25-02-2009, 18:41
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
overclock - לפי מה שאתה אומר החנות ייבאה בעצמה מחשב שאין לו שירות בארץ ? יש לא מעט מקרים שמחשב מחול נושא אחריות בינלאומית וניתן לתקן אותו בארץ. מעבר לזה משפט כמו שכתבת יכול להתפרש בכמה אופנים.
בכל מקרה יבואן רשמי זה לא רק מי שביצע את הייבוא. יבואן רשמי יש לו תעודת הסכמה מהיצרן/מפיץ מורשה שמעליו לייבא למכור ולתת שירות. זה לא כל אחד קורא לעצמו איך שהוא רוצה.
ZED3 - שאלתי מתוך ידיעה. המחשבים הניידים של פירמות ידועות, מתוקנים כחלק מהוראות האחריות אצל היבואן ו/או מעבדה מוסמכת מטעם היבואן. זה אמור להיות רשום בתנאי האחריות.
HP, פוג'יטסו סימנס, LENOVO, LG וכו' (סתם לצורך ההדגמה) אלו פירמות שמוכרות מחשבים באופן ישיר ודרך מפיצים ומפיצי משנה אבל את השירות מקבלים במעבדת היבואן ולא בחנות שמכרה. זה לא לנפנף אלא זו הדרישה מטעם היצרן. לנפנף דווקא זה להשכיב את המחשב במעבדה ולא לטפל בו במקום לשלוח למעבדה מוסמכת.
ללא פרטים נוספים על המקרה, לא ניתן לתת תשובה מוסמכת סופית. עם כל הטרחה כביכול שבללכת ליבואן ולא לחנות מתחת לבית - ככה זה עובד היום בברנדים גדולים שדואגים שלא כל טכנאי יתעסק עם המחשבים ויעשה נזקים
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx
'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese
|