לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-01-2009, 01:25
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
מידע חדשות צו"ב מרוסיה - ינואר 2009

חיל היבשה של פרו ירכוש 244 טילי נ"ט "קורנט"


מוסקבה, 12 בינואר. (ARMS-TASS). חיל היבשה של פרו מתכוון לרכוש 500 טילי נ"ט שיכללו "קורנט" רוסי ו-"ספייק" ישראלי, בעלות הכוללת של 73 מיליון דולר. הרכישה תבוצע במסגרת תוכנית השידרוג של הכוחות המזויינים, כך מוסרת סוכנות Infodifesa על סמך העיתון הפרואני Republica.

חיל היבשה של פרו רוכשים אמצעי נ"ט מודרניים שאמורים להחליף את מערכות הנ"ט 9M14M "מאליוטקה" (AT-3 Sagger), אשר נמצאים בשירות החל משנות ה-70. אם זאת, הסיבה העיקרית לרכישה, לפי הדיווחים, היא רכישת סדרה גדולה של טנקי מערכה עיקריים Leopard-2A4 ע"י צ'ילה (כאשר למדינה הזאת יש וויכוח טריטוריאלי עם פרו). המערכות נ"ט החדשות, שנרכשות בבמסגרת התוכנית Valer, מתוכננות להיכנס לשימוש עצצאי וגם יחד עם הטנקים שנרכשים והקיימים.

כפי שנמסר, בבחירת המערכות השתתפו "משרד פיתוח מכשירים טולה" (KBP Tula) [הרוסי], חברה דרום-אפריקאית Denel, ו-Rafael הישראלי. אחד תנאים העיקריית לרכישה היא יכולת להתמודד עם טנקי Leopard-2A4. כיוון שתקציב הביטחוני של פרו קטן מזה של צ'ילה, המדינה הזאת שואפת להמציא פיתרון אי-סמטרי לגידול היכולת הצבאית של המדינה השכנה.

בהליך הערכת המערכות חיל היבשה הפרואני החליט שלא לרכוש את המערכות Ingwe של חברת Denel. בשנת 2006, הועדה של חיל היבשה הפרואני שהוקמה על מנת לבחור את המערכות האפשריות, המליצה על "קורנט", אבל בזמן האחרון נבדקת גם האפשרות לרכוש מערכות Spike ישראליות. שתי החברות הציגו את המערכות שלהן וערכו נוסוי שטח תוך השתתפות של הנציגים הפרואניים, שביקרו ברוסיה ובישראל. כתוצאה מכך הוועדה החליטה על רכישת שני סוגי הטילים, למרות שבמקור תוכנן לרכוש רק מערכת אחת.

לפי המידע הקיים, לשם גיוון הספקים הוחלט לרכוש 224 טילי "קורנט" במחיר של 25 מיליון דולר ו-244 טילי Spike במחיר של 48 מיליון דולר. עלות הטיל Spike נערכת ב-196 אלף דולר, ושל טיל "קורנט" - בסביבות 102 אלף דולר.

המקור במשרד ההגנה של פרו אישר לעיתון, שהחוזה עם KBP כבר נחתם במסגרת ההסכם לשיתוף הפעול ההגנתי בין פרו ורוסיה.

כמו כן, תאגיד OPK Oboronprom ומשרד ההגנה הפרואני חתמו בנובמבר על הסכם מסגרת להקמת מרכז לשירותי תחזוקה ותיקונים בשביל מסוקי Mi-8, Mi-17 ו-Mi-26T.

נכון לעכשיו מתבצע החיפוש אחרי מקור פיננסי למימוש הסכם רכישת טילי Spike, אשר עלותם עולה באופן משמעותי על זו של הטילים הרוסיים.

יחד עם רכישת מערכות נ"ט משרד ההגנה הפרואני מתכוון לרכוש, במסגרת התוכנית "אוגרטה", 80 עד 140 טנקים מודרניים בעלות כוללת של כ-156 מיליון דולר. הם אמורים להחליף את 350 טנקים T-55 מהייצור הסובייטי שנרכשו בשנים 1973-1978 וחמושים בטילי "מאליוטקה" (AT-3 Sagger), וגם 110 טנקים AMX-13 הצרפתיים, שנכנסו לשירות החל משנת 1958 ושנת 1965. משרד ההגנה של פרו בחר, כאפשרות המעודפת לרכישה, את הטנקים T-72M1 הרוסי ו-PT-91M Twardy הפולני (כאשר הנטיעה היא יותר לכיוון טנק הרוסי).

רכישת מערכות נ"ט וטנקים נערכת במסגרת התוכנית לשידרוג הכוחות המזוינים של פרו בשנים 2007-2011, כאשר העלות הכוללת שלה אמורה לעמוד על כ-654 מיליון דולר. במסגרת התוכנית הנ"ל מתוכנן גם לבצע תיקונים ושידרוגים של 8 מתוך 19 מטוסי קרב MiG-29 שנמצאים בשירות, 8 מתוך 18 מטוסי תקיפה Su-25, 4 מתוך 12 מטוסי קרב Mirage-200 ו-4 מתוך 16 מסוקי Mi-25.

לפי המקורות בחיל היבשה הפרואני, בנוסף למערכות נ"ט מתוכנן לרכוש השנה 10 אלף רובי סער, מערכת תקשורת לוויינית וחימוש ארטילרי. חיל הים מתכנן להשלים את רכישת 8 מסוקי Sea King, שני פריגטות איטלקיות משומשות ו-2 נחתות טנקים מדגם Newport בעלות כוללת של 110 מיליון דולר.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 13-01-2009, 02:15
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
מידע מנכ"ל אחד בשביל "סוחוי" ו-"מיג"
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צו"ב מרוסיה - ינואר 2009"

מיכאיל פוגוסייאן התחיל בעבודתו כמנכ"ל חברת RSK MiG

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

מוסקבה, 12 בינואר. (ITAR-TASS). מיכאיל פוגוסייאן התחיל בעבודתו בתור מנהל הכללי של חברת RSK MiG, כך נאמר בהודעה של החברה.
ב-11 בינואר מ' פוגוסייאן לקח חלק בישיבת התיעצות מורחבת ב-RSK.

לפי דבריו של ראש UAC אלכסיי פדורוב, מ' פוגוסייאן שומר על תפקידו כמנכ"ל חברת "סוחוי" וסגן הנשיא הראשון של UAC לענייני תיאום התוכניות.

לפי דבריו של א' פדורוב, עבודתו של מנכ"ל תאגיד MiG תכוון ליצירת במסגרת ה-UAC היחידה העיסקית "תעופה צבאית".

נשיא ה-UAC גם ציין, ש-"מיכאיל פוגוסייאן מכיר היטב את המצב ב"מיג", כיוון שהוא פעל נמרצות בדירקטוריון של התאגיד".

מצידו הודיעה מ' פוגוסייאן ש-"בשנת 2009 RSK MiG יספק מטוסים למשרד ההגנה הרוסי וללקוחות זרים.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 13-01-2009, 10:54
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
חיל האוויר הרוסי רוכש את המיגים "האלג'יריים"
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צו"ב מרוסיה - ינואר 2009"

העליה של המיגים

נחתם החוזה בעלות של יותר מ-20 מיליארד רובל להספקת מטוסי קרב MiG-29 "האלג'יריים" לחיל האוויר הרוסי

אלכסיי ניקולסקי, Vedomosti

13.01.2009

מקור במשרד ההגנה מסר ל-Vedomosti, כי לפני כמה ימים נחתם החוזה בין המשרד ל-RSK MiG להספקת 28 מטוסי קרב MiG-29SMT "האלג'יריים" לחיל האוויר. מחיר העיסקה עולה על 20 מיליארד רובל [לפי שאר הרובל הנוכחי - כ-670 מיליון דולר]. את הידיעה הזאת אישר גם מנהל אחד המיזמים של השיתוף התעשייתי, אשר לוקחים חלק בבניית המטוסים הללו. הוא הוסיף, כי בקרוב יוחלת גם על כישת 6 מטוסי קרב-אימון MiG-29UBT, אשר גם הם נבנו במסגרת החוזה עם אלג'יריה שבוטל בתחילת השנה [הקודמת]. ב-RSK MiG סירבו להגיב.

החוזה להספקת 34 מטוסי MiG-29 בעלות של 1.28 מיליארד דולר לאלג'יריה נחתם בשנת 2006, אלא שבתחילת 2008 הצד האלג'ירי ביטל אותו, בנימוקים של בעיות טכניות במטוסים ושימוש בחלקים משומשים. 15 מטוסים שסופקו הוחזרו לרוסיה ועברו בדיקות, אשר הוכיחו את כישרותם המלאה, ומפרד חיל האוויר אנטולי זלין הודיע על אפשרות לרכוש את המטוסים.

ביטול החוזה האלג'יראי היווה לא רק מכת תדמית קשה בשביל הייצוא הביטחוני הרוסי, אלא גם ייצר חור גדול בפיננסים גם של RSK MiG עצמו (אשר החובות שלו בשנה שעברה עלו על 40 מיליארד דולר), וגם של הספקים שלו, כך מוסר מנהל אחד המיזמים-הספקים. רק החוב של "מיג" לייצרן המנועים - מפעל ע"ש צ'רנישוב, מהווה 3 מיליארד רובל, וייצרני הטילים לא קיבלו יותר מ-80 מיליון דולר תמורת האמל"ח שכבר סופק, הודיע המנהל.

בשנה שעברה "מיג" היה בין המיזמים האסטרטגיים הראשונים, אשר להם הבטיחה הממשלה תמיחה בזמן המשבר, והחוזה עם חיל האוויר הוא אחד הפעולות הנ"ל. באופן פרדוקסאלי, הודות למקרה הזה חיל האוויר הרוסי קיבל לראשונה ב-15 השנים האחרונות מטוסי קרב מודרניים, אשר ביכולות שלהם עולים על שאר מטוסי קרב שנמצאים בשירות, מסביר המומחה של המרכז לניתוח אסטרטגיות וטכנולוגיות (CAST) קונסטאנטים מאקיינקו.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 26-01-2009, 09:47
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
מידע ניסוים חוזרים של הטיל "ברהמוס" יתקיימו תוך חודש ימים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צו"ב מרוסיה - ינואר 2009"

ניסוים חוזרים של הטיל "ברהמוס" יתקיימו תוך חודש ימים


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://img217.imageshack.us/img217/9971/77215js9.jpg]


מוסקבה, 23 בינואר. (ARMS-TASS).
נציגי החברה לחקר ופיתוח ביטחוני (DRDO) של משרד ההגנה ההודי, אשר ביום שלישי בעבר הודיעו על שיגור מוצלח של טיל שיוט על-קולי "ברהמוס" בגירסתו הקרקעית, כעבור כמה זמן התודעו שהניסוי לא היה מוצלח, כך מוסרת Press Trust of India. לפי המידע המעודכן, עקב תקלה הטיל ירד מהמסלול המתוכנן בשלב הסופי של מעופו ולא הצליח לפגוע במטרה. ניסוי הגירסא הקרקעית של "ברהמוס" התקיימו ב-20 בינואר בתנאי מדבר תוך שימוש במתקן משגר אנכי. על פי הודעתם של מפתחי הטיל, שיגור ניסיוני חוזר יתקיים כעבור חודש ימים, לאחר ניתוח סיבות התקלה והכנסת שינוים נדרשים.

כפי שמסר ל-"Times of India" ראש חברת "ברהמוס איירוספייס" סיואטחאנו פיליי, פיתוח הטיל עצמו כבר הסתיים. המטרה העיקרית של הניסוים הייתה בדיקת המערכת ההנחייה החדשה של הטיל המשופר "בלוק 2" של זרוע היבשה ההודי, אשר הייתה אמורה לפגוע במטרה מסויימת קטנת מימדים בעלת שטח חיתוך מכ"מ קטן בסביבה מרובה מטרות.

קשאי המטרה שהוצבה דרשו פיתוח מערכת הפעלה חדשה בשביל הטיל. מיכשור הטיל פעל כמתוכנן. השגיאה הייתה בתוכנה. נכון לעכשיו המפתחים בודקים שנית ומכניסים את השינוים הנדרשים לאלגוריתמים. ניסוים חוזרים יתקיימו תוך חודש ימים. לפני כן הטיל נוסה בהצלחה כ-20 פעם.

משרד ההגנה ההודי כבר חתם על חוזה רכישת ציוד ואמל"ח לשני אגדי "ברהמוס" בעלות כוללת של 83,52 מיליארד רופי (כ-1,7 מיליארד דולר), שכולל 134 טילים, ארבעה מרכזי פיקוד ניידים, 10 משגרים אוטונומיים על פלטפורמת המסעית "טטרה" 12X12. זרוע היבשה ההודי קיבל סוללת טילי "ברהמוס" ראשונה בגירסא קרקעית LACM ביוני 2007.

חיל הים ההודי קיבל לשירותו את הגירסא הימית של "ברהמוס", התקין משגרים בכמה מן הספינות של חיל הים, וחתם על החוזה בשובי של 7,11 מיליארד רופי (כ-150 מיליון דולר) לרכישת 49 טילים. בעתיד צוללות של חיל הים הודי יצויידו במשגרים אנכיים. בתחילת ינואר שני מטוסי קרב Su-30MKI של חיל הים ההודי נשלחו לרוסיה כדי לעבור שידרוג, אשר יאפשר להם לשגר טילי "ברהמוס" בגירסתם האווירית.

"ברהמוס" הוא טיל שיוט דו-שלבי [למעשה הטיל הוא חד-שלבי שמצוייד במאיץ רקטי], המסוגל לשאת ראש-קרב של 300 ק"ג למרחק של 290 ק"מ, ולהגיע למהירות מעוף מירבית של 2,8 מאך, אשר גדול פי 3,5 ממהירות טיל שיוט נגד ספינות אמריקאי "הרפון". צפוי שמהירות טיל "ברהמוס" היפר-קולי החדש, הנמצא כרגע בשלבי פיתוח, יגיע ל-5,26 מאך.

לצבא הודו תוכניות ארוכות טווח לפיתוח טיל שיוט קרקעי המצוייד בראש-קרב גרעיני וטווח טיסה של יותר מ-1,500 ק"מ.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 06-02-2009, 13:29
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
רוסיה וסין חתמו על הסכם הספקת יותר מ-100 מנועי סילון בשביל מטוסי קרב קל J-10
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צו"ב מרוסיה - ינואר 2009"

מוסקבה, 4 בפברואר. (ITAR-TASS). רוסיה סגרה חוזה ראשון בשנת 2009 להספקת יותר ממאה מנועי AL-31FN למטוסי קרב קלים J-10, כך הודיע מנכ"ל Rosoboronexport אנטולי איסאייקין ברעיון שהתפרסם היום בעיתון Nezavisimaya Gazeta.


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

"לפי דעת האנליטיקאים המובילים בעולם, הרפובליקה העממית הסינית תמשיך ברכושת מטוסי תובלה צבאיים, כולל גם מטוסים אסטרטגיים, מטוסי תדלוק, מטוסי בקרה ושליטה אווירית ומטוסים לנושאות המטוסים, וכמו כן מנועי המטוסים. העניין הרב של המדינה הזאת קיים גם במערכות נ"מ. השותפים שלנו [כלומר הסינים] מפנים גם תשומת לב מרובה גם לחידוש חיל הים שלהם באמצעות ייבוא ביטחוני", הודיע איסאייקין.

יחד עם זאת, ראש Rosoboronexport ציין גם, שהרחבת האזורים הגיאוגרפיים של הייצוא הרוסי הביטחוני וגידול בנפח שלו גורמים באופן טבעי לצימצום חלקה של סין בייצוא ביטחוני רוסי. "ייתכן מאוד שמ-40% הוא [החלק הסיני בייצוא ביטחוני רוסי] ירד ל-10%. זה לא מפחיד אותנו, שהרי נפח המכירות עדיין נשאר גבוה", הוא הדגיש.

---
פרטים נוספים: סך עלות העסקה היא כ-0,5 מיליארד דולר תמורת יותר מ-120 מנועים. ההודעה מראה על כך, שהמנוע "הסיני" (כלומר העתק לא מורשה של המנוע הרוסי) WS-10 לא הצליח. השמועות מדברות על אורך חיים של המנוע הסיני הוא כ-20-30 שעות בלבד (!!!).
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 07-02-2009, 03:08
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
באומסק החל ייצור סדרתי של מנועים למערכת טילים Iskander-M
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "חדשות צו"ב מרוסיה - ינואר 2009"

אומסק, 6 בפבקואר - RIA Novosti. חברת OMKB באומסק החלה בייצור סדרתי של מנועים בשביל מערכת טילי קרקע-קרקע טקטית חדשה Iskander-M, כך הודיע ביום שישי ל-RIA Novosti סגן מנכ"ל OMKB ואלריי קובלצ'וק.

"הזמנה לייצור המנועים הגיעה ממשרד הביטחון של הפדרציה הרוסית. הסדרה הראשונה של המוצר, אשר תייוצר ע"י OMKB, אמורה להגיעה ללקוח בסוף פברואר", הוא סיפר.

לפי דבריו, על מנת שההזמנה תושלם בזמן, ישנה אפשרות שהחברה תעבור ליום עבודה של 12 שעות. "בנוסף לכך, עד אמצע פברואר יקלטו במפעל עוד כמאה איש, קודם כל מפעילי מכונות [milling-machine operators, metal turners]", ציין קובלצ'וק.

המרועיין של הסוכנות [RIA Novosti] סיפר, כי הזמנה ממשלתית גדולה לייצור המנועים, אשר התקבל ב-OMKB, תספיק ל-5 שנים הקרובים. הוא ציין שהתשתית של פיתוח, מעבדה, ייצור וניסוי של OMKB איפשרו לחברה לבצע את סך כל העבודות הדרושות: החל מפיתוח המנוע ועד לייצור שלו ובדיקת התאמתו לתקנים.

קובלצ'וק סיפר גם, שמערכת טילים בליסטיים אופרטיבית-טקטית מדוייק Iskander-M נועד להשמיד מטרות קרקעיות שונות: מערכות טק"ק, ארטילריית ארוכת טווח, מערכות ומתקני נ"מ ונגד טילים. "המערכת הזאת נבדלת בניידות גבוהה, הפעלה חמקנית, זמן הכנת שיגור קצר. בנתונים הטכניים שלו Iskander-M עולה על כל המקבילים שלו בעולם", הוא הסביר.

לדבריו קובלצ'וק, OMKB מתמחה בפיתוח, ייצור ותיקון מנועי טורבינות גז קטני מימדים לשימוש צבאי ואזרחי. "למיזם ישנם טכנולוגיות חדשות ופיתוחים משלו, יש לו מומחים מיוחדים במינם", אמר קובלצ'וק. הוא גם הוסיף, ש-OMKB נכלל ברשימת המיזמים החשובים מבחינה אסטרטגית של המחוז אומסק, מה שמבטיח לחברה קבלת תמיחה [בזמן משבר כלכלי עולמי] מהרשויות הפדראליות.

---
נקודות עיקריות לדעתי:
1. מדובר בטילי שיוט החדשים;
2. יש רמז עבה במיוחד על כך שזה נועד לשמש גם כנגד מערכת נגד טילים בליסטיים באירופה;
3. ההזמנה תספיק למפעל ל-5 שנים. כלומר מדובר כאן כנראה בהזמנה של מאות מנועי טילים.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.


נערך לאחרונה ע"י Centurion בתאריך 07-02-2009 בשעה 03:10.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:29

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר