26-04-2009, 11:33
|
|
|
חבר מתאריך: 10.02.07
הודעות: 122
|
|
המתנה מוגזמת לאספקת מוצר ואי קבלתו בזמן
אבקש להעביר לפורום המתאים באם לא מתאים לפורום זה.
לפני כשלושה שבועות , בתאריך ה5/4 ביצעתי קנייה של טלויזיית lcd ברשת א.ל.מ. (samsung la450 37'). בעת ביצוע הקנייה נמסר לי מסוכן המכירות בחנות (סניף רגבה , צפון ) שמלאי החנות והרשת בטלויזיות אלו , הדגם הספציפי שקניתי , אזל ואאלץ להמתין בין שבוע לשבועיים להגעה מחודשת של סחורה.
אציין כי הובהר לי מפורשות (אם כי בע"פ) שזמן ההמתנה לקבלת הT.V לא יעלה על שבועיים ואולי אף יהיה מוקדם יותר. כמו כן התשלום היה במזומן מלא.
היום , לאחר שלושה שבועות של המתנה ובדיקה עם הרשת על מצב ההזמנה , מסתבר שאין אופק לנושא ולפי דבריו של סוכן המכירות הוא "לא מאמין שגם השבוע תקבל אותה". כרגע אני מרגיש עוגמת נפש מכל הסיפור והסדקים שנבקעו בסבלנותי כבר הופכים לשברים.
אם יש למישהו עצות מה ניתן לעשות או היה במקרה דומה ויכול לתרום מנסיונו , למשל , ביטול עסקה וזיכוי כספי מלא במזומן , בקשת פיצוי
!הולם! וכו'... אודה מאוד על עזרתו..
בתודה מראש , איתי.
_____________________________________
" ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם "
|