לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-12-2005, 15:00
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
בכדי לממן את העשירים המדינה הכניסה את ידה לכיס חייל שנהרג ר"ל

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3186756,00.html
הקצין סיפר על מקרה חריג במיוחד, בו נודע לצה"ל על חייל שהצליח "לעבוד" על המערכת, רק לאחר שהחייל שהצהיר כי הוא חייל בודד, נהרג בתאונת דרכים. "היינו בביקור תנחומים אצל בני משפחתו, תחילה אצל האם ולאחר מכן אצל האב. התברר לנו שיש לחייל שנהרג חדר בכל דירה והוא אף נוהג להשתמש ברכב של אביו. החלטנו לגבות מחשבונו את כל הכסף שהוא קיבל. במקרה זה, כמו במקרים רבים אחרים, הוריו של החייל שיתפו עימו פעולה והצהירו כי אין להם כל קשר עימו, מה שכאמור התברר בדיעבד כשקר", סיפר הקצין.

חוקרים את החיילים הבודדים: צה"ל מתכוון ליזום חקירה נגד כל חייל שיצהיר כי הוא חייל בודד או שאין לו קשר עם הוריו, כך נודע ל-ynet. בצה"ל גילו שבשנת 2005, מחצית מהדיווחים של החיילים שהצהירו שהם בודדים, היו שקריים. בצה"ל צופים כי חשיפת החיילים המתחזים תחסוך לקופת המדינה מיליוני שקלים מידי שנה.



צה"ל מעביר כ-120 מיליון שקל לאלפי חיילים בודדים מדי שנה. מדובר בחיילים שעלו ארצה ללא הוריהם ולחיילים שהצהירו כי אין להם כל קשר לבני משפחתם, לאחר שהוריהם מספקים לצבא הצהרה דומה. החייל הבודד זכאי בנוסף למשכורתו החודשית, גם לשורה של מענקים מצה"ל ומגופים אחרים.



הסיוע לחיילים בודדים מתבטא בין היתר, בעזרה בשכר דירה והוצאות אחזקה. עולה חדש מקבל כרטיס חיוג לחו"ל והוא אפילו יכול לטוס בחינם פעם אחת במהלך השירות לחו"ל על מנת לבקר את בני משפחתו. בסך הכל מגיע הסיוע, לכל חייל במהלך שירותו, לכמה אלפי שקלים בחודש. "חייל בודד שיודע לכלכל את צעדיו יכול בהחלט להסתדר עם הסיוע הזה ואף לחסוך קצת", הסביר קצין באגף כוח האדם בצה"ל
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 20-12-2005, 07:23
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
מדובר רק בכמה אלפי ש"ח לא יותר.
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי The_Equivocator שמתחילה ב "אז מה שהחייל נהרג? אין שום סיבה לא לגבות את הכסף הגנוב בחזרה!"

ובדרך כלל מי שעושה את הטריקים הקטנים האלו זה אלו שאין להם עודף כסף. מי שיש לו עודף כסף בדרך כלל מוצא דרכים מלכתחלה לא ללכת לצבא, ואם הוא אידאליסט, אז הוא לא מתלכלך בגרושים האלו.

אפשר היה לגלות רגישות לחייל שהנרג ולהורים שכולים.

המדינה מעניקה לאור השמש מיליארדי ש"ח לאינטל, רק אחת מני אלף דוגמאות. וזה בנוסף למה שקורה בעמותות ובכל המקורבים לצלחת.

מלכתחילה היו צריכים לתת לכל חייל, גם מי שיש לו הורים מספיק כסף שיוכל לעמוד בכוחות עצמו. האם ההורים ששולחים את ילדיהם לצבא, האם הם גם צריכים לממן את ההוצאות שלהם, זה נראה אבסורד. היו צריכים לכל הפחות להורדי את זה מתשלומי המסים שלהם ככה שזה יצא אותו דבר בין אם החייל מצהיר שהוא יחידי אז הוא יקבל את התוספות ואם הוא משפחתי, אז ההורים יקבלו החזרי מס בגלל שיש להם עדו בן אדם במשפחה שאינו עובד ומשרת את המדינה.

אבל המדינה צתעשה כל דבר לגרד כסף מאיפה שרק אפשר, בכדי לממן את וועדי העובדים העשירים, את הקבלנים שעושים עבודות עבור המדינה, את המועצות המקומיות המנופחות, ועוד כמה וכמה שלא הכול אנחנו יודעים.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 20-12-2005 בשעה 07:39.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:13

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר