איזה באסה -
רכשתי מחשב בפלונטר לפני שבוע (מפרט שנבנה בעזרת חברי הפורום, תודה ) עם משלוח מתל-אביב לירושלים.
כשהגיע השליח החלטתי לפתוח את המחשב בנוכחותו לוודא שהכל תקין וגיליתי שהדלת של המארז שבורה.
החזרתי את כל החבילה חזרה איתו , אני מקווה שיביאו לי חזרה מחשב תקין במהרה.
המארז הגיע קצת משופשף ועם דלת שבורה ואין לדעת מה קרה לכל תכולת המחשב . בדקתי אם הדלת מתפרקת וראיתי שלא בקלות לכן פחדתי לשבור משהו שם בעצמי והעדפתי לא לגעת.
השליח פשוט אמר שהוא לוקח את כל החבילה בחזרה(היו שם עוד מוצרים מלבד המחשב). אני לא יודע איך עובדות החזרות כאלה ולכן הסכמתי.
בנתיים פלונטר הרגיעו אותי שיש להם מארז אחר מוכן בשביל לסדר את העניין במהירות אך אני חושש למצבם של הרכיבים שהיו במחשב ומקווה שהם לא נפגעו בטלטלות שוודאי עברו על המחשב בדרכים וכבר שברו את המארז.
אני ממש מקווה שזה יבוא על מקומו בשלום ואסיים את החוויה מחייך. כרגע אני קצת לחוץ - לא שילמתי 700 ש"ח על מארז כדי לקבל אותו עם שפשופים ודלת שבורה שלא לדבר על מחיר המחשב כולו ומצב החומרה מבפנים שאינו ידוע לי.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "כבר שבוע אני מחכה למחשב ובסוף המארז הגיע שבור"
בהפתעה יש לומר - פלונטר ממש לא מצטיינים בליצור איתך קשר או בלענות לטלפון. הדרך היחידה לתקשר איתם היא לשלוח להם מייל ולקבל מייל תשובה. התשובות שלהם ענייניות וקצרות .
עכשיו המחשב כאן ואני בכלל לא סגור על זה שהוא תקין.
קודם כל רציתי מחשב שקט וקיבלתי מנוע של ג'מבו - המאוורר של ה CPU (זה שמגיע עם המעבד)
מסתובב ב 4500 RPM והטמ"פ של ה CPU מתקרבת ל 80 צלזיוס - זה תקין ? יש לי מעבד e6420 .
חוצמיזה,
המארז מבולגן נורא ויש כבלים של הלוח אם שנשענים על הכרטיס מסך - איך אפשר לסדר את זה ? אם שילמתי הרכבה לא אמורים לעשות עבודה מסודרת ?
מה אפשר לעשות אם הרעש של המחשב ? בנתיים אני מתקין אותו וגם זה לוקח המון זמן באופן חשוד.
מישהו עם שכל צריך להסתכל אצלך בתוך המארז ולראות מה לא בסדר. לא יתכן שהמאוורר של המעבד (שאמור להיות המאוורר המקורי שמגיע עם המעבד) יסתובב ב 4500RPM והטמפ' של המעבד תהיה 80 מעלות, זה בלתי אפשרי.
אני חושב שאפשר לסכם את חווית הקניה ב - לא מרוצה !!!
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Kill-Machine שמתחילה ב "נשמעת הרכבה חפרנית במיוחד."
גם ההתקנה של חלונות מאוד מוזרה המסך מרצד אפילו בחלון של ה bios. אם אתם אומרים שזו טמ"פ מוזרה אני מכבה את המחשב ומחזיר להם אותו.
תודה רבה על העזרה - נראה מה פלונטר יעשו עם זה
אני חששתי מקניה מחנות מחוץ לעיר בדיוק בגלל בעיות כאלה אך קיוויתי שעם חנות אמינה שבודקת את המחשב לפני שהוא נשלח לא יהיו בעיו כאלה. אני לא יודע היכן הבעיה - אם חברת המשלוחים בעייתית (ואז יש לציין זאת אני הייתי בא לאסוף את המחשב בשמחה כדי לפתור את כל הבעיות האלה עכשיו) או החנות חיפפה .
בכל מקרה אני ממש מעוצבן !!!
נערך לאחרונה ע"י royruho בתאריך 10-05-2007 בשעה 11:06.
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "אני חושב שאפשר לסכם את חווית הקניה ב - לא מרוצה !!!"
טמפרטורה כזאת, יש בעיה עם התושבת של המאורר או שהיא לא יושבת טוב או שאין משחה מה שבטוח מחשב שמקבל חבטה יכולה גם לקצר את החיים של הדיסק קשיח ,תנסה לילחוץ את 4 הפיניםשמחזקים את המאורר ללוח יכול להיות שאחד מהםהישתחרר
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Kill-Machine שמתחילה ב "נשמעת הרכבה חפרנית במיוחד."
המחשב כבר נסע 4 פעמים את ירושלים ת"א בתנאים לא אידיאליים וזה מוכח (הפעם ה HD הגיע כשהוא לא בתושבת שלו משום שנפל והייתי צריך להחזירו למקום)
עכשיו הוא צריך לנסוע את הדרך הזו שוב -
אני מאוד חושש שאפילו אם הבעיה הזו תטופל יצוצו בקרוב בעיות חדשות הנובעות מכל הטלטולים הללו.
מה הפתרון הכי טוב למצב כזה - איזה שירות אני צריך לדרוש מהחנות כך שאקבל את הפתרון האיכותי ביותר לבעיה שלי ?
האם יש אפשרות לדרוש מחשב מרכיבים חדשים ואז אני אבוא לאסוף אותו ואהיה בטוח שהוא מטופל בזהירות ?
שלחתי להם מכתב תלונה רשמי ובו ביקשתי מחשב מחלקים חדשים, אחריות ארוכה יותר ופיצוי.
זו היתה תשובתם -
" צר לי אך לא נוכל לעמוד ברשימת הדרישות במכתב התלונה ולכן נשקול את ביטול ההזמנה כי אין סיכוי שנעמוד בדרישות כפי שנכתבו (בעיקר סעיף 5 ולמרות סעיף 6) שהמחשב יחזור אלינו נזכה אותך על כולו וניפרד בידידות תודה וסליחה "
המחשב הגיע אליהם. כעת אני ממתין לזיכוי ואז מתכנן לרכוש מחשב מסניף
KSP בירושלים. סיימתי פרק זה של הרפתקאות רכישה מרחוק לעת עתה.
למישהו יש המלצה על מארז שקט מ KSP ?
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "סליחה, אתה מערבב נושאים נפרדים,"
בינתיים מהתרשמותי פלונטר יודעים לתת שירות סביר אך בפירוש לא שירות טוב או מעולה. הם לא זמינים טלפונית ולא עידכנו אותי בפרטי הטיפול שביצעו במחשב או שהם בכלל שולחים לי אותו חזרה. רק בדיעבד לאחר שהודעתי על התקלה החדשה התקשרו אלי ודיווחו לי שהחליפו את הפאנל הקדמי במארז ואת כרטיס המסך - שניהם ניזוקו.
בנוסף לכל זאת כעת ה CPU מתחמם מה שככל הנראה נגרם מאותה החבלה שספג בהובלה הראשונה ופשוט לא התגלה אצלהם בבדיקה החוזרת. . הם הודו שלא בדקו את טמפ' ה CPU. גם אני לא הייתי בודק אם לא הייתי רואה שהמחשב מתנהג נורא מוזר ומשמיע רעש יותר נורא מזה של מאוורר הפרסקוט שיש לי בבית.
הם עדיין מטפלים בנושא - בסוף תמיד מקבלים מהם תשובה והם לא התחמקו בינתיים מאחריות. אני בכל זאת חש חוסר מקצועיות בטיפול במחשב - הן בהרכבה הקלוקלת, הן בברגים שנשארו במארז ושהייתי צריך להוציא ממנו כשהגיע, והן בכך שלאחר שבדקו אותו עדיין חזר אלי עם תקלה.
אולי אני מקרה של אחד להרבה אך אני יכול להעיד רק על המקרה שלי שעדיין לא הסתיים.
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "חייב לומר שאני מאוכזב מהסיפור הזה בעבר היה איזה"
מבחינתי, פלונטר מאבדת את מקומה בין החנויות המובילות.
אין שום תירוץ להרכבה לקוייה - זה מעיד על העסקת טכנאים חובבנים / חאפרים.
אין שום תירוץ לחוסר מענה וטיפול טלפוני - מייל / פקס אינן חלופות נוחות ולהגיע לשם זו טרחה שעדיף למנוע.
נתקלתי כבר במספר מקרים בעבר בהם הגיע חלק לא נכון במשלוח (כולל ההזמנה שלך תפוחים - דיסק קשיח אם אתה זוכר)
כל זה מצטרף לבעיות הידועות (לפחות לי):
1. אתר מבולגן ומאוד מאוד לא נוח - כולל לעיתים כפילויות במחירים.
2. חוסר מגוון בזיכרון איכותי (אין זכרונות של יצרני ביניים איכותיים).
3. חברת משלוחים בעייתית.
4. הסטוריה בעייתית - על זה סלחתי.
היתרונות שנשארו הם המחיר והידיעה שבסופו של דבר הבעיה שלך תטופל - גם אם תטרח רבות בשביל זה. בנוסף, מניסיוני האישי תמיד יש מענה במייל (מה שאי אפשר להגיד על רוב החנויות).
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "כבר שבוע אני מחכה למחשב ובסוף המארז הגיע שבור"
גם לי זה קרה פעם
חיכיתי חודש למחשב!!!!!
בסוף שקיבלתי אותו קיבלתי במקום מערכת הפעלה מילניום קיבלתי XP
זה היה יחסית בסדר
אבל המארז היה מארז מדגם ישן מאוד
היה ממש מעצבן אבל הצטערתי שלא עשיתי כלום
פשוט חיכיתי כל כך הרבה.... עשית מעשה חכם
בתגובה להודעה מספר 31 שנכתבה על ידי STING3ER שמתחילה ב "גם לי זה קרה פעם
חיכיתי חודש..."
L@P חנות מחשבים בקריית שמונה ברמה שלא נראתה בארץ חנות ענקים שמחזיקה רק מותגים ומערך של תיקונים בניפרד מהמכירות החברה שם יודעים מה הם עושים ברמה שלוקחת כל חנות שניתקלתי בה החיסרון הוא שהם לא מיתעסקים עם מכירות באינטרנט
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "כבר שבוע אני מחכה למחשב ובסוף המארז הגיע שבור"
שלחתי להם מכתב תלונה רשמי ובו ביקשתי מחשב מחלקים חדשים, אחריות ארוכה יותר ופיצוי.
זו היתה תשובתם -
" צר לי אך לא נוכל לעמוד ברשימת הדרישות במכתב התלונה ולכן נשקול את ביטול ההזמנה כי אין סיכוי שנעמוד בדרישות כפי שנכתבו (בעיקר סעיף 5 ולמרות סעיף 6) שהמחשב יחזור אלינו נזכה אותך על כולו וניפרד בידידות תודה וסליחה "
המחשב הגיע אליהם. כעת אני ממתין לזיכוי ואז מתכנן לרכוש מחשב מסניף
KSP בירושלים. סיימתי פרק זה של הרפתקאות רכישה מרחוק לעת עתה.
למישהו יש המלצה על מארז שקט מ KSP ?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "כבר שבוע אני מחכה למחשב ובסוף המארז הגיע שבור"
עשה לעצמך טובה ושכך מKSP.
הנה סיפור קטן מאוד ולא קשור אליי אבל בכל זאת:
לפני שבוע ביקרתי בKSP ירושלים כדי לקנות סטיק זיכרון DDR 1024 ובזמן שהמתנתי לתורי ניכנסו זוג מבוגרים (איש ואישה בני 60 +-) והתלוננו על מקלדת פגומה ועל כך שהם מטורטרים כבר 4 פעמים הלוך וחזור עם המקלדת, היחס של הטנאי היה מתחת לכל ביקורת ,חסר נימוס ותקיף..פחדתי שהם יקבלו התקף לב.
זה נגמר בכך שהזוג יצאו מהחנות באיומי תביעה כלפי החנות.
לא נעים להמתין בתור ולראות יחס כזה.
(אני לא נכנס בדרך כלל לKSP, זה היה מקרה מיוחד ודחוף)
ראוי לציין גם שביקרתי לפני כשבוע בחנות שאסור לציין את השם שלה ונראה שיש שפור משמעותי ביחס של הצוות כלפי לקוחות, יש אדיבות ויש סובלנות...לרגע הייתי בטוח שאני חולם
יתכן והביקורות הרעות ,גרמו להם לשנות דרכם.
מעבר לחנויות שKILL-MACHINE המליץ עליהן, יש גם את נעה מחשבים מחיפה שאולי במחירים הם לא הזולים ביותר, אבל ביחס ללקוח ובזמינות טלפונית ואדיבות-הם מצטיינים למיטב נסיוני איתם וכך גם זיגזג.
נערך לאחרונה ע"י pikachu בתאריך 17-05-2007 בשעה 00:24.
תלוי איזה.. בדרך כלל הג'נרי שלהם מחזיק יפה(מניסיון).. ועל המותגים אין בכלל מה לדבר..
בוא אני יחדש לך ולתפוחים משהו.. יום אחד הוצאתי את ההארדיסק מהמארז כדי להעביר לחבר שלי משהו ושהחזרתי אותו גיליתי להפתעתי הרבה שההארדיסק קיבל מכה וניתקע אז פתחתי אותו סתם ליראות מה הולך שם בפנים קיצר החזרתי הכל הכל חזרתי לשם ושמו לי אחד חדש מהקופסא ולא שילמתי שקל וזה היה על החמש דקות שבאתי לשם יש לי גם את הזיכרונות הג'נריים שלהם שנתתי אותם לבן דוד שלי והוא עושה איתם אוברקלוק לא ממש רציני הוא הגיע איתם ל466 מגהרץ והם אצלו כבר שנתיים.. היחס לפי דעתי בחנות שאת שמה אין להזכיר הוא מצויין אני זוכר שעוד המליצו לי על הלוח אם שלי בזמנו שהוא מחזיק מצויין עם OC ובלי..
בתגובה להודעה מספר 42 שנכתבה על ידי pikachu שמתחילה ב "ראשית, הוא מביע דיעה ומותר לו..."
הוא טועה ומטעה אחרים. זה כמו שאני יגיד שפנטיום 4 זה המעבד הכי טוב שיש (והוא ממש לא..)
בקשר לקייאספי אין לי מושג אני לא אוהב את החנות הזאת יחס חרא אבל בקשר לחנות שאת שמה אין להזכיר היחס מצויין. אתה אולי מדבר על ביקורות של פעם תביא לי משהו טרי ואז נדבר..
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי eliman שמתחילה ב "אף אחד לא אמר שאתה חייב אבל..."
עד היום פסלתי מעט מאוד חנויות ולא עלפי גחמה, אני מוכן לפרט איך מעריכים
חנות לטעמי, החנות הזאת פסולה לטעמי, יש הרבה חנויות יותר טובות.
ב. זה ממש לא סתם, כל שבוע אני רואה את המודעות של הרשת הזאת בעיתון, בלי
בושה הם ממשיכים לדחוף את הזבל הידוע בשם פנטיום 4 כאילו אין מחר, והפרות
עומדות בתור ונחלבות.
שיהיה ברור, במשל השנים האחרונות היו כל הזמן מוצרים אחרים חליפיים טובים
יותר באותם טווחי מחיר אבל העוד כמה שקלים רווח על הזבל פנטיום 4 לא הפריע
לרשת הזאת לדחוף אותו.
המעט שאפשר לעשות זה להזהיר את הציבור מהרשת הזאת שממשיכה לדחוף את
הזבל פנטיום 4.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל
נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 18-05-2007 בשעה 03:31.
תהיה בריא.. הם לא דוחפים כלום הם לא אומרים לך בוא תיקנה או אתה חייב הם רושמים באתר שלהם הצעות ממש זולות ומה לעשות שישראלים אוהבים לקנות בזול (תקנה בזול תשלם ביוקר..) זה לא לדחוף. הם רוצים להיפטר מהמלאי שיש להם אתה לא חייב לקנות מיפרט מוכן אתה יכול לקנות מהם בחלקים איך ומה שאתה רוצה.. המעט שאפשר לעשות היא לגרום לציבור לא לחפש דברים טובים בזול כי אין כזה דבר ולדעת לאילו שימושים הם צריכים את המחשב.. מי שלא מבין במחשבים ולא מתיעץ לפני קניה שלא יתפלא למה יש לו מחשב זבל אפילו באייקיופיסי לא ממליצים על מיפרטים ויש להם כמה מיפרטים מוכנים שהם ממש לא משהו..
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי eliman שמתחילה ב "תהיה בריא.. הם לא דוחפים כלום..."
ומתור אנשים יותר מקצועיים מהאנשים שמגיעים לחנות
והם לא יודעים כמעט כלום על חומרה, על איזה מעבדים
צריך ללכת ולמה אסור להתקרב.
לכן, בתור חנות הם אמורים להמליץ לו על מחשב,
זו הטעייה מכוונת, שכל מטרתה זה לגרום ללקוח שלא מבין
כלום לקנות את החומרה שיש להם הכי הרבה רווח בה.
לAMD ואינטל, יש סדרות עדיפה על הפנטיום 4 בכל טווח מחיר
ואפשר להרכיב מפרט איכותי באותו תקציב, ולא לתקוע ללקוחות
מעבד מזביע כפנטיום 4 לדורתיו.
אתה מדבר מיתוך ניסיון או סתם? בתור חנות הם אמורים למכור לו מחשב בחלקים או מורכב הם לא חייבים לתת לו המלצות (כמובן שזה יתרון בחנויות שכן..) בחנות שאת שמה אין להזכיר זה לא עובד ככה..
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי eliman שמתחילה ב "תהיה בריא.. הם לא דוחפים כלום..."
אני מסכים חלקית עם מה שאמרת.
אמת, לא כל אחד צריך מחשבי על למעט גלישה באינטרנט ואופיס.
ואף אחד לא מאשים את החברות הללו במכירת מחשבים זולים.
הבעיה היא המוסר הכפול,
חלק גדול מהחברות מצמידות שמות מפוצצים למחשבים הללו, ומציגים אותם באור שונה ממה שהם באמת.
דבר נוסף, לעניות דעתי, ואני חושב שלזאת תפוחים מתכוון, הבעיה כאן היא דחיפת מוצרים סוג ב' בידיעה שהם גורמים בעיות (כמו למשל ספק ששובק חיים לאחר חצי שנה - שנה, או זכרונות סוג ב').
אני מאמין שרוב לקוחות החנות לא קונים מחשבי High-end, אלא ממבחר המחשבים המורכבים.
מה זאת אומרת 'מי שלא מבין במחשבים ולא מתיעץ לפני קניה שלא יתפלא למה יש לו מחשב זבל'?
על זה בדיוק תפוחים מתקומם. לא יכול להיות שחנויות מחשבים יציגו מערכות מבוססות Intel D כ'מחשב סופר חזק', על זה בדיוק לקוחות מסתמכים. מנקודת המבט שלך, הם פתאים, אבל זו הבעיה, שחנות מקצועית לא צריכה להציג מפרט בעייתי כ'מושלם למשחקים'.
שוב אתם סתם מדברים באוויר תיכנס לאתר שלהם ותיראה שהם לא נותנים למחשבים שמות מפוצצים השמות של המחשבים הולכים לפי שם המעבד.. תיכנס לאתר של אתה יודע מי ותיבדוק בעצמך לא לדבר סתם באוויר.. הבעיה היא האנשים התמאים שחושבים שיש להם מחשב מושלם במחיר אפסי.. כמו באייקיופיסי אני שאלתי את הטכנאי/זה שמרכיב את המחשבים שלהם והוא נתן לי מיפרט מפוצץ במחיר פיצוץ..
לא דיברתי על חנות ספציפית. אני מדבר על התופעה הרווחת.
תן מבט במודעות שלהם בעיתוני סוף השבוע.
תבין משהו, אף אחד פה לא מכריח אותך לעשות כלום. אין ספק שלכל חנות יש סניפים פרובלמטים. אין ספק גם שלפעמים אנשים מגזימים בתיאור היחס ובבעיה בה נתקלו. כל מה שאומרים כאן מתבסס על חוות דעת לכאן ולכאן וכן מנסיון אישי.
אתה רוצה דוגמא? בבקשה.
לפני כ-4 שנים קניתי מפרט מהחנות באדום (בעיקר כי חיפשתי לוח של-MSI), ולא נתקלתי בשום בעיות, לא במחינת יחס ולא מבחינת חומרה.
לעומת זאת, במחשב נוסף שנקנה שם (לפני כשנתיים) נשרף פעמיים (!) הספק הג'נרי שלהם.
כל מה שמנסים להסביר לך, ואתה משום מה, מתעקש להתחפר בעמדתך, ששילובים מסויימים של חומרה לא הולכים ביחד. במקרה הטוב לא קורה כלום ואז כולם מרוצים. לפעמים הולך ספק, לפעמים לוח.
כל מה שאומרים לך פה נועד למנוע הישנות מקרים שכאלו. קנית ואתה מרוצה? לבריאות שיהיה לך.
תפוחים, כמו גם כל אחד אחד לא מנסה לשכנע אותך לקנות בחנות A או B. מטבע הדברים לכל אחד יש את הסניף החביב והמוכר לו, ועליו הוא ימליץ.
אף אחד לא מטעה, אתה טוען שהכל בסדר? תן מבט במפרטים המוכנים ותן לי לינק אחד, רק אחד, למחשב גיימינג ממוצע שהרכיבים יציבים שם.
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי eliman שמתחילה ב "תהיה בריא.. הם לא דוחפים כלום..."
שומעים את השם פנטיום, וחושבים על המספר הגדול ביותר שקיים (4 במקרה שלנו) ומחליטים שזה המילה האחרונה בשוק.
מה לעשות, זו עובדה, ואני חושב שכל אחד מכיר אותה.
ולעניינו, קניתי פעם אחת בKSP (מחשב מורכב שאני הכנתי לו מפרט), ולאחר הרבה זמן המסקנות התבררו לי כך:
- הם יודעים להרכיב בצורה מסודרת ומקצועית.
-לפי היחס שקיבלתי, אני לא אחזור לשם בחיים.
-מחיר זול לאחר סקר שוק די מקיף שעשיתי בזמנו.
נערך לאחרונה ע"י kingshay בתאריך 19-05-2007 בשעה 03:07.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "כבר שבוע אני מחכה למחשב ובסוף המארז הגיע שבור"
יש שני דברים עקריים:
איכות חלקים ושרות.
רוב האנשים אינם מבינים בחומרה והדילים השונים באינטרנט נורא נורא קורצים ומפתים בעיקר לפי המפרט והיציאות כמו:"מחשב חזק ומקצועי לגיימרים" וכדו'.
שיטות השיווק השונות מתרכזות בפירוט כמו:
*מארז מהודר
*שתי יציאות USB קדמיות
*משטח איכותי לעכבר
*כיסוי איכותי למסך
וכו' וכו'...ואנשים בתמימות ובטיפשות, נימשכים למלקודת כפרפר לאור וחושבים שאם המפרט כלכך מפורט, זו בטח עיסקת החיים.
אם יבוא טכנאי ויגיד להם שהוא יבנה להם מיפרט הרבה יותר טוב ואמין מחלקים הם ודאי יפסלו אותו כי הוא בטח חאפר..בונה מחלקים? מזה הדבר הזה..מחשב חייב להגיע מוכן.
בקיצור ולעניין:שווה לשלם קצת יותר ולקבל סחורה טובה יותר וכן שרות טוב יותר. כדאי שתידלק נורא אדומה ,כאשר המחיר אטרקטיבי יתר על המידה. כדאי לדעת שברשתות הענק שאת שמן אסור להזכיר-נמכרים הרבה פעמים חלקים פגומים\ממוחזרים\מתוקנים כחדשים ומומלץ לכל צרכן מחשבים או בכלל, אפילו אם הוא לא מבין במוצר, לבצע בדיקה ולבדוק ביקורות (אחרי הכל-היום יש אינטרנט וזה הרבה הרבה יותר קל מבעבר).
*אין לי ואני מניח שגם לאחרים כאן, שום כוונה לפסול או להשמיץ חנות זו או אחרת, כל הרעיון הוא לעזור לדורשי עזרה ואם יש אלטרנטיבות טובות יותר, אני מניח שכאן המקום לציין אותן..לא יהייה נכון לשלוח אדם ששואל היכן כדאי לקנות רכיב כזה או אחר, לחנות שתגרום לו חרטה וצער. וכן מותר להשמיע חוות דעת על קניה כשם שסיפרתי כמה תגובות מעל של החוויה בKSP וכן ציינתי שבחנות שאסור להזכיר את שמה, התרשמתי לטובה מיחס הטכנאים שבעבר הלא רחוק היה איום ונורא.