17-08-2007, 12:46
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
|
|
נעה מחשבים לא מכבדת אחריות
נעה מחשבים, כנראה לא מכבדת לקוחות ישרים.
יש שן זהב שחסרה וכמה שיניים עקומות.
הסיפור הולך ככה:
קיבלתי לוח-אם חדש חלופי אחרי שהלוח-אם המקורי הלך.
מפה הכל טוב ויפה. לא יכולתי לשחרר את הלוח מהחנות אז שלחתי את אבא שלי לשחרר אותו.
אבא שלי שיחרר אותו למרות, שהלוח הגיע בלי קופסא סגורה אלא עם עטיפה של הלוח-אם בלבד.
התא של המעבד היה מכוסה, כמו שצריך וחייב לכן כנראה לא בדק את הלוח בחנות.
הלוח הגיע לבית וראיתי שחסרה שן זהב ולא הייתי בטוח אם זה תקין או לא. אבא שלי אמר ש: אין צורך להחזיר את הלוח לחנות בו נראה, אם הלוח עובד. אני רציתי להחזיר אותו לחנות, עקב כך שזה מוצר שיצא מהחנות. הוא ניצח בוויכוח בסוף עקב זה, שאינני יכול להגיע לחנות עקב הרגל "הבריאה" שלי. המחשב עבד בלי בעיה, אך הלינוקס לא עלה יותר וטען שזה לא אותו chipset שהיה.
הלוח-אם שהיה ה 965p ולינוקס טען שזה 965g. הוינדוס טען שזה 965p כמו הביוס. (כאן הייתי צריך להבין שמשהו לא בסדר עם הלוח כבר. אם היו לי ספקות כל שהן כאשר הלוח-אם הגיע וניסיתי להעלות את הלינוקס חששתי כבר יותר שיש בעיה. הייתי צריך לברר מדוע זה קורה.)
אמרתי לאבא שלי שיש בעיה עם הצ'יפסט של הלוח. הוא היה בשלו. בסוף פרמטתי מחדש כמה פעמיים התקנתי מחדש את הלינוקס והוינדוסים. לא עזר כלום הלינוקס המשיך לטעון שיש בעיה עם הצ'יפסט. הסרתי את הלינוקס באופן סופי. הוינדוס עבדו ככה עוד כמה זמן בלי עד שהמחשב פתאום נכבה ואז גיליתי שהלך המעבד. המעבד הלך לאינטל והוחלף בחדש.
כאשר קיבלתי את המעבד החדש הוצאתי את הלוח-אם בהמלצת הפורום לבדוק את הלוח-אם החוצה מהמארז ובדקתי את השיניים של המעבד עם העיניים ואז להיות בטוח ב 100% עם זכוכית מגדלת שוב וראיתי את השן שחסרה והפעם הייתי בטוח שזאת כנראה הסיבה.
טיעון למה אין אחריות? "כי היה צריך להביא את הלוח יום אחרי." כנראה היום לקוחות ישרים לא זוכים לקבל אחריות, כמו שמגיע להם.
כאשר הלוח הגיע אליי חשדתי שיש בעיה עם שן זהב אחת שחסרה (לא חתמתי על קבלת הלוח מהחנות,משהו אחר שיחרר אותו בשבילי.) ,אך לא הייתי בטוח שיש בעיה עם המגעים של השן. אחרי שהמעבד החדש הגיע מאינטל, פירקתי מהמארז את הלוח ובדקתי אותו עם העיניים. (למזלי יש לי עיניים טובות, למרות הקרסול הדפוק של הרגל שלי.) ראיתי שאכן חסרה שן.
הטכנאי מצא עד שני שיניים עקומות בנוסף שאותן לא ראיתי.
כנראה הייתי צריך לשקר ולא להיות ישר ואז אולי האחריות הייתה מכובדת כמו שצריך.
עכשיו השאלה שעולה, כיצד הלוח עבר את הבדיקה של הספק והטכנאים של החנות.
בכל מקרה יום ראשון/שני אני הולך להיפגש עם המנהל של נעה ולדרוש הסברים לחוסר ההוגנות הזאת. כלקוח נאמן וכלקוח שקנה אצלם ב 10000 ש"ח, הייתי מצפה ליחס אחר!
בכל מקרה, אם נעה לא יחליפו את הלוח אהיה חייב לרכוש לוח-אם חדש ותהיו בטוחים, זה לא יהיה אצלם! נקנה ב mds כנראה.
ארשום עידכון יום ראשון/שני אחרי שנדבר עם המנהל של נעה.
_____________________________________
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google
נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 17-08-2007 בשעה 13:15.
|