לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום לימודים. אנו מאחלים לכל הגולשים שנת לימודים מוצלחת חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > לימודים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #11  
ישן 30-03-2008, 13:24
  The_Equivocator The_Equivocator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
65 אחוז נכשלים?
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Jony-G שמתחילה ב "אמרתי שאני משווה את זה למדינה..."

65 אחוז נכשלים זה פחות או יותר מה שצריך להיות- השאיפה של המחלקות היוקרתיות היא למעשה להגיע לממוצע של 65, כלמר 45 אחוז נכשלים.
מי שנכשל זה בדר"כ(99% מהמקרים)- מעיד על חוסר למידה, מי שלומד מצליח.
ואני מדבר מניסיון- של מי שעבר כישלון, והתאפס על עצמו.

אני לא אומר שמי שיחרוש תמיד יוציא ציונים גבוהים, בשביל ממוצע 85+ צריך להיות גם סוג של גאון, אבל ממוצע 75 הוא בהישג של כל מי שטורך ללמוד(לחרוש כמו שצריך).

אתה לא צריך ללכת רחוק- קח את חדווא 1.
פתרת את כל ש.ב, למדת אינטגרלים, זכרת את כל המשפטים בעל פה, תרגלת 10-15 מבחנים משנים קודמות- זה כבר מבטיח לך מעל 59 בבחינה...
עד כמה שהבחינות יכולות להיות יצירתיות, לפחות שאלה וחצי(במועד א או ב), תהיה לקוחה משנים קודמות...

נערך לאחרונה ע"י The_Equivocator בתאריך 30-03-2008 בשעה 13:37.
חזרה לפורום
  #12  
ישן 30-03-2008, 13:36
צלמית המשתמש של Jony-G
  Jony-G Jony-G אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.11.04
הודעות: 1,484
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי The_Equivocator שמתחילה ב "65 אחוז נכשלים?"

זה לא מעיד רק על חוסר למידה, צריך גם להבין, לחרוש זה פשוט לא מספיק.. משהו שבבגרות כן מספיק. וזה שיהיו 45% נכשלים גם לא נותן ממוצע טוב, הציונים משתנים בקצב דרסטי, אם אני זוכר נכון מאיזה גרף שהציג את הציונים, רוב האנשים מקבלים מתחת ל30, ואז כמות האנשים פר ציון יורדת מהר מאד עד לאיזור ה90+ (שגם יש כאלה, 100 לא זכור לי שראיתי). לפעמים כדי להתחכם, המרצה נותן פאקטור 54, מעלה לכל הנכשלים את הציון ל54 ובכך מעלה את הממוצע פלאים ומשאיר את כל הנכשלים נכשלים כמובן שלא תמיד עושים את זה, לרוב הוא פשוט מוסיף נקודות לכולם כך שהממוצע יגיע ל56-60 תלוי במצב רוח. אם הוא בכלל נחמד אז הוא יתן פאקטור שורש כפול 10, שזה באמת פאקטור אדיר, חוץ מלאלה שקיבלו ציון שלילי (שלילי במספר), אז אתה יכול לדמיין איך הציון שלהם נראה. (וכן, הוא באמת נראה ככה)
חזרה לפורום
  #13  
ישן 30-03-2008, 13:45
  The_Equivocator The_Equivocator אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.04
הודעות: 16,543
אני לומד בבן גוריון, אין לנו פקטור שורש, אבל שמעתי על עניין הציונים המרוכבים.
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Jony-G שמתחילה ב "זה לא מעיד רק על חוסר למידה,..."

תשמע אני באמת לא מחשבי את עצמי לגאון, אני מחשיב את עצמי לקצת מעל הממוצע במחלקה שלי...
הסמסטר היה לנו מספר קורסים עם ממוצע 43, 50, 60...
הממוצע שלי הוא 80- אני פשוט למדתי כיצד צריך ללמוד(גם זה סוג של מיומנות).

לפני שנתיים התחלתי ללמוד הנדסת חשמל, ונכשלתי כישלון חרוץ, לא היו לי מיומנויות למידה, בתיכון אף פעם לא הייתי צריך להתאמץ יותר מדי בכדי להוציא 99 בבגרות מתמטיקה 5 יחידות, זה הסתיים בכך שהראו לי את הדרך החוצה מהאונברסיטה בבושת פנים... (:

אבל חזרתי, התחלתי להשקיע, שניתי גישה, והתוצאות בהתאם...
הדבר הכי חשוב שהפנמתי שלעשות שעורי ביית, להגיע לכל ההרצאות, להבין את כל החומר, שפשוט לא מספיק, אני בכדי להצליח חייב לתרגל הרבה בחינות משנים קודמות.(לפחות 10 בכל מקצוע)
חזרה לפורום
  #17  
ישן 06-04-2008, 01:31
צלמית המשתמש של ShoobyD
  משתמש זכר ShoobyD מנהל ShoobyD אינו מחובר  
מנהל משבראש, בלשנות, תכנות ויהדות
 
חבר מתאריך: 04.06.06
הודעות: 33,133
שלח הודעה דרך MSN אל ShoobyD Facebook profile LinkedIn profile Follow me...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי d-g-d-g שמתחילה ב "יכולות מתמטיות.."

השאלה מה נקרא "יכולות מתמטיות"
אם מדובר על יכולות מתמטיות אמיתיות, משמע יכולת לראיה מופשטת של דברים, אז אני חייב לציין שאין כמעט קשר בין מתמטיקה לבין מה שקוראים לו בתיכון בשם "מתמטיקה" או בפסיכומטרי
מי שטוב באחד לאו דווקא יהיה טוב בשני
שם יותר ראוי לדעתי למה שלומדים בתיכון הוא "חשבון"..
(לפחות בפסיכו' באמת קוראים לזה "החלק החישובי"..)

מתמטיקה זה עניין של צורת הסתכלות מופשטת על דברים, עריכת הכללות בין תחומים שונים
ממש לא מה שיש בבגרות ובפסיכומטרי...
שם זה יותר עניין של פרקטיקה, להכיר סוגים מסויימים (וידועים מראש) של בעיות ולדעת גם איך לפתור אותם
פסיכומטרי הוא עוד הגרוע מבין ה-2
בעוד בבגרות יש קצת עניין של "חשיבה מעבר", החלק החישובי בפסיכומטרי הוא כולו טריקים
אני אישית למדתי לפסיכומטרי לבד, בלי שום טריקים
ואני לא מתבייש להודות שהחלק עם הציון הכי נמוך שהיה לי הוא באמת החלק החישובי
129 מתוך 150 (הכי גבוה היה דווקא באנגלית, 145... :S)
גם בבגרות הציון שלי במתמטיקה לא היה בשמיים (וגם שם למדתי יותר לבד מאשר בתיכון..)
והיום, למי שלא יודע, אני בשנתי השלישית לתואר ראשון במתמטיקה עיונית במסלול מורחב.....

לי עוד הייתה הייתה היכרות עם מתמטיקה אמיתית עוד לפני שהתחלתי ללמוד אותה באוניברסיטה
עוד בתקופת התיכון למדתי מתמטיקה ברמה גבוהה מספרים שמצאתי אצל חברים..
אבל פגשתי הרבה אנשים שהתחילו ללמוד מתמטיקה כי הדרישות לא גבוהות והם היו טובים במתמטיקה בתיכון
אבל אחד אחד הם התחילו לפרוש כי זה בכלל לא מה שהם ציפו לו
ואני מאמין שקיימים גם מצבים הפוכים, אנשים שהיו יכולים להיות עילוים מתמטיים אבל לא הלכו ללימודי מתמטיקה רק בגלל הרושם שהמקצוע הזה השאיר עליהם בתיכון

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:25

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר