14-12-2007, 09:25
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.07
הודעות: 6
|
|
חווית קניה - וולקום טכנולוגיות בע"מ
["וולקום טכנולוגיות" זוהי חנות הנמצאת בעיר ראשון לציון, והיא מפעילה מכירות פומביות או קבוצתיות באתרי ואללה ו P1000.
בתאריך ה 28.11.2007, הזמנתי אצלהם מחשב דרך אתר "ואללה שופס", יום למחרת התקשרו אליי לוודא את ההזמנה איתי ולשאול אם ברצוני להוסיף משהו למפרט, ביקשתי להוסיף למפרט כרטיס מסך מדגם ג'יפורס 8600GT שאלתי כמובן של איזו חברה הכרטיס והבטיחו לי שהכרטיס יהיה של חברת GIGABYTE שזו חברה יצרנית מובילה בתחום של לוחות אם וכרטיסי מסך, בזה אישרתי את הוספת הכרטיס כי הבטיחו לי שזה יהיה של חברת GIGABYTE.
[בתאריך ה 3.12.2007 קיבלתי את המחשב עצמו, שמו לי כרטיס מסך של חברה שפחות מוכרת היום בשוק ושמה SPARKLE. לאחר שטעות זו התגלתה יצרתי קשר עם החברה שסיפקה לי את המחשב עצמו, על מנת שאוכל להחליף כרטיס זה לכרטיס אחר של חברת GIGABYTE שעובד בצורה יותר טובה מאשר הכרטיס ששמו לי, הם סרבו בכל תוקף לקבל את הכרטיס בחזרה בטענה שנעשה בו שימוש וכל זאת למרות שעפ"י חוק הגנת הצרכן מותר להחליף מוצר בתוך 14 יום מיום הקניה/ מיום קבלת המוצרים במידה והם הגיעו במשלוח.[/f
אתר "ואללה שופס" הסכים איתי עם טענה זו אך "וולקום טכנולוגיות" עדיין מסרבים להחליף את המוצר או לתת זיכוי כספי עבור המוצר.
[מניסיון שלי במקומות אחרים שרכשתי מוצרי חומרה למחשב, תמיד הייתי יכול להחזיר מוצר אם לא הייתי מרוצה ממנו תוך 14 ימים מיום הקנייה, והייתי מקבל את מלוא הסכום בחזרה.
נערך לאחרונה ע"י RPG856 בתאריך 14-12-2007 בשעה 09:27.
|