11-02-2006, 13:49
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
|
|
מקרה שהיה לי עם הראוטר והתמיכה שלא קיבלתי מבאג סטור
אני רושם את זה בעיקר כדי שאנשים יבינו ממה צריך להתרחק, אני אתחיל בזה שאין לי הרבה ניסיון ברשתות, אני סתם משתמש בייתי שמבין מעט.
יש לי קו ADSL עם מודם סמסונג וראוטר 3COM שקניתי מבאג סטור כפר סבא ב2004, אני מחובר למחשב נייח ולמחשב נייד בחיבור אלחוטי.
ביום חמישי בבוקר גיליתי שאין לי אינטרנט, הבחור בנטוויזן עשה את כל הבדיקות ואמר שלפי מה שהוא רואה יש לי בלאגן בקו טלפון, לדעתו זה או הראוטר או בזק, התקשרתי לבזק אמרו לי שאין שום בעיה בקו. חיברתי את המודם של סמסונג ישירות למחשב ללא ראוטר ובאמת האינטרנט התחיל לעבוד.
הסקתי שבגלל הברקים הלך הראוטר, ולכן החלטתי ללכת לבאג סטור בקניון ערים כפר סבא כדי לראות מה אפשר לעשות.
הגעתי לבאג סטור, אמרתי לו שהראוטר עובד אבל המחשב לא מצליח להתחבר לאינטרנט, המוכר שאל אותי מתי קניתי את המוצר, אמרתי לו שב2004 והוא מיד ענה שהאחריות פגה והוא לא יכול לעזור לי, שאלתי אותו מה כן אפשר לעשות והוא בלי לחשוב פעמיים אמר "תיקון יעלה לך יותר, אני ממליץ לך לקנות ראוטר חדש" והוא היה כל כך נדיב שהוא עזר לי למצוא את הראוטר הכי זול בחנות. החלטתי לא לקנות עדיין, הודתי לו בנדיבות וחזרתי הבייתה.
כשהגעתי הבייתה החלטתי לנסות שוב לחבר את הראוטר ולראות מה לא בסדר, נכנסתי לכתובת של הראוטר (שוב, אני לא מבין גדול ולא כל כך רצית לשחק סתם בהגדרות) ומה אני מגלה לתדהמתי - ברגע שנכנסתי לראוטר הופיע לי "אשף ההתחברות" שלו, דבר שאמור לקרות רק שמפעילים אותו בפעם הראשונה, מיד הבנתי שהבעיה הייתה שהראוטר התאתחל, הכנסתי את הנתונים מחדש ו- המחשב התחבר לאינטרנט.
אני לא כועס על נטוויז'ן, למרות שלפי דעתי האיש תמיכה יכול היה לעלות על זה שזאת התקלה הראוטר לא שלהם ולכן אני לא מצפה שהוא יפתור לי את הבעיה, אבל באג סטור איכזבו אותי לחלוטין, הם לא ניסו להביא לי תמיכה מינימלית, רק ניסיון עלוב להוציא עוד כסף בחנות. כמעט שילמתי 400 שקל בגלל שהמכשיר הקודם התאתחל. להבא אני אדע לקנות רק בחנויות שמציעות תמיכה ומוכנות לעזור. הקטע הכי מגוחך שאנחנו קונים ברשתות גדולות כי הם נחשבים יותר אמינים ולפעמים אנחנו מוכנים להשקיע עוד מעט שקלים כדי לקנות מחברה "אמינה".
אז זהו אני עם באג סיימתי, לא חוזר לשם לעולם.
|