לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 01-01-2006, 14:04
  שונרא1 שונרא1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.06.03
הודעות: 11,248
שרון עומד לעבור ניתוח, במהלכו הוא יטושטש וסמכויותיו כל הנראה ילקחו ממנו באופן זמני

ראש הממשלה יעבור צינתור ביום חמישי



לשכת ראש הממשלה הודיעה רשמית: שרון יאושפז ביום חמישי בבוקר לצורך צינתור ובשלב זה לא נקבע לו ממלא מקום. דוברו מסר עוד שההחלטה על מילוי המקום תתקבל בהתייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ורופאיו של ראש הממשלה. לפני הצינתור יטושטש שרון לפרק זמן מוגבל
רוני סופר



חוזר לבית החולים: מ"הדסה עין כרם" נמסר בצהריים (יום א') כי ראש הממשלה, אריאל שרון, יעבור צינתור בבית החולים ביום חמישי הקרוב לצורך תיקון המום שהתגלה בליבו. עוד נמסר כי ראש הממשלה יישאר בהדסה כ-24 שעות והוא אמור להשתחרר ביום שישי אחר הצהריים.




הצינתור ייערך על ידי בכירי הקרדיולוגים בהדסה בראשות מנהל מערך הלב במקום, פרופ' חיים לוטן, ובשיתוף עם מומחים נוספים בתחום, שאינם מבית החולים. עוד נמסר כי נעשות ההכנות לאבטחת ראש הממשלה בזמן הטיפול בבית החולים.



לשכת ראש הממשלה הודיעה רשמית כי שרון יאושפז ביום חמישי בבוקר לצורך צינתור ובשלב זה לא נקבע לו ממלא מקום. דוברו מסר עוד שההחלטה על מילוי המקום תתקבל בהתייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, והרופאים.



על פי התוכנית יאושפז שרון ביום חמישי הקרוב במחלקה הקרדיולוגית של ביה"ח הדסה עין כרם, ולפני הצינתור יטושטש ראש הממשלה לפרק זמן מוגבל.

בית החולים

"שרון כשיר" / אפרת וייס ורוני סופר

מבית החולים נמסר במסיבת עיתונאים בשבוע כי המשך הטיפול בו יהיה יומיומי. פרופ' בן חור ביקש להדגיש: ראש הממשלה בשום שלב לא איבד הכרה
לכתבה המלאה






על פי המידע שנמסר ללשכת רה"מ הוא יהיה מאושפז בבית החולים ל 24 שעות, ואחריהן הוא צפוי לצאת ולנוח בביתו בחוות השקמים.



רופאיו של ראש הממשלה אמרו במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר כי פעילות הצינתור תידרוש טישטוש בלבד של ראש הממשלה והפעולה שיעבור שרון נועדה לסתום חור שהוא מום מולד בין שני חלקי הלב. במהלך פעולה זאת מושחלת מטריה זעירה באמצעות הצנתר אשר נפתחת ואוטמת את החור.



"אחרי הצנתור - הוא ישוב לפעילות מלאה"



המום המולד בלבו של שרון הוא זה שגרם על פי החשד את הארוע המוחי ממנו סבל ביום ראשון לפני שבועיים. מדובר בתופעה הקיימת, לדברי רופאיו ב-15 אחוזים ויותר מהאוכלוסייה בישראל.




לדברי הרופאים, מום זה לא נתגלה עד לבדיקת ה"אקו-לב" אותה עבר שרון באמצעות צנתר לאחר הארוע המוחי. חור זה עשוי להיסתם סופית בפעולת הצינתור בבית החולים הדסה ביום חמישי. לאחר מכן, כך מסבירים הרופאים הריר הטבעי גורם לאטימה מוחלטת של חור זה ומונע אפשרויות של הסופית של קרישי דם נוספים.






עוד אמרו רופאי ראש הממשלה בשבוע שעבר כי להערכתם שרון סובל גם מטרשת קלה ביותר באזור העורק הראשי המוביל ללב וטרשת זו אינה מסכנת את ראש הממשלה. לדבריהם, כל הבדיקות שנערכו עד כה ברה"מ לפני הארוע המוחי לא הביאו לגילוי אותו מום מולד. הרופאים מעריכים שלאחר הצינתור יוכל שרון לשוב לפעילות מלאה ללא כל הפרעות או בעיות.




בעקבות לקחי אירוע אישפוזו הקודם של ראש הממשלה שרון הוחלט הפעם שהיועץ המשפטי לממשלה יחווה את דעתו בעניין מילוי המקום. במקרה ששרון לא יוכל לתפקד בעת אישפוזו יקבל את זכויותיו ממלא מקומו, שר האוצר אהוד אולמרט. כאמור, בשלב זה טרם הוחלט על מילוי המקום.




בהכנת הידיעה השתתפו מיטל יסעור-בית אור ואפרת וייס




http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3193235,00.html
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
שונרא מאי 1992-מרץ 2006.
R . I . P



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 01-01-2006, 22:18
צלמית המשתמש של looopy
  looopy looopy אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.04.02
הודעות: 17,485
אולמרט בסתר ליבו....
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי looopy שמתחילה ב "יש מצב שאולמרט בסתר ליבו רוצה ש......?!?!?!"

יום ראשון, 1 בינואר 2006, 22:52 מאת: אלוף בן, תמרה טראובמן ויהונתן ליס, הארץ

ראש הממשלה יעבור ביום חמישי צנתור ב"הדסה עין כרם". על פי מומחה, כנראה שהוא לא יורדם, אלא יטושטש בלבד ולכן לא יצטרך להעביר את סמכויותיו


עוד בכתבה:
התאוששות מהירה»

ראש הממשלה, אריאל שרון, יעבור צנתור בלבו ביום חמישי השבוע, בבית החולים "הדסה-עין כרם" בירושלים. כך נמסר היום מבית החולים. אם ינותח בהרדמה מלאה, יועברו כנראה סמכויותיו לממלא מקומו, אהוד אולמרט.

שאלת העברת סמכויותיו של ראש הממשלה בזמן הטיפול נידונה היום בהתייעצות בין מזכיר הממשלה, ישראל מימון, והיועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז. לדברי מקורות בלשכת ראש הממשלה, במקרה שהרופאים יחליטו ששרון יעבור את הצינתור תחת הרדמה מלאה, יועברו סמכויותיו למשך כשלוש שעות לידי ממלא מקומו, השר אהוד אולמרט. הטיפול נמשך כחצי שעה בלבד, אך ההתאוששות מההרדמה תימשך כשעתיים.

המקורות בלשכת רה"מ אמרו שאם שרון יהיה רק תחת "טישטוש" בזמן הטיפול, לא יהיה צורך בהעברת הסמכויות. במצב טשטוש אפשר להעיר בכל רגע את המטופל, ואין צורך בפסק זמן להתאוששות. שרון היה נתון תחת טשטוש למשך כחצי שעה בזמן בדיקת ה"אקו-לב" שנערכה לו ב"הדסה" לפני כשבועיים, ובהתייעצות עם מזוז הוחלט אז שאין צורך בהעברת סמכויותיו.

אם יחליטו הרופאים על הרדמה מלאה, וסמכויותיו של שרון יועברו לאולמרט, תהיה זו הפעם הראשונה שייעשה שימוש בנוסח המעודכן של חוק יסוד: הממשלה, לפיו במקרה ש"נבצר" מרה"מ למלא את תפקידו יעברו סמכויותיו לידי ממלא מקומו. בהתייעצות עם מזוז היום נקבע, שלא יהיה צורך באישור הממשלה כולה במצב כזה. כיוון שהטיפול הרפואי נקבע מראש, שרון יכול להחליט בעצמו על העברת הסמכויות לממלא מקומו, ולהסתפק בהודעה לשרי הממשלה.

שרון יישאר בבית החולים 24 שעות וישוחרר ביום שישי לפני הצהריים. עד לטיפול בלבו מקבל שרון פעמיים ביום זריקות למניעת קרישת הדם, כדי להקטין את הסיכון לאירוע מוחי נוסף.

הטיפול נועד לסתימת חור קטן בין המחיצות בלבו של ראש הממשלה. המום המולד התגלה לפני כשבועיים, בבדיקות מקיפות שנערכו לשרון לאחר האירוע המוחי שעבר. רופאיו של ראש הממשלה סברו שהפתח בלב הוא שאיפשר לקריש הדם לנוע אל מוחו.

התאוששות מהירה

הצנתור נחשב לבעל סיכונים נמוכים, אומרים קרדיולוגים. לדברי הפרופסור שמואל בנאי, מנהל היחידה לקרדיולוגיה פולשנית בבית החולים "איכילוב", שאינו נמנה על רופאי ראש הממשלה, צנתור מסוג זה נעשה ללא הרדמה, אלא בטשטוש, מעין הרדמה שטחית, שבה החולה ישן ואינו נמצא בהכרה, אך בניגוד להרדמה, הוא נושם בכוחות עצמו ומתעורר בקלות.

ההתאוששות בצנתורים כאלה מהירה - החולה מתעורר וחוזר לאיתנו תוך כמחצית היממה. לא מדובר בניתוח, אלא בהליך רפואי שבו יכניסו הרופאים צינורית דקה שתגיע עד ללבו של שרון. הטשטוש נועד למנוע כאבים ותחושת אי-נוחות בעת החדרת הצנתר. לדברי הפרופסור בנאי, תוך יום-יומיים יכול המטופל לחזור לתפקוד מלא. "לעבודה בישיבה אפשר לחזור אחרי שעוברת השפעת הטשטוש, תוך כמה שעות. לעבודה הכרוכה בפעילות גופנית כמו הליכה, צריך לחכות עוד יום-יומיים, כדי שלא יווצר שטף דם ברגל, שדרכה מוחדר הצנתר", אמר הפרופסור בנאי.


פרסומת
בקצה הצינורית המוכנסת לרגל ישנה מטרייה קטנה עשויה ממתכת בשם מיטינול. המטרייה מורכבת משתי דיסקיות עם רווח קטן ביניהן, קוטרה של כל דיסקית הוא כסנטימטר. המטרייה אסופה ומכווצת בתוך הצינורית. כאשר מגיעה הצינורית לחור שבין העלייה הימנית לשמאלית, משתחררת המטריה ונפתחת, וכך סותמת את הפתח בין
העליות.

"בכל פרוצדורה שבה חודרים ללב יש סיכונים", אמר הפרופסור בנאי, "פה, יחסית, הסיכונים נמוכים". לדבריו, בין השאר, עלול להיווצר נזק לווריד שדרכו תוחדר הצינורית; ייתכן שעל פני המטרייה ייווצרו קרישי דם ולכן, בתקופה הראשונה, על המטופל לקבל חומרים נוגדי קרישה; כמו כן, לעתים הפתח אינו נסגר היטב ויש לבצע את ההליך שוב, או שהמטרייה אינה נשארת במקומה הרצוי ונופלת לאחת מעליות הלב. "בידיים מיומנות", אמר הפרופסור בנאי, "הסיכוי שזה יקרה הוא קטן מאוד".
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
looopy

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:43

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר