04-05-2008, 09:43
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.09.06
הודעות: 4,878
|
|
תפקיד המגמה בביסל"ח הוא אכן הכשרה, ולמיטב ידיעתי (הלא מעודכנת) הצפ"ה שלהם מתרכז בהדרכה ולא בידע מקצועי (תתפלא, בלא מעט מדורי צפ"ה שימור הידע המקצועי לוקח מקום חשוב, למרות שהוא לא נזכר בהגדרות תפקיד הצפ"). אבל למעשה בביסל"ח אין לו גב מקצועי.
אבל הזכרת נקודה יותר חשובה - קיים גוף בתחצ"ן שאמור להיות אמון על תו"ל מרגמות.
אני תוהה איך המפקדים של אותו רמ"ד תורת מרגמות ישנים בלילה אם אין לו שום קשר לביסל"ח.
הוא הרי לא כותב תו"ל לשם שמים, מה הוא עושה בשירות שלו אם הוא לא הגיע לביסל"ח בשנה האחרונה?
וד"א - אני לא מרגיש בר סמכא מספיק במרגמות בכדי לדעת מה נפח העבודה שם, אבל קיימים אמצעים אחרים מסובכים הרבה יותר שלא השתנו מאז 73' ועדיין בענף התו"ל החיילי משומר הידע שלהם בצורה יעילה, וכשהצפ"ה הרלוונטית נתקלת בבעיה, יש להם כתובת, יש להם "אבא ואמא".
נ.ב. - איך באמת הוא הגיע לתפקיד הזה? ה"מוצנחים" לתפקידי הדרכה בד"כ באים מה"שטח".
אין, למיטב ידיעתי, אף הכשרה מתקדמת לרגם, בדיוק כמו שאין לנהג נגמ"ש או מקלען (ואני גם לא טוען שצריך).
אז מה, לקחו חי"רניק שהכשרתו בתחום נובעת רק מאותו קןרס בביסלמ"ח ונתנו לו לפקד על הקורס?
מתי מישהו יבין שברשימת התכונות של קצינת הדרכה מקצועיות והדרכה באים הרבה לפני פיקודיות ו"סכין בין השיניים"?
_____________________________________
A nation is a society united by delusions about its ancestry and by common hatred of its neighbors - William Ralph
מדינת ישראל תיבחן לא בעושר, לא בצבא ולא בטכניקה, אלא בדמותה המוסרית ובערכייה האנושיים - בן-גוריון
Give a man fire, and he will be warm for a day. Set a man on fire, and he will be worm for the rest of his life...
|