18-08-2014, 15:59
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.06.10
הודעות: 462
|
|
תודה על התמונות, סירפד.
מצחיק-עצוב שעם כל ההתקדמות הטכנולוגית הגלומה בכרב"מ הזה, מתכנני המערכת בחרו
לעגן את כבל הגרירה לידית מכסה המנוע עם איזה שמרלינג.
אוקי, אוקי, לא לפתוח עלי באש, עמיתי הגולשים, זה היה בצחוק.
עכשיו ברצינות, האם יצא לך סירפד לראות את פנים הנגמ"ש? האם מערכת הניהוג הנשלטת
מרחוק מחוברת ישירות למכלולי תמסורות הכח או שמדובר פשוט בבוכנות פנאומטיות
המוברגות למוטות ההיגוי ('הסטיקים') של הנגמ"ש ולדוושות שבתא הנהג?
אני שואל משום שעל פניו נראה זול ופשוט יותר לחבר את מוטות ההיגוי והדוושות באמצעות בוכנות
כאלו למערכת השליטה מרחוק, אולם אני מניח שמתכנני מערכת השליטה רצו להשאיר את האפשרות
לנהיגה רגילה בנגמ"ש.
קשה לי לראות איך אפשר לנהוג בצורה רגילה בנגמ"ש, כאשר תא הנהג, הצפוף ממילא, עמוס
בבוכנות ובמוטות של מערכת הניהוג מרחוק.
_____________________________________
"Watch your thoughts, for they become words.
Watch your words, for they become actions.
Watch your actions, for they become habits.
Watch your habits, for they become your character.
And watch your character, for it becomes your destiny.
What we think, we become."
מרגרט ת'אצ'ר
כל האמור בפוסט לעיל הינו הבעת דעה בלבד ואין לייחס לדברים משמעות אחרת.
אנא הקפידו על ביטחון מידע והימנעו מכתיבת פוסטים המכילים מידע האסור בפרסום.
בשום אופן אין לראות בפוסט הכתוב לעיל בקשה, המלצה, השראה או עידוד לפרסום מידע האסור בפרסום ו/או לביצוע עבירה על חוקי המדינה, על הנחיות רשות שלטונית או רשות ממונה, על הנחיות גוף ציבורי או פרטי, על הנחיות המייצגים גופים אלה כאמור או על הוראת כל דין.
|