לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 27-02-2009, 21:29
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Raiden שמתחילה ב "יש דרך לתקן את "מסך המוות"?"

מי שאמר לך את "זה סוג של וירוס שניתן רק לתקן דרך פירמוט וגם לא בטוח שזה יעזור כי זה יכול להיות גם נתקע בסקטורים של ההארד דיסק ויש תוכנות מסויימות שסוגרות את הסקטורים האלה רק שאין לי מושג איזה תוכנות עושה את זה.." צריך לקבל את פרס ישראל ליצירתיות.

חבל שהוא שכח לציין כי ישנה אפשרות שהחשמל נוזל מהקירות וממגנט את הרצפה, דבר הגורם להשנאה של המדחס הגרעיני שמווסת את הפעילות של הגמדים הקטנים שמכוונים את המחט של הכונן, כשהיא עוברת על הסקטורים ומנקה אותם. אם כבר, זה לא וירוס, אלא פשוט שפעת העופות שעברה טרנספורמציה לכוננים קשיחים (דבר הידוע לפיזיקה).

מה נסגר איתך, בנאדם? נתקע בסקטורים של ההארד דיסק? אתה מזכיר לי את התקופה לפני כחמש עשרה שנים, עת הייתי טכנאי מחשבים צעיר בחנות של נוכל מדופלם. היינו צוחקים על לקוחות כל הזמן: "אין לנו כונן קשיח של 40MB. אפשר לחתוך לך חצי מ-80MB?". היינו בודקים עד כמה הבנאדם יכול להיות תמים, גם בנושאים שהוא לא מבין בהם בכלל. כשבנאדם מגיע לחנות מחשבים עם תקלה במחשב, ושולחים אותו לקנות ג'ריקן של בנזין, והוא לא צוחק, זה אומר משהו.

בקיצור, אפשר לפתור גם בלי לפרמט את המחשב.

הנה המלצה, בערבון מוגבל, של סטארט אפ שאני מכיר. מדובר בפתרון תוכנה (כלומר, לא צריך לגעת בכלום, רק להריץ):
www.reimage.com
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 28-02-2009, 11:01
  Bobbin Bobbin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.07
הודעות: 333
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "מי שאמר לך את "זה סוג של..."

שמע, רציונליסט, אתה משעשע. צחקתי ממה שכתבת בחלק הראשון בהודעתך.

עם זאת, לאחר הוידוי שלך בחלקה השני, על מעלליך כטכנאי מחשבים צעיר, אציין שאני ממש חושש לקנות ממך משהו עכשיו (אומר זאת לאור העובדה שציינת בעבר שאתה מעוניין לפתוח עסק בעתיד הקרוב). אני יודע שכמעט כל טכנאי המחשבים עושים זאת, ובכל זאת: איך זה הוגן לרדת על מישהו בנושא שהוא לא מבין בו כלום, ומבקש את עזרתך? האם באמת ציפית שלאור העובדה שהוא לא מבין בו כלום, הוא גם לא יהיה תמים בעניין? זה לא מציאותי, ובעיניי יצא שסתם ירדת בצורה מרושעת על לקוח תמים.

כשאני הייתי טכנאי מחשבים, השתדלתי לא לצחוק על אנשים על חוסר הידע שלהם. זה לא נראה לי הוגן.

ולגבי העניין עם ג'ריקן הבנזין - למישהו ששום דבר בנושא לא הגיוני לו, הכל יכול להיות, והוא עושה מה שטכנאי בחנות אומר לו. על אותו משקל, מכונאים ומנהלי מוסכים עושים הון לא קטן על חשבון חוסר הידע של רוב האנשים, וכאשר רפידות הבלם נשחקות מעט, הם עשויים לזרוק פנימה בכיף החלפת גיר, ועוד שטויות כאלה - וללקוח התמים אין ברירה אלא להאמין להם, או ללמוד את הנושא לעומק ולהוריד משמעותית את הסיכוי שירמו אותו.

נערך לאחרונה ע"י Bobbin בתאריך 28-02-2009 בשעה 11:05.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 28-02-2009, 14:15
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי Bobbin שמתחילה ב "שמע, רציונליסט, אתה משעשע...."

ראה, הייתי צעיר אז בחמש עשרה שנים (פחות או יותר) וזו היתה הנורמה בירושלים (לצערי, רוב החנויות עדיין ככה פה). השוק היה פרוץ לחלוטין והיו טכנאים שהיו ידועים בכך שהם מתקנים משהו אחד ומקלקלים משהו אחר באותה הזדמנות בכדי שהלקוח יחזור.

היום אני מתגאה באמינות ובמקצועיות שאני מספק למספר המצומצם של הלקוחות שלי (אמנם אין עדיין חנות, אבל התחלתי לתת שירותי תמיכה וגיבוי, ובקרוב יהיה מיקום פיזי). אני מחזיק באמונה כי הלקוח צריך לשלם רק אחרי 100% שביעות רצון, כך שאין לי לקוחות שמרגישים מרומים וכו'.

הבאת כדוגמא (טובה מאוד) את עולם הרכב. לפני שרכשתי מכונית התייעצתי עם כמה וכמה "מומחים", ובעיקר עם אבא שלי (בכל זאת, לגיל ולניסיון יש יתרונות). למדתי המון על טריקים ושטיקים בתחום. קראתי מעט ספרות מקצועית, סקירות וכו' ואפילו שאלתי כמה שאלות בפורומים מקצועיים. ברור לי כי אין דין מחשב בכמה אלפי שקלים כדין מכונית במאה ויותר אלפי שקלים, אבל עדיין אני לא מבין את הלקוחות שפשוט קונים מחשב במשקל. אם מישהו היה מציע לי רכב חדש לחלוטין במחיר לא-סביר (נמוך), והיה עושה עליי רושם של נוכל, לא היה עונה לטלפונים ומתנהג בגסות - לא סביר שהייתי קונה ממנו ואומר לעצמי "לא נורא. העיקר שחסכתי וא אצטרך שירות אשבור את הראש". לצערי, זה בדיוק מה שאומר לעצמו מי שקונה ב-KSP, "נעה מחשבים", הרשת האסורה וכד'.

אגב, הלקוחות שלי לא קונים דיסקט בלי להתייעץ איתי (ואני נוטה להאמין שהם חוסכים כך הרבה כאב ראש). אני בלתי-תלוי מבחינתם, כך שהם לא מקבלים את התחושה שאני מוכר להם משהו שאני מרוויח ממנו (אני מפנה אותם לחנויות אמינות, ולא מרוויח אגורה, בטח שלא מהחנות, כך שאין לי אינטרס לשקר ולרמות).

בקיצור, אין דאגה. אם בעתיד תרצה לקנות ממני מוצר (או שירות), תוכל להיות בטוח שלא תוציא אגורה מבלי להיות מרוצה לחלוטין. השם שלי חשוב לי הרבה יותר מקצת כסף.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 28-02-2009, 14:55
  Bobbin Bobbin אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.07
הודעות: 333
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "ראה, הייתי צעיר אז בחמש עשרה..."

תראה, בסה"כ ממה שראיתי כאן בפורום, אין לי סיבה לא להאמין לך. וכן, גם אני בצעירותי נגררתי לעניינים דומים (לא בעסקי המחשבים) עקב לחץ חברתי. עם זאת, אף פעם לא הרגשתי טוב עם עצמי בעניין, והשתדלתי שתעלולים כאלה אבצע כמה שפחות. שנאמר: "אם כולם קופצים מהגג, גם אתה צריך?!"
אתה יודע מה עוד נאמר? "פעם צנחן, תמיד צנחן". אין לי סיבה להאמין שכך זה גם במקרה שלך, אבל בעצם - כל מה שרציתי להגיד הוא, שבמקומך פשוט לא הייתי מפרסם ברבים את הסיפור הנ"ל. עכשיו תצטרך להתמודד עם ירידה עצבנית במכירות. :-P

נ.ב: לגבי הלקוחות הסומכים בעיניים עצומות על נוכלים - זה נכון, בימינו חייבים להפעיל לא מעט שיקול דעת בקניות כאלה, במיוחד בארץ שלנו. עם זאת, לעניות דעתי, כל סוחר ומוכר, אם הוא מחשיב את עצמו טוב ורוצה חוג לקוחות רחב, הוא צריך להיות קודם כל כזה שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. אם המוכר אינו כזה שאפשר לסמוך עליו עד כדי כך, למה שאקנה ממנו?
לצערי, בארץ, המציאות מקפלת את כולנו, ומאלצת אותנו להתמצא יותר מהמוכרים במרכולתם.

נערך לאחרונה ע"י Bobbin בתאריך 28-02-2009 בשעה 15:01.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 28-02-2009, 15:08
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Bobbin שמתחילה ב "תראה, בסה"כ ממה שראיתי כאן..."

אני מניח שמי שעובד איתי מבין שמה שהיה לפני כך וכך שנים לא מעיד בהכרח על מה שמתרחש היום. אני יכול לציין שלמדתי לא מעט מהתעלולים של פעם.

האמן לי שכמעט בכל תחום יש אחוז גבוה של נוכלים, רמאים וסתם אנשים לא מקצועיים. רק השבוע (וזה היה שבוע לא עמוס במיוחד) היה לי דין ודברים עם שלוש חברות כאלה. אחת מהן ניסתה לרמות מישהו שאני מכיר, אחת מהן ניצלה תמימות של מישהו אחר והשלישית פשוט לא התנהגה במקצועיות מינימלית כלפיי.

הייתי צריך להילחם בכדי לקבל שירות שאני (כנותן שירות) הייתי מתבייש לו היה הסטנדרט אצלי. בחיים לא הייתי מנתק טלפון ללקוח (גם זועם). במקרה הזה דיברתי עם המנהל של המנהל וכו', ועדיין קיבלתי שירות גרוע (כל אחד הניח שהיה בסדר ובסוף כולם פישלו).

במשך שנים הייתי בצד המקבל שירות/מוצר ודפקו אותי המון פעמים. לפעמים בכוונה ולפעמים לא. למדתי מכל מקרה ומקרה, ואני מקווה שהיום אני נותן שירות ברמה אחרת (אני יכול לציין שכשאני שולח חשבונית ללקוח הוא משלם אותה מיד ובלי טענות, כך שיש לי יסוד לאמונה הזו). אני אף פעם לא מתווכח עם לקוחות. יותר מזה - כרגע הלקוחות שלי מגיעים דרך הפניה (ולא סביר שלקוח לא-מרוצה היה ממליץ עליי).

יש מי שמאמין בקיצורי דרך ובהתעשרות מהירה, גם בדרכים לא כשרות ויש מי שמאמין בעבודה קשה. זה ההבדל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:06

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר