אם החברה לא הצליחה לתקן מוצר באחריות - האם אני זכאי לחדש?
שלום רב,
קניתי מוצר שהיה בשימוש כמעט שנתים ושבוע לפני סיום האחריות שלו הוא התקלקל. החברה הבינה שהמוצר עדין באחריות וניסתה לתקן אותו.
לאחר שזאת לא הצליחה, הציעה לי החברה מוצר זהה מבחינת יכולות המוצר הקודם אך של חברה אחרת ומשומש.
מכיוון שנשארשבוע לאחריות בלבד, טענה החברה כי גם למוצר החלופי המשומש שהעניקה לי תנתן רק שבוע אחריות כאילו האחריות ממשיכה מהמוצר הקודם.
ואני שואל - האם החברה לא מחויבת במקרה שלא הצליחה לתקן את המוצר לתת לי מוצר חדש?
מדוע אני אמור לקבל מוצר משומש שאין לי (וייתכן גם לחברה) מושג ירוק על מצבו של המוצר?
אשמח לקבל בתשובתכם הפנייה לחוק כדי שאוכל להציגו לבעל העסק במקרה שאני זכאי למוצר חדש.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי lioravr שמתחילה ב "אם החברה לא הצליחה לתקן מוצר באחריות - האם אני זכאי לחדש?"
אני במקומך הייתי טוען להפרה של חוזה.
אני רכשתי טלויזיה של חברה מסויימת רק מפאת העובדה שידעתי שהמוצר הוא של אותה חברה ושיש לי את האחריות ואם אחד מהגורמים לא מתקיים זוהי הפרה של החוזה ותוכל לבקש מביהמ,ש בקשה לאכיפה של החוזה ומתן מוצר זהה ע"י החברה.
אשמח להרחיב עוד באופן פרטי.
* חשוב לציין שמידע זה אינו מוסמך והוא על סמך דעתי האישית בלבד