מה עושים ברגע שחברת הטלוויזיה שלי לא באה לתקן את הבעיה(יש אחריות עדיין)?
יש לי טלויזיה של חברת Toshiba ולפני שבועיים צילצלנו לספק שלהם שנמצאים בת"א ודיברנו עם המזכירה וגם הטכנאי מעבדה והוסבר להם גם מה הבעיה בדיוק.לאחר שבוע שלא היה שום טיפול בבעיה כבר נמאס לנו וחייגנו שוב ואמרו שיטפלו בזה תוך 3 עד 4 ימים והנה כבר עבר שבוע ואין שום טכנאי ושום טלפון מהם.
אז מה שאני עומד לעשות זה קודם כל להגיע אליהם מחר ואם זה לא יעזור אני מתכוון לתבוע אותם.
וחשוב לציין שהטלוויזיה די יקרה ורק 4 חודשים.
מה אתם חושבים שכדאי לעשות?
צריך דחוף תשובה ותודה לכל העוזרים מראש!!!
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.