18-12-2006, 00:08
|
|
|
|
חבר מתאריך: 13.09.05
הודעות: 974
|
|
בקשה להתייחסות משפטים
לפני כשבוע רכשתי ב-ACE קנה ובנה, מתג לחשמל (DIMMER יותר נכון להגיד).
חשמלאי מוסמך חיבר לי אותו בבית (בהתאם לחוק החשמל). מספר ימים לאחר מכן הייתה תקלה ב-DIMMER והוא החל לבעור (כן, אני מתכוון לזה, להבה פרצה בין ה-DIMMER לקיר). כמה דקות לאחר שקפץ החשמל, זימנתי מיד את החשמלאי שינתק את ה-DIMMER, וראינו שבית הפלסטיק השחור שלו (המכסה המגן על רכיבי ה-DIMMER מאחור) צלוי וצורתו השתנתה.
הלכתי לחנות של ACE וביקשתי להחליף את המוצר. לאחר שאיש החשמל שלהם התווכח איתי על כך שהמוצר פגום ואינו יכול לקבל אותו בחזרה, הוא הסכים והביא לי בדיוק את אותו המוצר. בבחינה מחודשת של אריזת ה-DIMMER גיליתי כי אין עליו תו תקן (לא ישראלי, ולא בין לאומי) וכי בכלל האריזה שלו מאוד קיקיונית (דבר שלא שמתי לב אליו כשרכשי מראש). לא הסכמתי לקבל את המוצר ורציתי זיכוי על מנת לקנות מוצר של חברה אחרת.
מנהל המשמרת זומן. כשראה את ה-DIMMER שהחזרתי (הפגום, השרוף) הוא כלל וכלל לא הסכים לקבל אותו ואמר שאינו מוכן לקבל את המוצר. הפצרתי בו כי המוצר פגום, כי הייתה בו תקלה, כי הוא היה יכול לשרוף לי את הבית, וכי אין עליו בכלל תו תקן ישראלי, ומנהל המשמרת אמר - "זאת בעיה שלך, אתה היית צריך לבדוק את תו התקן מראש, ואני לא אחראי לשרפה בבית שלך. אתה מחזיר לי מוצר שהוא שרוף ואני לא מוכן לקבל אותו".
בשלב זה רתח דמי, הרי ברור שהוא מדבר שטויות. לא רציתי לאיים בעורך דין ובבית משפט שכן אז באמת כנראה הייתי צריך להגיע למצב כזה (וזה היה טרחה מרובה), אבל מה שכן לא ויתרתי, והתעקשתי, ואפילו תבעתי ממנו שיביא מוצרים אחרים ויראה שעליהם כן יש תו תקן ישראלי. לאחר שהוא התקשר למנהל בכיר יותר הם זיכו אותי על המוצר.
אבקש חוות דעת משפטית בעניין, שמא המוצר לא היה חוזר. דברים כאלה חוזרים ונשנים בחנויות בישראל ואשמח לדעת את זכויותי.
_____________________________________
"If you want a job done well, you do it yourself..."
|