23-02-2006, 19:29
|
|
|
|
חבר מתאריך: 20.12.03
הודעות: 1,613
|
|
הבנתי, היתה חסרה לי שורה של ה addlistener
אבל עכשיו אני בבעיה אחרת... אני אביא לכם את כל הקוד, הבעיה היא שהתנועה של הטנק
לא חלקה, שמתי trace לאובייקט טנק ושמתי לב שכל לחיצה של "חץ ימין" ה trace מופיע
20 פעמים... למה זה קורה? הוא אמור להופיע רק פעם אחת....
קוד:
var tank=_root.tank;
var mortar=_root.mortar;
var mortarCounter=1;
var MoveSpeed=10
var ScrollX=_root.mainview.mountains._width/3;
var scrollStart;
function whlAction(Action) {
if (Action) {
tank.w1.play()
tank.w2.play()
tank.w3.play()
}
else {
tank.w1.stop()
tank.w2.stop()
tank.w3.stop()
}
}
tank.onLoad=function() {
whlAction(false)
mortar._visible=false
ScrollStart=false
}
tank.onEnterFrame=function() {
//trace("entering frame")
Dwn=new Object();
Dwn.onKeyDown=function() {
switch (Key.getCode()) {
case Key.right:
whlAction(true)
trace(tank)
if(tank._x<ScrollX) {
tank._x+=MoveSpeed
}
else {
ScrollStart=true
}
break;
case Key.left:
for(i=1;i<3;i++)
tank["w"+i].stop()
this._x-=MoveSpeed;
break;
case Key.UP:
if(this.cannonR._rotation <> -50) {
this.cannonR._rotation-=movespeed
}
break;
case Key.DOWN:
if(this.cannonR._rotation <> 0) {
this.cannonR._rotation+=movespeed
}
break;
}
}
Key.addListener(dwn)
}
_____________________________________
"אין מה למהר כי אין לאן להגיע"
נערך לאחרונה ע"י snoopy22 בתאריך 23-02-2006 בשעה 19:39.
|