לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #11  
ישן 14-08-2008, 02:28
  Tal53 Tal53 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.12.04
הודעות: 2,044
זה לא לחוכמה לא להפוך מגח.
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי דני קריאף שמתחילה ב "תאונות טנקים וטנקים שמתהפכים..."

אף אחד בעולם לא מקצועי כמוך.
אבל כמי ששירת גם על שוט ומג"ח וגם על מרכבה שלוש.

זה דיי ברור למה קשה להפוך שוט או מגח. צריך הרבה עזרה מהשטח, שיפוע צד חריף מדרגה וכו', האנרגיה של הטנק עצמו לא תיצור מספיק מומנט להתהפך ומהירות הנסיעה היא כזאת שתמיד יש זמן לתקן.
במרכבה שלוש, ובארבע אף יותר, מהירות הנסיעה, קלות מעבר המכשולים והמומנט הנוצר בפניות מגדיל את סכנת ההתהפכות פי כמה וכמה.

הניסיון שלך הוא על טוסטוס והחברה היום נוסעים על אופנוע 750 סמ"ק.

יש גם פתרון לבעייה. שימו למרכבה מנוע של מגח ומספר ההתפכויות ירד בהרבה. אל תשימו מנוע בכלל ופתרם לגמרי את בעיית ההתפכויות.
_____________________________________
טל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 14-08-2008, 04:02
  Sober Sober אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.06.08
הודעות: 190
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Tal53 שמתחילה ב "זה לא לחוכמה לא להפוך מגח."

בעיקרון אין כלי שהוא בלתי הפיך, על אחת כמה וכמה טנק.
אני עצמי הייתי בטנק שכמעט התהפך לגמרי, זו הייתה נסיעה אחרי פעילות מבצעית בלילה וחצינו ואדי על גשרון בטון, הנהג והמפקד לא העריכו נכון את רוחב הגשר וגמרנו בתוך הוואדי, הפלטות היו כמעט ישרות על הקרקע, אנחנו טיפסנו החוצה בקושי וD9 חילץ אותנו וכל זה עם מרכבה 2ב.
לאחרונה שמעתי ממישהו על תאונה עם סימן 4 שכללה מט"ק הרוג, בתאונה הטנק נסע כ"כ מהר שהוא התהפך והשלים היפוך של 360 מעלות, חזרה על הזחלים.

טנקים מתהפכים לא מעט, וזה מה שיש, צריך להילחם עם זה דרך העלאת מקצועיות אנשי הצוות ופיקוח קפדני אף יותר על הנהלים בשריון.

לדעתי הגורם בתאונה הזו היא בעיקר המהירות והיהירות של הצוות, שכן כבר במהלך מסלול הכשרה "מפמפמים" להם שהטנק שלהם יכול לעבור הכל ובכל מהירות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 14-08-2008, 13:44
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Tal53 שמתחילה ב "זה לא לחוכמה לא להפוך מגח."

גם לי יצא לנהוג גם על מגח וגם על שוט (ועל אי אלו מרכבות ... ) לי נראה שהיית רחמן באנלוגיה שנתת. ההשוואה הנכונה היא לא בין קטנוע ל750 סמ"ק אלא בין קורקינט שנדחף ברגל לבין האופנוע הכי חזק שקיים.
דני, אני מזמין אותך לסיבוב בינואר ברמה. אחרי הפעם הראשונה שאני ארד טרסה של 1.5 מטר במהירות 55 קמ"ש (37 מייל בשבילך) נדבר.
וזה במרכבה 2, לא 3 או 4.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 14-08-2008, 17:57
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,936
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי דני קריאף שמתחילה ב "ליוסיפון להשוות מג"ח או שוט לקוקרקינט זה קצת מוגזם ...."

אתה צודק הפעם.
מצד שני, אני מייעץ לך להיענות להזמנתו של יוסיפון.

את הכשרתי כשריונר עשיתי על מג"ח (אמנם 7ג'- אבל מג"ח). המרכבה היא מכונה מדור שונה ומתקדם ללא היכר. הקפיצה בביצועי הנסיעה\עבירות היא מעבר למה שדמיון נהגי מג"ח יודע להכיל.
יצא לי לגנוב נסיעות על מרכבה 2 ושלוש, ההישג ההנדסי מרשים מאוד.

אחרי כל הורוד הדביק הזה, אני חייב לומר שהלקח שלי מכל זה הוא אימונים. פעם מדדו שעות מנוע ולפי זה הגבילו אימוני תנועה בטנקים. בזמני עברו למדוד ק"מ או מיילים. (הריצו ניסוי שבדק שחיקת רכיבים באימוני צמ"פ ללא הגבלת כמות ק"מ).
בשורה התחתונה- כנראה שצריך צעקות של הורים שישכנעו כי חסכון באימונים מתבטא בתשלום קנס בדם ותאונות.
מעניין האם נבדק בהיבט חקר ביצועים כמות תאונות, חומרתן ועלות התיקונים?
מישהו השווה עלויות של שליחת טנק אחרי התהפכות לתיקונים בתותח, מנגנון רתיעה, חיבורי הצריח לתובה, בדיקת חט"כ (אולי נקרעו תושבות) ומה עוד.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 15-08-2008, 01:50
  משתמש זכר דני קריאף דני קריאף אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.06
הודעות: 422
צבאי ליוסיפון קונה את האתגר ....
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי יוסיפון שמתחילה ב "גם לי יצא לנהוג גם על מגח..."

" האמת" שאין לי הרבה נסיון כנהג וכמפקד טנק " רק" נסיעה על זחלים פעמיים תוך פרק זמן של שש שנים מבאר- שבע לתעלה בששת הימים ובכיפור ,אלפי שעות טנק במלחמת התהשה בדיונות הקטלניות , עשרות " הצגות" לפני חניכי צמ"פ באיך עוברים " סכין" או דיונה או תעלה עמוקה , העמסת טנקים על רכבות בתחנות לוד ואל עריש כשהנהג-- מט"ק צריך לעבור 33 קרונות כשהזחלים בולטים 30 ס"מ מכל צד של הקרון וכל סטייה קטנה והטנק מתהפך , אז אני לא ממש הכתובת ללימוד מה זה טנק ואיך נוהגים בו..
אבל למרות הכל אני מקבל את האתגר וממתין להזמנה לחודש ינואר ברמה.
חפיפה של חצי שעה ונראה מי נוהג יותר טוב במרכבה .
זרקתי לך כפפה תכבד אותה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:07

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר