13-12-2013, 06:30
|
|
|
|
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
|
|
למה בישראל שירות של בתי עסק הוא לא חובה כמו בחו"ל?
אני רואה כיצד מוכרים ב ebay ואתרים אחרים שקונים את הסחורה בעצמם ושולחים אותה השירות בהם מדהים בניגוד לארץ.
הזמנתי חבילה שעולה ב ebay 5$ עם עיגול כלפי מעלה ומשלוח חינם שבארץ לרכוש את אותם רכיבים עולה 120 ש"ח בערך ולא במכירה קבוצתית או פומבית אלא זה המחיר שם.
הזמנתי רכבים עם סוללות והמכס שלח חלק חזרה אותם וחלק עצר לבדיקה וגם פתח את המוצר עצמו, המוכרים או האתרים מציעים מיד החזר או משלוח חדש ובודקים בשבילך איפה המשלוח נמצא ונתנו לי גם קופון עוד לפני הפיצוי של 20% מערך המוצר ושוב בלי לבקש בכלל.
הזמנתי רכיבים שעולים מעל סכום כל שהוא אך מתחת לגבול של המכס והמוכר נתן גם משלוח מהיר על חשבונו בלי שאני שאלתי אם מגיע לי או לא. הוא נתן בחירה גם של כמה חברות שונות.
הזמנתי עכשיו כבלים למארז שלי חריגים בארוך שלהם יחסית לארץ והם אבדו בדואר בישראל איפה שהוא, והמוכר בלי ויכוח הסכים לתת החזר,אבל בקשתי ממנו אם אפשר לשלוח חבילה אחרת והוא הסכים לזה על חשבונו ואם זה גם לא יגיע הוא מוכן עדיין לתת החזר.
הזמנתי לי סוללה של נייד לפני שנה וחצי שהדואר פה איבד אותה לחודש וחצי והמוכר הסכים לשלוח אחרת מיד, אבל כאשר היא הגיעה בדואר התחברתי לאתר של ebay ואמרתי לו שהיא הגיעה אליי ואין צורך לשלוח אחרת. אני יודע שיש ישראלים שלא אומרים את זה למוכרים ולוקחים את הזיכוי או מוצר נוסף חינם ולדעתי זה ממש לא יפה מצד לקוח לעשות דבר כזה למוכר הגון.
אני יודע שיש בפורום הזה אנשים שחיים בחו"ל או חיו בחו"ל ולכן אני שואל את השאלה אותכם למה דווקא כאן מה גורם לנו הישראלים להיות צרכנים או מוכרים עם אופי כזה לרמות אחרים במחיר, יחס או שירות?
_____________________________________
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google
|