21-01-2008, 23:51
|
|
|
חבר מתאריך: 12.09.05
הודעות: 182
|
|
שירות גרוע בחנות Gibor Computers
לפני כשלושה וחצי שבועות הזמנתי מהחנות גיבור מחשבים מסך Philips 200W6CS שקיבלתי עליו המלצות רבות בפורום.
נאמר לי שהמסך לא קיים במלאי, לכן יוזמן מהיבואן ויסופק תוך שבוע-שבועיים לכל היותר.
מספר ימים לאחר ההזמנה התקשרתי לחנות כדי לוודא שהמוצר קיים אצל היבואן, נאמר לי שהמוצר קיים, הוא הוזמן כבר ויגיע תוך מס' ימים.
שבוע+ לאחר ההזמנה התקשרתי לשאול אם המוצר הגיע (ביקשתי איסוף עצמי), נאמר לי שיגיע ביום יומיים הקרובים ושייצרו איתי קשר כדי שאאסוף אותו.
שבוע אח"כ שוב התקשרתי, אמרתי שהבטיחו לי עד שבועיים אספקה, שוב אמרו לי שלא יודעים למה נגרם העיכוב אך בטוח יגיע המסך תוך יום יומיים. שאלתי עוד פעם אם בוודאות קיים המוצר אצל היבואן אמרו לי שכן.
שלושה שבועות לאחר ההזמנה התקשרו אליי מהחנות והודיעו לי שהמוצר לא קיים אצל היבואן, ועוד בחוצפתם ניסו לדחוף לי מסך פחות טוב (פאנל TN) בטענה שנתוני הרזולוציה וזמן התגובה זהים/טובים יותר. המסך המבוקש עדיין מופיע בזאפ במחיר הנמוך ביותר.
כרגע אני תקוע עם מחשב חדש ללא מסך כבר כמעט שבועיים, ויקחו עוד שבועיים לפחות עד שאבחר מסך אחר ויגיע אלי (מחנות אחרת כמובן!)
אני יודע שהרבה מחפשים את המסך הזה, לכן ראו הוזהרתם!!
|