05-10-2007, 17:51
|
|
|
|
חבר מתאריך: 06.02.05
הודעות: 180
|
|
וואו, מקומם!
1. קרה גם לחבר שלי מאשדוד, לא קיבלו אותו חזרה. מישהו צריך לעשות משהו נגד זה. (ותן לי לנחש,ראוטר של EDIMAX?)
2. יהיה לך קצת קשה עם זה. אין קשר למכירה בטלפון או מכירה מדלת לדלת (עסקת רוכלות).
האם ראית שלט מדיניות החזרות בחנות? אני מצטט מאתר חוק הגנת הצרכן:
http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/0...57CA6B84C4F.htm
4ב. חובת גילוי מדיניות החזרת טובין (תיקון: תשס"ה3,4)
(א) עוסק המציע, המציג, או המוכר טובין לצרכן, יציג במקום עסקו, במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות, מודעה המפרטת את מדיניותו לגבי החזרת טובין שלא עקב פגם; במודעה יצוין אם ניתן להחזיר טובין כאמור, לרבות הגבלות להחזרת הטובין, תנאי ההחזרה, אופן וסוג ההחזר שיקבל הצרכן (בחוק זה - מדיניות החזרת טובין); צוין במודעה כי לא ניתן להחזיר טובין, הן בדרך כלל והן במקרים מסוימים, יחולו הוראות סעיף 2(ב2).
(ב) ביקש הצרכן להחזיר לעוסק טובין שלא עקב פגם, בהתאם למדיניות החזרת טובין המפורטת במודעה, והעוסק לא פעל בהתאם לאותה מדיניות, רשאי הצרכן להחזירם לעוסק בתוך שבעה ימים מיום שסורב, והעוסק יהיה חייב להשיב לו את מלוא התמורה שקיבל באופן שבו שילם הצרכן, ובלבד שלא חלה הרעה במצב הטובין; לענין זה, פתיחת האריזה כשלעצמה לא תיחשב כהרעה במצב הטובין, אלא אם כן השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, קבע אחרת לגבי טובין או סוגי טובין.
(ג) לא הציג עוסק מודעה כאמור בסעיף קטן (א), חזקה כי מדיניותו לגבי החזרת טובין שלא עקב פגם היא מתן אפשרות לצרכן להחזיר לו את הטובין, וההוראות לפי סעיף קטן (ב) יחולו לענין זה, בשינויים המחויבים.
שלח לשם מישהו בשקט אם לא ראית את השלט, אפילו שיצלם שם. זו דעתי.
נערך לאחרונה ע"י it5ik בתאריך 05-10-2007 בשעה 17:53.
|