05-03-2008, 13:07
|
מנהל
|
|
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 15,910
|
|
מזל שיש אינטרנט
להלן נוסח האחריות שמופיע באתר של החנות "נועה מחשבים":
ציטוט:
אחריות
האחריות הינה אחריות יבואן או יצרן.פריטים אשר מיובאים על ידנו האחריות הינה של היצרן.
תנאי האחריות הם בכפוף לתנאיו והחלטתו של היבואן בארץ ו/או היצרן בחו"ל.
האחריות תינתן במעבדת נעה מחשבים, ללא שום קשר למגוריו של הלקוח, במידה ולא קיימת תחנת שירות במרחק של 15 ק"מ מנעה מחשבים , יובאו המוצרים לתיקון לחנות נעה מחשבים.
פגיעה פיזית , נזק פיזי או שבר גורמים לפקיעת האחריות.
האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק,קצר חשמלי , שריפה , רטיבות או שימוש לא נאות במוצר.
אין אחריות על מוצרים שניזוקו כתוצאה מהצטברות אבק או גורם אחר, או כל נזק הנגרם כתוצאה מהזנחה וחוסר טיפול בסיסי במערכת.
הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לפקיעתה של האחריות.
נא לשים לב,כל שינוי במוצר עלול להפקיע את האחריות כולל החלפת מאוורר,הדבקת גופי קירור וכ"ו ולכן
חשוב לשמור על כל החלקים המקוריים ולהביא את הכרטיס במידה ויש תקלה עם החלקים המקוריים מורכבים.
מוצר תקול אשר הופסק ייצורו או לא ניתן לספק אותו תוך זמן סביר, רשאית החברה או לחילופין היבואן, לתת מוצר זהה שווה ערך וביצועים של חברה זהה או מוצר מתקדם יותר של אותה חברה או חברה זהה.
מוצר שיבדק ונמצא שנעשה בו שימוש לקוי - א. כח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר. ב. זדון או רשלנות של הצרכן, כולל שימוש בניגוד להוראות השימוש. ג. תיקון על ידי גורם שאיננו מוסמך ,יחוייב בדמי בדיקה ע"פ שיקול החברה.
מומלץ לגבות את ההדיסק הקשיח לפני מסירת המחשב או הכונן למעבדה ,אין אחריות על תוכן הדיסק.
אין אחריות על מאווררים , כולל מאווררים על ציפסט או כרטיס מסך.
אין אחריות על אוזניות. כולל אוזניות של נגנים.
מסכי LCD בעלי PIXEL פגום יוחלפו אך ורק בהתאם לתקנות יצרן ו/או יבואן.
פריט מחשב אשר תבוצע לו המהרה (OC) דינו כדין פגיעה בזדון במוצר ולכן תסור האחריות עליו באופן מיידי ללא כל הסבר או פירוט.
ביצוע המהרה היא באחריות הלקוח ובידיעתו בלבד .
אי איתור יצרן/יבואן - במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/יבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על 400 ש"ח, תחול אחריות על העסק המוכר והוא יכנס בנעליו של היצרן/יבואן.
|
מקור: http://www.noacomp.co.il/ShowPage.aspx?page=terms
עד כמה שראיתי, לא מצויינות כלל החרגות בנוגע לאחריות על מוצרים שונים, ולכן, לדעתי yaviny צודק בטענתו.
כמובן שאינני מתיימר לספק יעוץ משפטי אבל רצוי מאוד לפנות לגופים האחראים להגנת הצרכן - המועצה לצרכנות לדוגמא כדי להמשיך טיפול במקרה מול החנות.
_____________________________________
הראל
|