לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-07-2009, 18:37
  אוריהZ אוריהZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.07
הודעות: 5
סלקום בלי בושה-גניבה לאור יום

היי,שלום
הרגע פתחתי את החשבונית החודשית שלי
אחרי שלא הייתי באזור וגם כי יש לי כבר בראש

היום אני במצב רוח,לא כדאי..

ולעניין, מאחר ולא הבנתי מה היא אומרת התקשרתי לברר

ונודע לי לראשונה שיש ליחבילת SMSעליהמחייבים אותי מתאריך16/3/09

בסך37.90

האם מותר להם להמציע לי חבילות!

האם מכיוון שעד עכשיו לא ראיתי ומכאן שלא הגבתי,אבודלי?

מה נישאר לי לעשות נגד החברה.

אין לי כוחות

ומכיוון שכך, הרבה פעמים הם הרוויחו מכך.

גם נאמר לי ביום שהחזרתי את המכשירהישן,ורכשתירק SIM

שאני לא מחוייבת לחברה,ולא מחוייבת לשום חבילה כלום!

ואני בתוכנית שנקראת על השניה.

התוספת החדשההיא שיש ליחובתמינמוםהוצאת שיחות אומנם מעט 15ש"ח

אולם לא מה שנאמר לי בפירוש!

המצחיק הוא שעכשיו גםגבוממני אתההפרשכיוון שלא עשיתי את המינמום

למרות שהחשבון עמד על 66.82

"זה לא נחשב,זה החבילת הודעות SMS "(שסיפחו לי)

זה SMS מחו"ל לא נחשב(תשלום נוסף+מע"מ נוסף)כולה הודעה אחת

ממש מוזר,בזמן שאני כותבת אני חושבת על עוד משהו

פשוט מגוחך!!!!

מותר להם!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 21-08-2009, 08:48
  maguse maguse אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.01.05
הודעות: 1,219
אני רואה
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי הגרייי שמתחילה ב "אתה אולי לא מאמין שזה קורה,..."

שזו שיטה מלוכלכת של חברות הסלולר להוציא כספים במרמה ובגניבה מלקוחות.

הם גובים מעשרות אלפי לקוחות כספים על שירותים שלא ניתנו / נאמרו שהם ללא תשלום / לא נתבקשו ע"י הלקוח וכו'..

וכשיש אחד ששם לב - הם כמובן אומרים שזו היתה טעות ומזכים אותו...
אבל עדיין ישנם אלפי אלפים שלא שמים לב לדברים הללו.


לא הייתי חושב שזו שיטה אם היה קורה פעם ב.. ולבודדים, אבל אני רואה שזה קורה לכ"כ הרבה אנשים, וכ"כ הרבה פעמים, כך שאין ספק בדבר שזו יד מכוונת..

שאלה: (לחברי הפורום בכלל)

נניח ולקוח נמצא בחברת סלולר כשיש לו עוד 10 חודשי התחייבות על המסלול.
והחברה פעם אחר פעם גובה ממנו כספים שלא עפ"י ההסכמים ולא כדין.

האם הדבר יכול להוות עילה ללקוח לעזוב את החברה ללא שיצטרך לשלם קנס על כך שהוא עוזב באמצע ההתחייבות? (מאחר והסיבה לעזיבתו היא גביית כספים חוזרת ונשנית בלתי חוקית של החברה)

האם זו עילה לתביעה פלילית על כך שהחברה פעם אחר פעם גובה כספים בניגוד לחוק, במעין משחק כזה שאם הלקוח לא שם לב אז הכסף ממשיך להיגבות, ואם הוא כן שם לב אז "מזכים" אותו..?


ושוב הבסיס להכל הוא שזה לא מקרה חד פעמי אלא מקרה שחוזר על עצמו שוב ושוב, בוריאציות שונות.

נערך לאחרונה ע"י maguse בתאריך 21-08-2009 בשעה 09:05.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 23-08-2009, 05:35
  משתמש זכר עו"ד אחד עו"ד אחד אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.12.08
הודעות: 283
מדיניות חברות הסלולר:
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי maguse שמתחילה ב "אני רואה"

לצערנו חברות הסלולר, בישראל לפחות, אימצו לעצמן שיטה שזכתה לשם "שיטת מצליח".
הן לא היחידות, גם חברות הביטוח עובדות כך וביהמ"ש אמר זאת מפורשות בלא מעט פסקי דין.
כעקרון, תשלומים שנגבו בטעות ושולמו בחזרה בדרך כזו או אחרת שהייתה מקובלת על הלקוח, אינם מהווים הפרה יסודית של ההסכם בין חברת הסלולר ללקוח ולפיכך אינם פוטרים את הלקוח מתשלום "דמי היציאה".
מכל מקום, הכיוון הפלילי הוא כיוון מרחיק לכת ולא נראה לי שיש מקום לדון בעניין באספקט הזה.
העצה הטובה ביותר היא לעקוב כל הזמן אחרי כל החשבונות (לאו דווקא של חברות הסלולר) מהסיבה הפשוטה:
טעויות קורות וחברות הסלולר בארץ לימדו אותנו היטב שכשטעויות קורות הן בהכרח קורות לרעת הלקוח.
אני באופן אישי בטוח ב 100% שלא מדובר בטעויות תמימות וזו לא דעה קונספרטיבית. סטטיסטית לא עולה על דעתי כיצד קורות כל כך הרבה טעויות באופן כזה שהם כמעט ואינן ניתנות לגילוי וכולן טעויות של חיוב יתר ולא תת חיוב.
טעויות של תת חיוב הן נדירות ביותר והחברה מיד מוצאת אותן ודואגת לגבות את כספה בחשבונית הבאה.
אבל לך תוכיח. . .
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 24-08-2009, 07:34
  משתמש זכר עו"ד אחד עו"ד אחד אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.12.08
הודעות: 283
כבוד השופט היה מרצה שלי בתחום התעבורה (-:
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "בהמשך להשתלשלות האשכול..."

כתבה נחמדה.
איש איש ודעותיו.
יש פסיקה רבה, יותר בתחום הביטוח אבל גם בנוגע לצרכנות סלולר, שבה נאמר במפורש שכפי שהדברים משתקפים ונוכח כמות, סוג ו"קורבנות" הטעויות קשה לקבל את ההסבר שמדובר בטעויות תמימות.
עד כמה שזה לא מתקבל על הדעת שחבורת מילארדרים בעניבות יושבת ומתכננת בכוונה תחילה לגנוב לקוחות ולגבות כספים בדרכים לא כשרות, אני לא מוצא הסבר לסטטיסטיקה.
אפשר לנסות ולעשות סקר קטן:
מי מכיר / שמע / חווה בעצמו טעות של חברת סלולר שבה הוא חוייב פחות ממה שצריך היה לשלם או זוכה או קיבל כסף / עודף בטעות או כל טעות אחרת שנעשתה לטובתו?
אם יש כזה, תוך כמה זמן החברה הודיעה לו על הטעות ותיקנה אותה ?
וכמובן מי מכיר / שמע וכו' על מישהו שחברת הסלולר "עשתה טעות" וחייבה אותו שלא כדין?
אני יכול לנחש את התוצאות.
"סליחה טעינו" לא עובד עליי. זה מיתמם ולא הגיוני לדעתי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:47

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר