את המידע שנדרש לחישובי המעבד הגרפי? מי מעדכן עבורו את המידע? הגיון בריא יכול להספיק כדי להסיק שברגע שמפנים פתיל (נים, THREAD) ייעודי לנושא הגרפיקה, כנראה שסיבה היא עומס מספיק על המעבד כך שלטובת ביצועי המערכת רצוי לאפשר לו לרוץ במקביל לשאר פעולות העיבוד במשחק.
בניגוד למשתמע מתגובתך , SLI איננה "שיטה מקובלת למיקבול עיבוד גרפי", רצוי שתציץ בעוגן הגדרות חומרה לפני שאתה מוסיף חטא על פשע. לטובת קוראי האשכול - SLI היא שיטת מיקבול קניינית של NVIDIA, המקבילה שלה מצד AMD מכונה CROSSFIRE, וקיימים כבר סטנדרטים שאינם קנייניים של אחת החברות שמיועדים להפוך את מיקבול העיבוד לסטנדרטי יותר, לדוגמא OpenCL.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי amni
לבסוף. יש מישחקים שיכולים לנצל ריבוי ליבות והם אינם עושים כך משום שזה
מסובך.

בהמשך לתגובתי לחלק הקודם, הטיעון "זה מסובך" הוא טיעון רע מאוד (ואפשר להשתמש במילים חריפות יותר, אבל נסתפק ברע), בהינתן סביבות העבודה וה SDK הזמינים לפיתוח מקבילי.
_____________________________________
הראל


נערך לאחרונה ע"י rlsf בתאריך 11-07-2009 בשעה 23:14.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:09

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר