לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-02-2009, 06:55
צלמית המשתמש של Thedarkdragon
  משתמש זכר Thedarkdragon Thedarkdragon אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.08.05
הודעות: 1,043
שלח הודעה דרך ICQ אל Thedarkdragon שלח הודעה דרך MSN אל Thedarkdragon
חנות מחשבים

שלום לכולם.
לפני כשנתיים קניתי מחשב נייד חדש מחנות מחשבים והרחבתי גם אחרויות ל3 שנים (למזלי...).
איך שהמחשב הגיע אליי התחילו בעיות ותקלות. המחשב במשך כל השנתיים האלה היה לפחות 10 פעמים במעבדה של החנות. לפעמים טענו ש"אני מדמיין את התקלות" ושלא נמצא שום דבר (יעני כאילו אני משקר להם ורוצה סתם לשלוח להם ת'מחשב שיהיה להם במה לשחק) ולפעמים חלק מהתקלות סודרו אך בעקבות התיקון הופיעו תקלות חדשו.
אף פעם לא קרה שהתיקון העלה שמישות מלאה של המחשב שלי והוא היה יותר בתיקון מאשר אצלי.
הבעיה גם היא שאני חייל ואני לא יכול לגשת לשם כל הזמן. כך שאם אני נותן להם מחשב לתיקון אז אני בלי המחשב לפחות שבוע-שבועיים. הדגשתי את הנושא הזה המון פעמים מול החברה אבל לא ממש מעניין אותם והם לא מתחשבים ולא מתייחסים למחשב שלי ברצינות ובמקצועיות כמו שצריך.
קניתי את המחשב במיטב כספי שחסכתי המון זמן כנער עוד לפני הגיוס. הוא עלה לי בזמן הקנייה כ5 וחצי אלף והיום הוא עולה אולי 2 וחצי.. הערך שלו ירד פי שתיים ואני אפילו לא הצלחתי להשתמש בו כמו שצריך מאז שקניתי אותו. פחות או יותר אפשר להגיד שאף פעם לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי מההתחלה..

אני מעוניין מאוד לתבוע את החנות והמעבדה שגרמה לי עוגמת נפש, ואפילו נזק כספי (מהבחינה ששילמתי 5 אלף על מחשב שבקושי עובד ואף פעם לא הגיע לרמת ביצועים מלאה).
איני יודע איזה עורכי דין מתעסקים בנושאים כאלה?
מישהו יכול לעזור לי בבקשה בנושא?

תודה רבה מראש.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 22-02-2009, 15:51
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Thedarkdragon שמתחילה ב "חנות מחשבים"

מעניין אותי באיזה מחשב מדובר, מאחר ומרבית המחשבים הניידים נשלחים לתיקון במעבדות מוסמכות של היבואן/מפיץ ולא בחנות עצמה. בחנות מתקנים תקלות תוכנה ומשימות ספציפיות בחומרה שהמפיץ הסמיך אותם, אבל לא כל פעולה מאחר ואסור להם בהגדרות היצרן לא לטפל במעבדה מוסמכת.
אתה עלול למצוא את עצמך תובע את החנות ופתאום הם יעבירו אחריות למפיץ שאשם בכל והוא בכלל לא מכיר אותך, לכן חשוב לעשות שיעורי בית ולדעת ולהכיר את התנאים והאם אכן המחשב תוקן (אם בכלל) רק בחנות. צירוף שם החנות ודגם המחשב יוכל לעזור במתן העצות.
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 25-02-2009, 18:41
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "אני לא מאמין שבית משפט..."

overclock - לפי מה שאתה אומר החנות ייבאה בעצמה מחשב שאין לו שירות בארץ ? יש לא מעט מקרים שמחשב מחול נושא אחריות בינלאומית וניתן לתקן אותו בארץ. מעבר לזה משפט כמו שכתבת יכול להתפרש בכמה אופנים.
בכל מקרה יבואן רשמי זה לא רק מי שביצע את הייבוא. יבואן רשמי יש לו תעודת הסכמה מהיצרן/מפיץ מורשה שמעליו לייבא למכור ולתת שירות. זה לא כל אחד קורא לעצמו איך שהוא רוצה.

ZED3 - שאלתי מתוך ידיעה. המחשבים הניידים של פירמות ידועות, מתוקנים כחלק מהוראות האחריות אצל היבואן ו/או מעבדה מוסמכת מטעם היבואן. זה אמור להיות רשום בתנאי האחריות.
HP, פוג'יטסו סימנס, LENOVO, LG וכו' (סתם לצורך ההדגמה) אלו פירמות שמוכרות מחשבים באופן ישיר ודרך מפיצים ומפיצי משנה אבל את השירות מקבלים במעבדת היבואן ולא בחנות שמכרה. זה לא לנפנף אלא זו הדרישה מטעם היצרן. לנפנף דווקא זה להשכיב את המחשב במעבדה ולא לטפל בו במקום לשלוח למעבדה מוסמכת.

ללא פרטים נוספים על המקרה, לא ניתן לתת תשובה מוסמכת סופית. עם כל הטרחה כביכול שבללכת ליבואן ולא לחנות מתחת לבית - ככה זה עובד היום בברנדים גדולים שדואגים שלא כל טכנאי יתעסק עם המחשבים ויעשה נזקים
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 02-03-2009, 16:48
צלמית המשתמש של Thedarkdragon
  משתמש זכר Thedarkdragon Thedarkdragon אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.08.05
הודעות: 1,043
שלח הודעה דרך ICQ אל Thedarkdragon שלח הודעה דרך MSN אל Thedarkdragon
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Thedarkdragon שמתחילה ב "חנות מחשבים"

שלום חברים מצטער שלא עניתי לכם אבל כמו שאמרתי, אני חייל בצבא, ובמקרה אני באפטר =]
אז ככה... החנות מחשבים היא לא אחרת מאשר רשת אייבורי (IVORY). המחשב הוא של חברת MSI ואייבורי הם היבואנים הבלעדיים שלהם. הם מטפלים במחשבים הניידים האלה רק במעבדת הניידים של אייבורי שאין שם גישה ללקוחות והאמת אין לי מושג אפילו איפה היא נמצאת.

תודה רבה להתייחסות ותגובות עד עכשיו, עזרתם עד עכשיו מאוד.
אך יש לי שאלה נוספת בשבילכם: כרגע קיבלתי את המחשב מתיקון נוסף. כרגע נראה שהכל תקין בו. האם עדיין אני יכול לתבוע אותם על כל הפעמים שהוא היה בתיקון ושרק עכשיו, אחרי שנתיים, קיבלתי מחשב כמו שהזמנתי בהתחלה, אחרי שהאחריות כמעט פגה כבר וכו' וכו' וכו'?
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:22

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר