לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - לא לשכוח להוסיף תגיות ספויילר היכן שצריך! - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > קולנוע וטלוויזיה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-09-2008, 06:14
צלמית המשתמש של Gumble
  משתמש זכר Gumble Gumble אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.06.08
הודעות: 3,441
שיטת השקשוקה - בעיות בהפצה, אולי הפיתרון ברשת?

קצת על הסרט
"שיטת השקשוקה", סרטם של הבמאי אילן עבודי והעיתונאי מיקי רוזנטל, מנסה לשפוך אור על השיטה שמאחורי קשרי ההון והשלטון דרך סיפורה של משפחה אחת: משפחת עופר. עבודי ורוזנטל יוצאים למסע שמטרתו לגלות כיצד זרמו מאות מיליוני דולרים מהכיס הציבורי לכיסה של משפחת עופר.
כבר בתחילת המסע מבינים השניים שקל זה לא יהיה. אף אחד מהמעורבים אינו מוכן לדבר. ערוצי הטלוויזיה המסחריים, הנשלטים על-ידי בעלי הון, מסרבים לשדר את הסרט, ועידן עופר מגיש נגד רוזנטל תביעה דיבה חסרת תקדים עוד בטרם הסרט הושלם ובטרם ידע מה יש בו, ודורש מבית המשפט להפסיק את צילומי הסרט לאלתר. להבנתו של רוזנטל, כל המעשים הללו נובעים מהרצון להפחידו ולהניא אותו מלהשלים את עשיית הסרט...

...ככל שהסרט מתקדם נחשפים גם הקשיים האישים אליהם נקלע רוזנטל בעקבות "התעקשותו" להמשיך ולעשות את "שיטת השקשוקה". הקושי בגיוס כספים לסרט, ההסתבכות הכלכלית, ההתמודדות מול איומי התביעה של משפחת עופר וההתנגדות של משפחתו לסיכונים שהוא לוקח על עצמו, עד כדי סיכון הקריירה שלו ופרנסתו. רוזנטל מבין שהוא עומד להתעמת עם מקום העבודה שפרסם אותו. במהלך הצילומים הופכת משפחת עופר לאחת משני בעלי המניות הגדולים ביותר בערוץ 2 ורוזנטל נדרש להכרעה בלתי נמנעת בין טובתו האישית לבין מצפונו העיתונאי והאישי במאבק חסר סיכוי ובלי אפשרות לנצח. השלמת הסרט תמנע המשך את העסקתו בערוץ שתיים, הפסקתו, תגרום לפגיעה אנושה במערכת הערכים שלו. מהסרט עולה השאלה הבלתי נמנעת איזה מחיר צריך לשלם עיתונאי כדי לומר את האמת שלו ועד כמה העיתונות בישראל באמת חופשית?

אורך הסרט: 93 דקות

http://www.shakshuka-movie.com/summary.html



הסרט מוקרן בימים אלה בסינמטק, ואפשר להזמין את הDVD תמורת 50 ש"ח באתר הסרט.

בעקבות חוסר הנגישות של הציבור לסרט הזה קמו קריאות באינטרנט לפרסמו באתרים כמו יו טיוב, או בדרכים אחרות כמו ביטורנט ואימיול.
כמובן שאם יפרסמו כך לצפיה היוצרים לא יראו רווחים גדולים מהסרט אם בכלל, אבל מצד שני הכתבים יזכו לעשות את עבודתם - להביא לציבור מידע.

לדעתי הם צריכים לפרסם חלקים קטנים אבל משמעותיים מהסרט כדי למשוך צופים שילכו לסנימטק או יקנו את הDVD.
איזה עוד דרכי הפצה יש להם כדי לעקוף את בעלי המניות של התקשורת בארץ?
_____________________________________


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 29-07-2009, 19:07
  op9090 op9090 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.04.07
הודעות: 5,959
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Gumble שמתחילה ב "שיטת השקשוקה - בעיות בהפצה, אולי הפיתרון ברשת?"

ערב של שקשוקה בערוץ 1: מעל רבע מיליון צופים בסרט על משפחת עופר


"שיטת השקשוקה" שיצר העיתונאי מיקי רוזנטל הניב רייטיג ממוצע של 13.3% במשקי הבית היהודיים. סרט התגובה של משפחת עופר "העובדות דווקא כן חשובות", הניב רייטינג של 14.2%



בערוץ 1 יכולים להיות מרוצים. הסרט "שיטת השקשוקה", שיצר העיתונאי מיקי רוזנטל על קשרי הון ושלטון במדינת ישראל דרך הצגת העסקאות בין המדינה לבין משפחת עופר, הניב רייטינג ממוצע של 13.3% בקרב משקי הבית היהודיים (כרבע מיליון צופים), ופיק של 15.5% (כ-290,000 צופים).



סרט התגובה של משפחת עופר "העובדות דווקא כן חשובות" אשר שודר מיד אחריו הניב רייטינג ממוצע של 14.2%, פיק של 15.6% ו-321,000 צופים



בכלל האוכלוסייה. http://www.calcalist.co.il/marketin...3336503,00.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:20

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר