16-05-2008, 12:30
|
|
|
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי YHS
במקרה הסטרטו שנפגע מטיל, דווקא איש צוות אוויר, חנניה גזית המכונן, הצליח לצנוח, בעוד שכל שאר המפעילים (וגם הצוות) לא הצליחו.
אני מניח שאתה מבין שכאשר מטוס תובלה נכנס בהר, כמו שלצערנו קרה שלש פעמים (אם איני טועה) לא תצפה שיצנחו.
אני מודה לך שאתה מרשה לי לחלוק עליך.
|
לא ברורה הנימה המתנשאת שלך והרצון הלא ברור להוכיח משהו בתחום שאני לא מבין בכלל למה אנו מתווכחים עליו ומדוע אתה נטפל לקטנות ולא למהות (וגם בקטנות אתה טועה)..
לגבי המהות: הגם אם מה שאתה כותב היה נכון, הרי דוגמה אחת ב50 שנה לא ממש סותרת את הנחת היסוד שעליה חלקת עלי...צוות אויר (אוות אויר= האנשים שמטיסים או מנווטים את כלי הטייס) לא ממש יכולים בחיים האמיתיים לצנוח ממטוס תובלה או מסוק, כן, היו מקרים איזוטריים ב100 שנות התעופה אבל הם בודדים ומרוחקים עד מאוד...
לגבי הקטנות: חנניה גזית לא שימש כאיש צוות אויר בגיחה זו, אלא כעזר צוות אויר (תפקידי המכונאי מוטס, בקר מוטס וכו' למינהם), הוא היה המכונאי המוטס, הוא היה איש עזר- שאם קראת את הודעתי הראשונה, ציינתי בפירוש שלהם זה יותר רלוונטי...את ההסברים למדוע כל העסק עובד ככה, אין לי כוח להסביר במיוחד לאור הויכוחים המיותרים כאן בפורום בנושאים לא רלוונטים...
אתה מוזמן להמשיך לחלוק עלי, רק אני ממליץ שזה יהיה בתחומים ההיסטוריים שבהם אתה מומחה ולא בתחומי תעופה צבאית שבהם אתה לא...
בברכה,
אמיל
_____________________________________
!Ya Gotta Believe
|