21-04-2009, 20:43
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי זיו
שוב, אנו לא מתכוונים ליצור יש מאין, למרות שאתה מתעקש שכן.
אני מתעקש שכן מכיוון שאתם רוצים להוסיף עשרות אחוזים לטווח, כאשר אפשר רק ראחוזים בודדים. כל תוספת שהוספתם כמו גלגל נוסף רק מזיקים לתאוריה שלכם
כמה עובדות יבשות;
* כמות הירידות, שווה לכמות העליות.
ברור, אבל לא נפלתי בפח הזה, אלא השתמשתי בו. בנסיעה מסוימת כמות הירידות לא בהכרח שווה לעליות
* בירידה יש רצון טבעי להאט את המהירות לרמה מסויימת. ההאטה במקרה זה מועילה ולא מזיקה.
מזיקה, היא לוקחת עוד אנרגיה מהמנוע שעסוק בבלימה ולא בהנעה, אבל צורך חשמל
* במקום שהאנרגיה תבזבז כחום בבלמים, מנצלים אותה לטעינה.
נכון, אבל הכמות היא מזערית. לא טענתי אחרת, רק טוען שהבלימה מחזירה ממש עד ממש ממש מעט מאד אנרגיה למצבר
* אתה לא מתבסס על חישובים, אלא על השערות.
אני מתבסס על חוקי שימור האנרגיה, ויכול גם להציגם בנוסחאות. זה לא יעשה טוב לתאוריה שלכם.
* גם אנחנו לא אך בנקודה זו אין להשערות שלך עדיפות על שלנו
יש כי אני ניסיתי בפועל חלק מהדברים (פריילוף אמנם לא טוען את המצבר, אבל חוסך באנרגיה, ומנסיוני בכמות מזערית ביותר)
.
|
ברור שכל הויכוח הזה תאורטתי, אבל ניתן להוסיף לו נוסחאות ולנסות להציב מספרים מקורבים למציאות. העקרון של טעינת מצבר תוך כדי תנועה של הכלי פשוט לא עומדת במבחנים שקל להוכיחם על ידי הצבת אותם מספרים.
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx
'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese
|