07-03-2009, 16:39
|
|
|
חבר מתאריך: 28.09.04
הודעות: 5,708
|
|
רק בשנים הראשונות לשרותם בחיל ניתן היה לעבור עם המטוס יותר מכפליים ממהירות הקול. בהמשך התקינו עליהם עוד ועוד דברים (בעיקר עבור שיפור יכולת חימוש ותמרון) וההתנגדות האוירית של המטוס היתה גבוהה מידי. המטוסים ה"חלקים" שנותרו היו בעיקר מטוסי הצילום ולא היתה סיבה להתאמן בהגעה למהירות כזו, מה גם שהדבר צרך דלק בצורה מטורפת (עיקר האימונים היו בתקופת ה"אפרוחים", מטוסי הצילום הסובייטיים. רוב ההגעות למהירות היו בעת דימוי אוייב, אם כי היו גם אימונים יעודיים להגעה למהירות, בשלב ההסבה באותה תקופה). ואם אני טועה, אנא תקן את דברי.
הנה צילום של הסמל. מאחר והוא איננו אליפטי, אני מניח שלא בו המדובר.
לגבי "סיכה קטנה הנענדת ע"ג כנפי הטיס, היא מוענקת לטייסים לציון 25 שנות שירות", נדמה לי שגם כאן לא מדובר בסיכה אליפטית אלא עגולה (אם אינני טועה הצילום הבא הוא של סיכה זו):
ובדרך כלל מי שמקבל אותה כבר אינו הולך עם מדים.
כך שצריך להעלות אפשרויות אחרות.
נערך לאחרונה ע"י yaari בתאריך 07-03-2009 בשעה 16:43.
|