11-12-2005, 23:16
|
|
|
חבר מתאריך: 27.10.04
הודעות: 250
|
|
עד כמה שאני יודע
למרות שמטוס נחשב כ"פעיל בכל מזג אוויר", עדיין קיימות דרישות ראות מינימליות לביצוע המראה ונחיתה. מערכת ה-ILS אמנם מנחה את הטייס לנחיתה (ושים לב - רק מנחה, ולא מבצעת שום עבודה בעצמה), אך השלב הסופי של הגישה אמור להתבצע בכל מקרה על פי העין. מכאן - יש גובה מינימלי (אצל האמריקאים אם אני לא טועה הוא 300 רגל, אצלנו אין לי מושג) שבו צריך הטייס ליצור קשר עין עם המסלול, אחרת הוא מבטל את הנחיתה והולך לסיבוב שני, או, לחילופין, פונה לשדה נחיתה חלופי.
לגבי מהירות הרוח - זה כבר תלוי מאוד במטוס ובזווית של הרוח ביחס למסלול.
|