09-12-2008, 12:39
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
נעה (כמו הרבה חנויות אחרות) פועלים על פי הגדרות היבואן/מפיץ/יצרן של החומרה אותה הם קונים.
נעה מחשבים מייבא מחו"ל וקונה גם בארץ והוא תמיד כפוף לתנאי האחריות אותם הוא מגלגל הלאה.
יש חברות שמשלמות יותר, יש סעיף כזה, על מנת שההחלפות שלהן יהיו חדשות ולא מתוקנות.
זה כמובן מייקר את המוצר מלכתחילה, אבל משפר את השירות.
אין שום דבר לא חוקי בעניין, זה קודם כל.
כמו שציינו מעליי, אם לא צוין שההחלפה בחדש, אז ההחלפה במחודש/מתוקן היא לגיטימית.
המקרה שמתואר פה הוא מקרה של חוסר מזל יחד עם שירות לקוחות גרוע.
אפשר לדעת לצאת ממצבים מביכים מול לקוח, ואפשר לדעת לסבך את הענינים יותר.
יש מקרים רבים בהם מוצרים תקולים חוזרים מתוקנים מהמעבדה וכולם מרוצים.
גם לגבי תחום הרכב אני חולק על דעתך.
אני מכיר אישית מקרה של רכב חדש שהגיע עם פגם מהיצרן, והמוסך של היבואן תיקן את החלק כמה וכמה פעמים, ואפילו לא החליף לחדש/מתוקן/משופץ וכו'.
תוך כדי התדיינות עם עורכי דין בנידון, הוברר שבחוזה קניית הרכב, היבואן דאג להסדיר מראש את כל הפינות האלה, ואיננו מחויב לתת אחד על אחד בכל מבצ וזכותו לתקן לנצח כמעט.
בקיצור, השירות בארץ גרוע זה ידוע.
זה נובע מהחינוך הבסיסי של העובדים וצורת ההתנהגות הכולתת הנוראית בין אדם לחברו בישראל.
זו הסיבה שהרבה מאד לקוחות יוצאים מתוסכלים, זה בעיקר בגלל יחס לא נכון, מאחר ותקלות קורות ויקרו.
להפוך חברה מכובדת לחברה של רמאים בהינף יד ומקלדת זו לא חכמה.
מה שמצחיק זה שעקומת הלמידה של כותבי הפורום לא רק שלא עולה, אלא אפילו נראית שלילית.
כותבים ותיקים בפורום הזה, נכויים כל פעם מחדש במקום ללמוד.
כאשר קונים מוצר, אפשר לדרוש לקבל מראש את תנאי האחריות עד לסיום השלוש השנים.
כך ביום הקנייה ניתן לדעת מה יהיה לאורך כל ימי האחריות.
כמו שציין מישהו, כמעט כולם קונים מאותם יבואנים. לכל מוצר יש בדר"כ 1-2 מפיצים רשמיים ואולי עוד 1-2 מפיצים לא רשמיים ועוד אפשרות לקנות ישירות ממפיץ גדול מחול כמו שרבים עושים מדי פעם. כולם כולל כולם כפופים לאותה אחריות יצרן, רק יש מפיצים בדרך שמוכנים לספוג החלפות או לייקר את המוצר ולשפר את האחריות.
|