10-02-2006, 15:49
|
|
|
חבר מתאריך: 16.10.05
הודעות: 204
|
|
אני מאותר מטכ"ל מיום סיירות אבל שתדע שגם בגף ב'
יש מס' לא מבוטל של מאותרי מטכ"ל/ש' 13.
בצ'קים אתה לא ממריא או נוחת, את זה הצ'קר עושה, אבל 15 שניות אחרי ההמראה ולפני הנחיתה הטיסה היא כולה שלך. כמובן שיש סיליבוס מסויים(כמו מס' תרגילים שאתה צריך לעבור על-מנת לסיים את הצ'קים) שלפיו אתה צריך לעבוד: כל צ'ק מקבלים תרגיל נוסף עד שבצ'ק 10 אתה אמור לבצע את כל התרגילים ביחד ולפי סדר מסויים תוך כדי התחשבות בגבהים, במהירות ובגבולות איזורי הטיסה.
צ'קים 11-13 לומדים תרגילים מסובכים יותר("וינד אובר" WING OVER למשל)
ואז בצ'ק 13 אתה צריך לבצע את התרגילים שלמדת בצ'קים 11 ו-12 שוב בסדר מסויים ובכל המגבלות הנ"ל.
בסופו של יום זה פשוט מדהים, זה כיף, אני נהניתי ממש ואפילו אני חושב שהלך לי די בסדר, מה שמוביל אותי לשאלה שלך אם יש דרך לדעת מה רוצים מאיתנו או אם יש דרך לדעת מי עובר, אז זהו שאין כי אף אחד לא יודע מה הם מחפשים. יש כל מיני הנפצות, בכלל קורס טייס בנוי מאוד על הנפצות, אבל הם בד"כ מתגלות כלא נכונות חוץ מהסטטיסטיקות של הנופלים: כולם יודעים שבצ'קים הראשוניים נופלים קצת יותר מחצי אבל אין מישהו שיכול להצביע לך על המספר המדוייק.
קיצר, מה איתך? אתה הולך לגיבוש באפריל?
_____________________________________
"צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"
|