לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 07-05-2007, 23:48
  royruho royruho אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.07
הודעות: 305
פיגוע Sonata2
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Kill-Machine שמתחילה ב "באיזה מארז מדובר?"

המארז הגיע קצת משופשף ועם דלת שבורה ואין לדעת מה קרה לכל תכולת המחשב . בדקתי אם הדלת מתפרקת וראיתי שלא בקלות לכן פחדתי לשבור משהו שם בעצמי והעדפתי לא לגעת.
השליח פשוט אמר שהוא לוקח את כל החבילה בחזרה(היו שם עוד מוצרים מלבד המחשב). אני לא יודע איך עובדות החזרות כאלה ולכן הסכמתי.
בנתיים פלונטר הרגיעו אותי שיש להם מארז אחר מוכן בשביל לסדר את העניין במהירות אך אני חושש למצבם של הרכיבים שהיו במחשב ומקווה שהם לא נפגעו בטלטלות שוודאי עברו על המחשב בדרכים וכבר שברו את המארז.

אני ממש מקווה שזה יבוא על מקומו בשלום ואסיים את החוויה מחייך. כרגע אני קצת לחוץ - לא שילמתי 700 ש"ח על מארז כדי לקבל אותו עם שפשופים ודלת שבורה שלא לדבר על מחיר המחשב כולו ומצב החומרה מבפנים שאינו ידוע לי.

תודה על התמיכה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 10-05-2007, 10:43
  royruho royruho אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.07
הודעות: 305
מגעיל המחשב חזר אלי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "כבר שבוע אני מחכה למחשב ובסוף המארז הגיע שבור"

בהפתעה יש לומר - פלונטר ממש לא מצטיינים בליצור איתך קשר או בלענות לטלפון. הדרך היחידה לתקשר איתם היא לשלוח להם מייל ולקבל מייל תשובה. התשובות שלהם ענייניות וקצרות .

עכשיו המחשב כאן ואני בכלל לא סגור על זה שהוא תקין.
קודם כל רציתי מחשב שקט וקיבלתי מנוע של ג'מבו - המאוורר של ה CPU (זה שמגיע עם המעבד)
מסתובב ב 4500 RPM והטמ"פ של ה CPU מתקרבת ל 80 צלזיוס - זה תקין ? יש לי מעבד e6420 .

חוצמיזה,
המארז מבולגן נורא ויש כבלים של הלוח אם שנשענים על הכרטיס מסך - איך אפשר לסדר את זה ? אם שילמתי הרכבה לא אמורים לעשות עבודה מסודרת ?

מה אפשר לעשות אם הרעש של המחשב ? בנתיים אני מתקין אותו וגם זה לוקח המון זמן באופן חשוד.

מבקש ייעוץ - תודה מראש

רוחו
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 10-05-2007, 17:49
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
סליחה, אתה מערבב נושאים נפרדים,
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "המחשב חזר אלי"

נושא אחד: טיפול במארז שנפגע כנראה בהובלה וטיפול פלונטר בסיפור.

נושא שני: רמת ההרכבה של המחשב.

עלפי הזמן שעבר והיות ולא חויבת בשקל אחד נוסף אני חושב שהפלונטר עברה את
המבחן שלה בציון גבוה מאוד.

לגבי איכות הרכבה, אין לי מושג, גם אם יהיה מדובר בחנות הכי טובה בארץ אין מצב
שאני נותן לה להרכיב.

המאוורר הרגיל של אינטל מן הסתם רועש, אם לא קנית מפזר חום מיוחד אין סיבה
לצפות לפעולה שקטה במיוחד - אבל ברור שיש איזושהי בעיה במחשב שלך.

תוודא שהמאוורר של המעבד מסתובב בכלל, אותו דבר למאוורר הראשי של המארז.

בכל מקרה, זה ענין לאשכול נפרד.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל


נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 10-05-2007 בשעה 18:10.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 10-05-2007, 18:21
  royruho royruho אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.07
הודעות: 305
חנות מחשבים נמדדת במחיר אמינות ושירות
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "סליחה, אתה מערבב נושאים נפרדים,"

בינתיים מהתרשמותי פלונטר יודעים לתת שירות סביר אך בפירוש לא שירות טוב או מעולה. הם לא זמינים טלפונית ולא עידכנו אותי בפרטי הטיפול שביצעו במחשב או שהם בכלל שולחים לי אותו חזרה. רק בדיעבד לאחר שהודעתי על התקלה החדשה התקשרו אלי ודיווחו לי שהחליפו את הפאנל הקדמי במארז ואת כרטיס המסך - שניהם ניזוקו.
בנוסף לכל זאת כעת ה CPU מתחמם מה שככל הנראה נגרם מאותה החבלה שספג בהובלה הראשונה ופשוט לא התגלה אצלהם בבדיקה החוזרת. . הם הודו שלא בדקו את טמפ' ה CPU. גם אני לא הייתי בודק אם לא הייתי רואה שהמחשב מתנהג נורא מוזר ומשמיע רעש יותר נורא מזה של מאוורר הפרסקוט שיש לי בבית.

הם עדיין מטפלים בנושא - בסוף תמיד מקבלים מהם תשובה והם לא התחמקו בינתיים מאחריות. אני בכל זאת חש חוסר מקצועיות בטיפול במחשב - הן בהרכבה הקלוקלת, הן בברגים שנשארו במארז ושהייתי צריך להוציא ממנו כשהגיע, והן בכך שלאחר שבדקו אותו עדיין חזר אלי עם תקלה.

אולי אני מקרה של אחד להרבה אך אני יכול להעיד רק על המקרה שלי שעדיין לא הסתיים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 10-05-2007, 19:34
צלמית המשתמש של קרמריקה
  קרמריקה קרמריקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.05
הודעות: 5,288
חבל מאוד
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "חייב לומר שאני מאוכזב מהסיפור הזה בעבר היה איזה"

מבחינתי, פלונטר מאבדת את מקומה בין החנויות המובילות.

אין שום תירוץ להרכבה לקוייה - זה מעיד על העסקת טכנאים חובבנים / חאפרים.

אין שום תירוץ לחוסר מענה וטיפול טלפוני - מייל / פקס אינן חלופות נוחות ולהגיע לשם זו טרחה שעדיף למנוע.

נתקלתי כבר במספר מקרים בעבר בהם הגיע חלק לא נכון במשלוח (כולל ההזמנה שלך תפוחים - דיסק קשיח אם אתה זוכר)

כל זה מצטרף לבעיות הידועות (לפחות לי):
1. אתר מבולגן ומאוד מאוד לא נוח - כולל לעיתים כפילויות במחירים.
2. חוסר מגוון בזיכרון איכותי (אין זכרונות של יצרני ביניים איכותיים).
3. חברת משלוחים בעייתית.
4. הסטוריה בעייתית - על זה סלחתי.

היתרונות שנשארו הם המחיר והידיעה שבסופו של דבר הבעיה שלך תטופל - גם אם תטרח רבות בשביל זה. בנוסף, מניסיוני האישי תמיד יש מענה במייל (מה שאי אפשר להגיד על רוב החנויות).

בקיצור, יש חנויות עדיפות, גם בארץ.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 10-05-2007, 19:59
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
מבחינתי לא, עבורי אין שום בעיה עם פלונטר, אני לא זקוק
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "חבל מאוד"

לשרותי הרכבת מחשב, רק לאספקת חלקים במחיר נמוך ויחס הגון ונאור ללקוח - את
זה פלונטר מספקת לי.

מענה טלפוני - יקר! מאוד פשוט, אין טעם להוסיף קו כדי שהלקוח ייתיבש עליו, אין
שום פסול במענה ללקוח דרך דואר אלקטרוני, זה קצת מוזר תרבותית אבל בסדר גמור.

* אם מתעקשים בסוף ניתן לתפוס טלפונית.

אתר מבולגן - נכון, אבל מצד שני מכיל מידע חשוב כמו שמות דגם מדויקים של מעבדים.

חברת משלוחים בעייתית - כנראה נכון.

הסטוריה - ההתנהלות הנוכחית היא הפקת לקחים מההיסטוריה, לא לגלוש להפסדים מן
הסתם.

שוב, למי שקונה חלקים ויודע מה הוא קונה פלונטר לטעמי עדיין במקום הראשון.

פלונטר כנראה חוששת מצמיחה לאור לקחי העבר, ללא אספקת מערכות מורכבות ברמה
גובוהה קשה יהיה לצמוח.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל


נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 10-05-2007 בשעה 20:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 17-05-2007, 01:21
  pikachu pikachu אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.10.04
הודעות: 867
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "כבר שבוע אני מחכה למחשב ובסוף המארז הגיע שבור"

עשה לעצמך טובה ושכך מKSP.

הנה סיפור קטן מאוד ולא קשור אליי אבל בכל זאת:
לפני שבוע ביקרתי בKSP ירושלים כדי לקנות סטיק זיכרון DDR 1024 ובזמן שהמתנתי לתורי ניכנסו זוג מבוגרים (איש ואישה בני 60 +-) והתלוננו על מקלדת פגומה ועל כך שהם מטורטרים כבר 4 פעמים הלוך וחזור עם המקלדת, היחס של הטנאי היה מתחת לכל ביקורת ,חסר נימוס ותקיף..פחדתי שהם יקבלו התקף לב.

זה נגמר בכך שהזוג יצאו מהחנות באיומי תביעה כלפי החנות.

לא נעים להמתין בתור ולראות יחס כזה.
(אני לא נכנס בדרך כלל לKSP, זה היה מקרה מיוחד ודחוף)

ראוי לציין גם שביקרתי לפני כשבוע בחנות שאסור לציין את השם שלה ונראה שיש שפור משמעותי ביחס של הצוות כלפי לקוחות, יש אדיבות ויש סובלנות...לרגע הייתי בטוח שאני חולם
יתכן והביקורות הרעות ,גרמו להם לשנות דרכם.

מעבר לחנויות שKILL-MACHINE המליץ עליהן, יש גם את נעה מחשבים מחיפה שאולי במחירים הם לא הזולים ביותר, אבל ביחס ללקוח ובזמינות טלפונית ואדיבות-הם מצטיינים למיטב נסיוני איתם וכך גם זיגזג.

נערך לאחרונה ע"י pikachu בתאריך 17-05-2007 בשעה 01:24.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #39  
ישן 17-05-2007, 19:10
  eliman eliman אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.04.05
הודעות: 637
בתגובה להודעה מספר 38 שנכתבה על ידי vanil שמתחילה ב "היחס בחנות שאסור להזכיר את..."

תלוי איזה.. בדרך כלל הג'נרי שלהם מחזיק יפה(מניסיון).. ועל המותגים אין בכלל מה לדבר..

בוא אני יחדש לך ולתפוחים משהו.. יום אחד הוצאתי את ההארדיסק מהמארז כדי להעביר לחבר שלי משהו ושהחזרתי אותו גיליתי להפתעתי הרבה שההארדיסק קיבל מכה וניתקע אז פתחתי אותו סתם ליראות מה הולך שם בפנים קיצר החזרתי הכל הכל חזרתי לשם ושמו לי אחד חדש מהקופסא ולא שילמתי שקל וזה היה על החמש דקות שבאתי לשם יש לי גם את הזיכרונות הג'נריים שלהם שנתתי אותם לבן דוד שלי והוא עושה איתם אוברקלוק לא ממש רציני הוא הגיע איתם ל466 מגהרץ והם אצלו כבר שנתיים.. היחס לפי דעתי בחנות שאת שמה אין להזכיר הוא מצויין אני זוכר שעוד המליצו לי על הלוח אם שלי בזמנו שהוא מחזיק מצויין עם OC ובלי..
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

VATOS LOCOS 4 EVER

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 18-05-2007, 04:28
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
א. אני אמשיך.
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי eliman שמתחילה ב "אף אחד לא אמר שאתה חייב אבל..."

עד היום פסלתי מעט מאוד חנויות ולא עלפי גחמה, אני מוכן לפרט איך מעריכים
חנות לטעמי, החנות הזאת פסולה לטעמי, יש הרבה חנויות יותר טובות.

ב. זה ממש לא סתם, כל שבוע אני רואה את המודעות של הרשת הזאת בעיתון, בלי
בושה הם ממשיכים לדחוף את הזבל הידוע בשם פנטיום 4 כאילו אין מחר, והפרות
עומדות בתור ונחלבות.

שיהיה ברור, במשל השנים האחרונות היו כל הזמן מוצרים אחרים חליפיים טובים
יותר באותם טווחי מחיר אבל העוד כמה שקלים רווח על הזבל פנטיום 4 לא הפריע
לרשת הזאת לדחוף אותו.

המעט שאפשר לעשות זה להזהיר את הציבור מהרשת הזאת שממשיכה לדחוף את
הזבל פנטיום 4.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל


נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 18-05-2007 בשעה 04:31.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 18-05-2007, 23:20
  The Rotter The Rotter אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.10.04
הודעות: 642
שלח הודעה דרך ICQ אל The Rotter
בתור חנות
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי eliman שמתחילה ב "תהיה בריא.. הם לא דוחפים כלום..."

ומתור אנשים יותר מקצועיים מהאנשים שמגיעים לחנות
והם לא יודעים כמעט כלום על חומרה, על איזה מעבדים
צריך ללכת ולמה אסור להתקרב.
לכן, בתור חנות הם אמורים להמליץ לו על מחשב,
זו הטעייה מכוונת, שכל מטרתה זה לגרום ללקוח שלא מבין
כלום לקנות את החומרה שיש להם הכי הרבה רווח בה.
לAMD ואינטל, יש סדרות עדיפה על הפנטיום 4 בכל טווח מחיר
ואפשר להרכיב מפרט איכותי באותו תקציב, ולא לתקוע ללקוחות
מעבד מזביע כפנטיום 4 לדורתיו.
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://gyous.djsgoa.co.il/forum/sign/gal.php?start_date=02%2F12%2F2007&end_date=02%2F12%2F2010&-=.jpg]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #48  
ישן 19-05-2007, 01:47
צלמית המשתמש של Zed3
  Zed3 Zed3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.11.05
הודעות: 5,696
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי eliman שמתחילה ב "תהיה בריא.. הם לא דוחפים כלום..."

אני מסכים חלקית עם מה שאמרת.
אמת, לא כל אחד צריך מחשבי על למעט גלישה באינטרנט ואופיס.
ואף אחד לא מאשים את החברות הללו במכירת מחשבים זולים.
הבעיה היא המוסר הכפול,
חלק גדול מהחברות מצמידות שמות מפוצצים למחשבים הללו, ומציגים אותם באור שונה ממה שהם באמת.
דבר נוסף, לעניות דעתי, ואני חושב שלזאת תפוחים מתכוון, הבעיה כאן היא דחיפת מוצרים סוג ב' בידיעה שהם גורמים בעיות (כמו למשל ספק ששובק חיים לאחר חצי שנה - שנה, או זכרונות סוג ב').
אני מאמין שרוב לקוחות החנות לא קונים מחשבי High-end, אלא ממבחר המחשבים המורכבים.

מה זאת אומרת 'מי שלא מבין במחשבים ולא מתיעץ לפני קניה שלא יתפלא למה יש לו מחשב זבל'?
על זה בדיוק תפוחים מתקומם. לא יכול להיות שחנויות מחשבים יציגו מערכות מבוססות Intel D כ'מחשב סופר חזק', על זה בדיוק לקוחות מסתמכים. מנקודת המבט שלך, הם פתאים, אבל זו הבעיה, שחנות מקצועית לא צריכה להציג מפרט בעייתי כ'מושלם למשחקים'.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #50  
ישן 19-05-2007, 18:53
צלמית המשתמש של Zed3
  Zed3 Zed3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.11.05
הודעות: 5,696
בתגובה להודעה מספר 49 שנכתבה על ידי eliman שמתחילה ב "שוב אתם סתם מדברים באוויר..."

  1. לא דיברתי על חנות ספציפית. אני מדבר על התופעה הרווחת.
  2. תן מבט במודעות שלהם בעיתוני סוף השבוע.
  3. תבין משהו, אף אחד פה לא מכריח אותך לעשות כלום. אין ספק שלכל חנות יש סניפים פרובלמטים. אין ספק גם שלפעמים אנשים מגזימים בתיאור היחס ובבעיה בה נתקלו. כל מה שאומרים כאן מתבסס על חוות דעת לכאן ולכאן וכן מנסיון אישי.
אתה רוצה דוגמא? בבקשה.
לפני כ-4 שנים קניתי מפרט מהחנות באדום (בעיקר כי חיפשתי לוח של-MSI), ולא נתקלתי בשום בעיות, לא במחינת יחס ולא מבחינת חומרה.
לעומת זאת, במחשב נוסף שנקנה שם (לפני כשנתיים) נשרף פעמיים (!) הספק הג'נרי שלהם.
כל מה שמנסים להסביר לך, ואתה משום מה, מתעקש להתחפר בעמדתך, ששילובים מסויימים של חומרה לא הולכים ביחד. במקרה הטוב לא קורה כלום ואז כולם מרוצים. לפעמים הולך ספק, לפעמים לוח.
כל מה שאומרים לך פה נועד למנוע הישנות מקרים שכאלו. קנית ואתה מרוצה? לבריאות שיהיה לך.
תפוחים, כמו גם כל אחד אחד לא מנסה לשכנע אותך לקנות בחנות A או B. מטבע הדברים לכל אחד יש את הסניף החביב והמוכר לו, ועליו הוא ימליץ.
אף אחד לא מטעה, אתה טוען שהכל בסדר? תן מבט במפרטים המוכנים ותן לי לינק אחד, רק אחד, למחשב גיימינג ממוצע שהרכיבים יציבים שם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 19-05-2007, 13:15
  pikachu pikachu אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.10.04
הודעות: 867
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "כבר שבוע אני מחכה למחשב ובסוף המארז הגיע שבור"

יש שני דברים עקריים:

איכות חלקים ושרות.
רוב האנשים אינם מבינים בחומרה והדילים השונים באינטרנט נורא נורא קורצים ומפתים בעיקר לפי המפרט והיציאות כמו:"מחשב חזק ומקצועי לגיימרים" וכדו'.
שיטות השיווק השונות מתרכזות בפירוט כמו:
*מארז מהודר
*שתי יציאות USB קדמיות
*משטח איכותי לעכבר
*כיסוי איכותי למסך
וכו' וכו'...ואנשים בתמימות ובטיפשות, נימשכים למלקודת כפרפר לאור וחושבים שאם המפרט כלכך מפורט, זו בטח עיסקת החיים.
אם יבוא טכנאי ויגיד להם שהוא יבנה להם מיפרט הרבה יותר טוב ואמין מחלקים הם ודאי יפסלו אותו כי הוא בטח חאפר..בונה מחלקים? מזה הדבר הזה..מחשב חייב להגיע מוכן.
בקיצור ולעניין:שווה לשלם קצת יותר ולקבל סחורה טובה יותר וכן שרות טוב יותר. כדאי שתידלק נורא אדומה ,כאשר המחיר אטרקטיבי יתר על המידה. כדאי לדעת שברשתות הענק שאת שמן אסור להזכיר-נמכרים הרבה פעמים חלקים פגומים\ממוחזרים\מתוקנים כחדשים ומומלץ לכל צרכן מחשבים או בכלל, אפילו אם הוא לא מבין במוצר, לבצע בדיקה ולבדוק ביקורות (אחרי הכל-היום יש אינטרנט וזה הרבה הרבה יותר קל מבעבר).
*אין לי ואני מניח שגם לאחרים כאן, שום כוונה לפסול או להשמיץ חנות זו או אחרת, כל הרעיון הוא לעזור לדורשי עזרה ואם יש אלטרנטיבות טובות יותר, אני מניח שכאן המקום לציין אותן..לא יהייה נכון לשלוח אדם ששואל היכן כדאי לקנות רכיב כזה או אחר, לחנות שתגרום לו חרטה וצער. וכן מותר להשמיע חוות דעת על קניה כשם שסיפרתי כמה תגובות מעל של החוויה בKSP וכן ציינתי שבחנות שאסור להזכיר את שמה, התרשמתי לטובה מיחס הטכנאים שבעבר הלא רחוק היה איום ונורא.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:23

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר