05-01-2006, 12:39
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
לא מתייחס לפרטי לבוש... אבל לבושה כן...
ציטוט:
במקור נכתב על ידי PERE
על ראש ה.... בוער...
אני מציע לראש העיר להשקיע את שארית הכסף בשמירת כושר טיסה של ההרווארד הסטירמן והספיט,
לא נראה לי שיטוסו עוד שנים מספר על פי מצבם.
חבל מאוד.
|
הספיט הגיע משיפוץ כשהוא אינו כשיר לטיסה (בלמים קרבורטור וכד') - לקח כמעט חצי שנה להחזירו לטיסה.
ההרווארד מושבת כי מישהו טוב בממ"ן הפיל את המנוע מהמלגזה לאחר שהנ"ל חזר משיפוץ. במצב הנוכחי ח"א מסרב לחתום עליו, וממ"ן מתמידים בנכונותם לאחסנו עד אשר ח"א יואיל בטובו ויחתום על שחרורו...
הסטירמן הכסוף עודו טס. ציפוי הבד של האדום נפגע אנושות בסופת הברד של 2002 שחוררה אותו "כאילו ירו עליו בטומי גאן". אחרי שציפו אותו מחדש, פתאום מישהו נזכר שבעצם צריך היה לעשות לו ביקורת רבתי, אבל אז הגיעו למסקנה שעדיף לקרקע את המטוס...
על המדריכות המצטלמות, התחזוקה העלובה, התאונות המיותרות ועל ההזנחה הכללית של המוזיאון ומתקניו - חבל להשחית מילים.
אבל מי שהאזין היטב לתשדירי המוזיאון בחנוכה, למד ש.... בפינת בעלי הכנף כבר יש יענים....
(למה יענים? כי זה פרוייקט שבו יגדלו במוזיאון את כל הציפורים שעל שמם נקראו מטוסים, ואל תגידו לי שלא היה מטוס "יען" בחיל האוויר...)
אפילו הציפורים שם לא במצב טיסה....
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 05-01-2006 בשעה 12:46.
|