20-02-2006, 11:21
|
|
|
|
חבר מתאריך: 09.11.01
הודעות: 308
|
|
מחשב נייד - ביצועים מול שירות לקוחות
היי!
ברשותי כ-7000 ש"ח ואני מעוניין לקנות מחשב נייד להרצה של ישומים כבדים יחסית מבחינה חישובית. לכן חשובים לי ביצועי המחשב.
מניסיון, אחריות על המוצר היא דבר חשוב ואני לא רוצה להתפשר על 3 שנים של אחריות איכותית.
אני מתלבט בין שני דגמים במחיר דומה אך ה-LG חזק יותר משמעותית:
R50e UR0U2IZ IBM
LG LS70 F36
במקרה של IBM עלי להוסיף כ 900 ש"ח להארכת האחריות משנה לשלוש שנים, ומניסיון חברים, האחריות שלהם מהירה ואמינה.
לגבי LG, יש שנה אחריות בין לאומית ועוד שנתיים של היבואן שלהם בארץ - קבוצת י.ח..
התקשרתי למעבדת תיקוני הניידים של י.ח., ודיברתי עם מנהל מעבדת התיקונים - שמעון.
לכאורה מיותר לשאול דווקא אותו לגבי איכות השירות שהוא נותן, אך דווקא בגלל הישירות שבזה, ציפיתי לתגובה כנה - שפשוט יגיד לי, "השירות שלנו טוב!"
התגובה שקיבלתי ממנו הייתה קטנונית ומעליבה, שבכלל אני מעיז להתקשר ולשאול אותו על טיב השירות שהוא נותן.
עקב כך אני נוטה לוותר על ה-LG למרות הכדאיות הכלכלית שלו...
מה דעתכם?
יש למישהו ניסיון עם ניידי LG והיבואן בארץ?
תודה רבה,
מקס.
UR0U2IZ [התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.g-tech.co.il/images/transparent.gif]
|